АХВ: Уништени два тона небезбедна храна од тобако во Скопје

13 Dec 2024

За утврдениот прекршок инспекциските служби на Агенцијата издадоа решение за уништување на 1920 килограми небезбедната храна повлечена од неколку киосци со кои стопанисувал операторот. За сторениот прекршок, изречена е парична казна.

Колумни

Колумна во понеделник: Предизвици и актуелни трендови во FMCG-индустријата

26 Jun 2023

Преку прифаќање на технологијата, одржливоста, глобализацијата и еволуирачките барања на потрошувачите, компаниите можат да се позиционираат за успех и да ја обезбедат својата позиција.

Колумна во понеделник: Неизоставен дел од секој бизнис

20 Feb 2023

Маркетингот е она што треба да биде неизоставен дел од секое успешно работење во секој дел од бизнисот, неизоставен во промотивните активности, комуникациите, дефинирањето на целите.

Колумна во понеделник: Контролинг во функција на управување со перформансите

13 Feb 2023

Контролерите на дневна основа со помош на BI алати, генерираат извештаи кои се од суштинска важност за организацијата и на тој начин придонесуваат во зголемување на продуктивноста и ефикасноста на компанијата.

Германија: Трговците најавуваат нови поскапувања

12 Dec 2024

Според извештајот, индексот што ги мери очекувањата за раст на цените во германската малопродажба се зголеми од октомвриските 21,9 на 26,4 поени, а во секторот храна и пијалаци од 39,7 на 50,8 поени

Хрватска: „Теди“ ја отвори својата 90. продавница

13 Dec 2024

Современиот концепт на продавницата е дизајниран да им овозможи на купувачите пријатна атмосфера и едноставен преглед на разновидната понуда, додека постојаната понуда се истакнуваат повеќе од 3.000 артикли по цена од само едно евро.

Видео вести
Анализи

„Еуромонитор интернационал“: Реинвенција на малопродажбата

11 Dec 2024

Како новите бизнис-модели го менуваат патот на купувачот и кои се предизвиците и можностите за пораст?

Трендови во индустријата за пакување во 2024 година

02 Dec 2024

Како што потрошувачите стануваат сè посвесни за влијанието на пакувањето врз животната средина, минималистичкото, но сепак високофункционално пакување само ќе ја зголемува популарноста.

„Лидл“ се подготвува за влезот на „Биедронка“ на словачкиот пазар

27 Nov 2024

„Лидл“ ја зајакнува својата позиција како лидер во цените на пазарот на храна во Словачка.

Германија: Во посета на „Анико“ дисконт на „Алди“

20 Nov 2024

Како дел од својата стратегија за обновување, во 2018 година, „Алди Норд“ воведе нов концепт на продавница во Германија наречен „Анико“ (Aldi Nord Instore Konzept).

Германија: „Лидл“ се враќа кон своите корени

13 Nov 2024

„Лидл“ во Германија го менува концептот на своите продавници.

Германија: „Алди“ ја нагласува водечката позиција во доменот на цените

06 Nov 2024

Од јануари, „Алди“ активно промовира двоцифрени намалувања на цените на основните артикли како што се пченично брашно, конзервирани домати, помфрит и производи за појадок за да ја зголеми конкурентноста на пазарот.

Интервјуа

Со преземањето на словенечкиот синџир „Кеа“, „Студенац“ ја започна својата меѓународна експанзија. Драган Башкарад, член на управата за оперативни работи на „Студенац“, ги открива плановите за натамошното ширење

Душко Стојков: Целта на секој бизнис е да создаде препознатлив бренд

„Колид С Тим“ започна голем инвестициски проект минатата година, кој би требало да биде завршен до средината на 2025 година.

 
Јелена Круниќ: Предноста на „малите“ трговци е разбирањето на потрошувачите и брзата промена

Уште од основањето на „Медиус“, татко ми го постави принципот дека ние сме семејна компанија која негува добри и здрави односи во колективот.

