Од вчера во сите „Веро“ маркети низ државата цените на 100 производи за основна потрошувачка се замрзнати и по таа цена ќе се продаваат во следните шест месеци, без оглед на пазарните флуктуации.
Преку прифаќање на технологијата, одржливоста, глобализацијата и еволуирачките барања на потрошувачите, компаниите можат да се позиционираат за успех и да ја обезбедат својата позиција.
Маркетингот е она што треба да биде неизоставен дел од секое успешно работење во секој дел од бизнисот, неизоставен во промотивните активности, комуникациите, дефинирањето на целите.
Контролерите на дневна основа со помош на BI алати, генерираат извештаи кои се од суштинска важност за организацијата и на тој начин придонесуваат во зголемување на продуктивноста и ефикасноста на компанијата.
Аргентинскиот министер за економија Луис Капуто на социјалната мрежа „Х“ објави дека купувачот ќе може да избере во која валута да плати.
Најголемо влијание врз негативната месечна стапка на инфлација имаше падот на цените во групите: зеленчук, овошје, чевли и други обувки и други апарати, артикли и производи за лична нега.
Брендовите традиционално одат по лесниот пат во тоа како ги прикажуваат мажите. А реалноста е дека во денешниот свет не сите брендови се во чекор со тоа какви се навистина тие.
Концептот на „Еуроспин“ за хибридна продавница, која ги комбинира карактеристиките на хард дисконтер и супермаркет за сувомеснати производи, е единствен во каналот на дисконтери.
Бидејќи многу успешните дисконтери некогаш ја привлекуваа базата на купувачи на конкурентите во хипермаркетите, сега тие се оние што треба да развијат стратегии против брзото ширење на специјализираните непрехранбени дисконтери и нови онлајн-оператор
Според најновите расположливи финансиски извештаи за 2022 година, „Норма“ остварила нето приход од 4,5 милијарди евра, што е зголемување од 3,6% во однос на претходниот период.
Иако сè уште е млада, генерацијата алфа расте во време на револуција во родителството и менталното здравје, каде што нивните мислења се ценети, а нивното влијание врз одлуките во домаќинството е значајно.
„Нето“ на почетокот на годината ја отвори најголемата продавница „Пик & Го“ без каси во Европа, со асортиман од 5.000 производи на 800 квадратни метри.
Лидерството е областа каде што го гледам мојот најголем придонес во периодот од јануари 2022 година. |
Како дел од кампањата Cockta постави постери низ Љубљана, на кои луѓето ќе можат да напишат новогодишни одлуки, но на еден невообичаен начин.
Coca Cola во нова амбалажа по повод инагурацијата на претседателот на САДСпецијалното пакување има карактеристична сива етикета, како и анимација на Белата куќа, името на новоизбраниот претседател и датумот на инаугурација, 20 јануари 2025 година.
20 Jan 2025 |
|
Чоколадото најчесто се рекламираСекој производ има посебна целна група, а за да се направи споредлива анализа, потребно е за цела категорија да се избере една целна група.
16 Jan 2025 |
|
САД: „Проктер&Гембл“ и „Марвел“ лансираа нова кампањаНовата кампања има за цел да ги прикажне „обичните“ луѓе кои од борбите на хероите на „Марвел“ остануваат со извалкана облека а новите капсули на Tide се решение за овој проблем.
16 Jan 2025 |
Tony Durham на 2 април 2025 година повторно во Скопје, со обука наменета за професионалци за продажба и маркетинг.
Македонските професионалци го усовршуваа нивото на преговарањеВо позитивна атмосфера, учесниците на обуката имаа постојана интеракција и дискусии, споделувајќи ги своите искуства и одговарајќи на поставените задачи од Лукиќ.
02 Oct 2024 |
|
Обука: NEXT LEVEL ПРЕГОВОРИ за ТРГОВЦИ и ДОБАВУВАЧИ. Дали и колку сте спремни за преговори?На 1 октомври во организација на InStore ќе се одржи еднодневна обука за напредно ниво на преговарање „NEXT LEVEL ПРЕГОВОРИ за ТРГОВЦИ и ДОБАВУВАЧИ“ која ќе ја води Дарко Лукиќ, директор на AMMC. Локација: Public Room.
14 Aug 2024 |
|
Успешно се одржа обуката со Дарко Лукиќ организирана од „Кликер Маркетинг“ и магазинот InStoreНа обуката, која беше организирана на барање на бизнис заедницата, учествуваа компаниите „Пакомак“, „Перутнина Птуј“, „Вива Фреш“, „Филип Морис“, „Метро,“ „Кола’, „Тотал Плус“ и индивидуални професионалци за продажба.
12 Jun 2024 |