На долг рок, монетарната политика треба да биде внимателно насочена кон стабилизирање на инфлацијата преку контрола на каматните стапки и понудата на пари, истакнува Бауш и додава дека инвестициите во обновливите извори на енергија, поддршката на ино
Во претходната колумна обрнав внимание на екстерните критериуми кои создадоа висока побарувачка: а) висок минималец, високи плати на бирократија и непотребни вработувања, б) немање никакви критериуми или мерење на успешност на вработените во државнио
Профитот е двигател на секоја економија и не е грев да се создава профит. Деновиве слушаме (и гледаме хистерија). Дека имале оволкави маржи, дека имале онолкави маржи.
Преку прифаќање на технологијата, одржливоста, глобализацијата и еволуирачките барања на потрошувачите, компаниите можат да се позиционираат за успех и да ја обезбедат својата позиција.
Компанијата по неколку денови ќе им рефундира на купувачите кои ќе потрошат помалку од 10 фунти или ќе заминат без производите што ги купиле. Новото во целата приказна е што сега купувачите треба да платат депозит за да може да влезат во продавниц
Продажбата на непрехранбени производи во овој период има пораст за 14,8% на годишно ниво, додека продажбата на храна, пијалаци и тутун има пораст за 3,8%, продажбата на гориво за автомобили има пораст за 3,6%, соооптуваат од Заводот.
„Еуромонитор интернационал“ идентификува седум типа потрошувачи, кои ќе им овозможат на бизнисите да ги усовршат стратегиите и да се усогласат со тековните потрошувачки вредности, приоритети и преференции. Во продолжение ги анализираме трите најголем
Квалитетот на производите кај дисконтерите е задоволувачки, што влијае и врз другите трговци да се грижат за квалитетот на приватните трговски марки
Со оглед на тоа што телевизијата и понатаму останува најдоминантен медиум преку кој се стигнува до посакуваната публика, овие анализи се корисни за компаниите кои сакаат максимално да ја користат секоја секунда за во најдобро светло да ги прикажат пр
Анализите на „Фокус“ даваат одговори на прашања интересни за компаниите од FMCG-секторот, меѓу кои се трендовите на македонскиот пазар и каква е состојбата на промотивните активности.
Неодамнешното истражување на „Индаго“ покажа дека 82% од испитаниците на возраст од 15 години и повозрасни користат готови супи, додека 18% не користат
Брендовите традиционално одат по лесниот пат во тоа како ги прикажуваат мажите. А реалноста е дека во денешниот свет не сите брендови се во чекор со тоа какви се навистина тие.
Лидерството е областа каде што го гледам мојот најголем придонес во периодот од јануари 2022 година. |
Кога нашите луѓе се поддржани и ценети, тие не само што се посветуваат на своите задачи, туку и растат како индивидуи, донесувајќи нови идеи и решенија.
![]() |
Новата кампања на „Теско“ ја истакнува улогата на храната во секојдневниот животКомпанијата планира активности во текот на целата година, со цел да илустрира како храната може да игра улога во секој момент од животот,
06 Feb 2025 |
![]() |
Џорџ Клуни во улога на детектив во новата кампања на Nespresso (Видео)Nespresso започна нова кампања, во која актерот и амбасадор на брендот Џорџ Клуни се враќа на екранот како детектив Џорџ, во ТВ рекламата инспирирана од мистериите.
04 Feb 2025 |
![]() |
„Едека“ локален херој на супермаркетВо споредба со другите трговци на мало, „Едека“ се издвојува со својот голем асортиман на производи од регионални извори. Под ознаката „радиус од 30 километри“, секоја продавница ги истакнува производите од локални и регионални производители чии фарм
29 Jan 2025 |
Луѓето имаат потреба да ја зачуваат енергијата и до одреден степен се мрзливи кога станува збор за вложување напор во сите размислувања што треба да ги направат пред да донесат одлука.
![]() |
Masterclass by Tony Durham: The power of behavioral science in the service of successful businessesThe training takes participants through key ideas in behavioral science and cognitive psychology that sales and marketing experts can apply in their daily work. Participants will view customer and consumer behavior from a different perspective, gaini
06 Feb 2025 |
![]() |
Masterclass со Tony Durham Бихевиористичката наука во функција на успешните бизнисиTony Durham на 2 април 2025 година повторно во Скопје, со обука наменета за професионалци за продажба и маркетинг.
22 Nov 2024 |
![]() |
Македонските професионалци го усовршуваа нивото на преговарањеВо позитивна атмосфера, учесниците на обуката имаа постојана интеракција и дискусии, споделувајќи ги своите искуства и одговарајќи на поставените задачи од Лукиќ.
02 Oct 2024 |