 
Драган Јовев: Бележиме пораст на домашниот и на регионалниот пазар

Ни претстои возбудлива 2025 година, која за Opel ќе биде година на сосема нови модели.

 
Емилија Несторова: Allurе кoмерцијалнaта гама на Peugeot е синоним за професионалност и сигурност

Кога „лавот“ е дел од вашиот бизнис, тогаш сте сигурни дека доверената задача ќе биде извршена.

 
Здравко Ѓогиќ: Луѓето секогаш ми се на прво место

Професионалниот пат на Здравко Ѓогиќ во секторот на стока за широка потрошувачка и финансии доби пресвртница во 2016 година кога ѝ се придружи на компанијата „Лореал“.

 
Александра Оливера Кориши: Долгорочна лојалност на купувачите се гради преку квалитет и доверба

Едно од главните начела на dm гласи: „...да дејствуваме како пример за одговорна компанија во нашето опкружување!“

 
Најчитано
НОВ БРОЈ НА INSTORE И ВОДИЧ НИЗ КАТЕГОРИЈА
Декември 2024 /
MUST HAVE БРЕНДОВИ НА ПОЛИЦА 2023/2024
MUST HAVE БРЕНДОВИ НА ПОЛИЦА 2023/2024
Мапа на трговци 2024, Мапа на дистрибутери 2024
Мапа на трговци 2024, Мапа на дистрибутери 2024
Актуелно
Видео интервјуа на InStore

Дуња Фришт: Колку инвестираш, толку ти се враќа

11 Dec 2024

Одржувањето високи нивоа на ангажираност и мотивација на вработените е од клучно значење за зголемување на продуктивноста и задоволството на клиентите во малопродажната средина

Србија: Grand кафе лансира апликација за гледање на кафе

Љубителите на кафе со новата апликација ќе имаат можност со помош на вештачка интелигенција да добијат персонализирана порака и толкување на симболите на дното на својата шолја со кафе.
06 Dec 2024

Хрватска: Јошко Гвардиол е нов амбасадор на „Загрепска пивара“

„Загрепска пивара“ и пивото Ožujsko повеќе од 25 години соработуваат со Хрватскиот фудбалски сојуз и репрезентацијата.
26 Nov 2024

Велика Британија: „Карлсберг“ ги претстави божиќните џемпери за љубителите на фудбалот

Во рамките кампања, компанија во соработка со „Дринкавер“, на социјалните мрежи ќе работи и на ширење на вести за одговорно конзумирање на алкохол.
25 Nov 2024
Обуки и самити

Masterclass со Tony Durham Бихејвиористичката наука во функција на успешните бизниси

22 Nov 2024

Tony Durham на 2 април 2025 година повторно во Скопје, со обука наменета за професионалци за продажба и маркетинг.

Македонските професионалци го усовршуваа нивото на преговарање

Во позитивна атмосфера, учесниците на обуката имаа постојана интеракција и дискусии, споделувајќи ги своите искуства и одговарајќи на поставените задачи од Лукиќ.
02 Oct 2024

Обука: NEXT LEVEL ПРЕГОВОРИ за ТРГОВЦИ и ДОБАВУВАЧИ. Дали и колку сте спремни за преговори?

На 1 октомври во организација на InStore ќе се одржи еднодневна обука за напредно ниво на преговарање „NEXT LEVEL ПРЕГОВОРИ за ТРГОВЦИ и ДОБАВУВАЧИ“ која ќе ја води Дарко Лукиќ, директор на AMMC. Локација: Public Room.
14 Aug 2024

Успешно се одржа обуката со Дарко Лукиќ организирана од „Кликер Маркетинг“ и магазинот InStore

На обуката, која беше организирана на барање на бизнис заедницата, учествуваа компаниите „Пакомак“, „Перутнина Птуј“, „Вива Фреш“, „Филип Морис“, „Метро,“ „Кола’, „Тотал Плус“ и индивидуални професионалци за продажба.
12 Jun 2024