Бидете спонзор на трговскиот настан на годината!

28 окт 2020

Досега повеќе од 200 пријавени за следење на шестиот FMCG Summit!

Подобри резултати благодарение на Русија и на Кина

29 окт 2020

Данската пиварница „Карлсберг“ ја подобри годишната прогноза за добивката по порастот на продажбата во третиот квартал...

„Подравка“: Нето-добивката се зголеми за 8,1%

30 окт 2020

Во првите девет месеци од оваа година, групацијата „Подравка“, и покрај тешките услови за деловно работење, оствари пораст на нето-добивката од 8,1% и пораст на приходите од продажба од 2,8%.

Видео вести
Анализи

Керни: Добре дојдовте во „ненормалноста“

25 окт 2020

Добре дојдовте во ерата на една голема радикална промена како резултат на сето она што го доживеавме годинава, но и во претходните две и пол децении. Патот напред е необележан, па дури и блиската иднина е нејасна...

„Еуромонитор“: Типови потрошувачи и како да ги таргетирате

14 окт 2020

Со рапидно менување на политичките, социјалните и технолошките фактори, за брендовите и за компаниите станува неопходно да се усогласат со вредностите и начинот на живот на потрошувачите

Тони Дурам: 5 чекори што треба да ги преземете сега

16 сеп 2020

Разбирањето на психологијата на потрошувачите и познавањето на навиките на купувачите е разликата меѓу успехот и поразот на пазарот во време на кризата со коронавирусот

Керни: Подем на FMCG-компаниите на следната генерација

09 сеп 2020

Индустријата за производи за широка потрошувачка и претходно веќе поминала низ драстични промени

Еуромонитор: Tипови потрошувачи и како да ги придобиете

02 сеп 2020

Разбирањето на однесувањето на потрошувачите овозможува да се создадат таргетирани маркетиншки и продажни стратегии

Еуромонитор: Што, кога и како се купува?

14 јул 2020

Истражувањето ги разгледува ефектите што коронавирусот ги има врз индустријата за пакувана храна и врз глобалните синџири на снабдување...

Интервјуа

Секогаш настојуваме да го извлечеме позитивното во какви било услови. Впрочем, мислењето „надвор од кутијата” е една од нашите најголеми доблести...

Марина Савиќ, „Атлантик група“: Настојуваме да бидеме динамичен систем

Во време на предизвици, најстабилните компании ја имаат најголемата предност, но и најголемата одговорност

 
Драган Јосифовски, Paket.mk: Ја јакнеме лидерската позиција

Во време кога е-трговијата станува светски тренд, со Драган Јосифовски, основач на е-супермаркетот, зборувавме за состојбата во Македонија, главните предизвици, но и можности што ги носи онлајн-продажбата

 
Ѕеферино Монини: Балканот е област со гастрономска традиција

Еден од најпознатите производители на масла – „Монини“, чии производи се на трпезата на голем број потрошувачи низ целиот свет, годинава слави 100-годишнина од постоењето...

 
Марио Мирсинов: Квалитетот и пристапните цени ни отвораат нови пазари

Имаме повеќе од 50 производи што чекаат да бидат извадени како готов производ, сè уште се во фаза на развивање и тестирање

 
Мерима Џевдетбеговиќ: Кризата треба да се гледа како промена, а не како крај

Маркетинг-кампањата не ја запревме, туку ја приспособивме на новонастанатата ситуација

 
Драган Бокан: Кризата ги одложи плановите за ширење во соседните земји

Нашиот соговорник Драган Бокан, претседател на трговскиот синџир „Воли“, ја основа компанијата од сопствени средства. Почна со еден објект и со шест вработени

 
Најчитано
НОВ БРОЈ НА INSTORE И ВОДИЧ НИЗ КАТЕГОРИЈА
Октомври 2020 / Број. 80
Актуелно
Видео интервјуа на InStore

Ениса Селмановиќ-Салкиќ: Туѓото е послатко

28 окт 2020

Туѓ колач, туѓа кифла, туѓа жена.... продолжи ја низата. Така и со производите, услугите и што и да е друго, а што може да се плати со пари...

Како да се најдат причините за залихите?

Кај управувањето со залихите – мора да имаме поголем одлив отколку прилив на залихи. Тоа значи дека мора што побрзо да се пронајдат и отстранат причините, т.е да се дознае зошто е дојдено до вишок на залихи
14 окт 2020

Е-продажба: Изберете го вистинскиот партнер

Многу е важно уште од почетокот да се воспостави соработка која ќе се темели врз принципите на транспарентност и споделување на сите достапни податоци...
07 окт 2020

Програми за лојалност – стратегија, а не награда

Додека компаниите трошат милиони за пи-ар на своите производи, задржувањето на купувачите останува голем проблем. Оттука, од витално значење за нив е да развијат дистинктивен предлог за лојалност
01 окт 2020
Обуки и самити

(ФОТО) Многу интеракција и практични знаења по работилницата со Дарко Лукиќ

Јасни, прецизни и добро осмислени презентации, збогатени со практични вежби и конкретни примери е формулата за нашите одлични работилници
11 ное 2019

Како да го совладате стратешкиот KA-менаџмент?

На 7 и 8 ноември, во организација на магазинот InStore, ќе се одржи дводневната работилница за КА-менаџмент, наменета за професионалци за продажба, КА-менаџери и менаџери за продажба, која ќе ја води Дарко Лукиќ...
01 окт 2019

(ФОТО) Бренд-менаџери од големите компании задоволни по работилницата со Лукиќ

Успешно заврши работилницата за бренд-менаџмент во соработка со предавачот Дарко Лукиќ, организирана од страна на тимот на магазинот InStore.
04 апр 2019