Smederevka и Roze на „Тиквеш“ и во полулитарска амбалажа

03 јул 2020

Најпопуларните вина од сегментот на традиционални вина на винарницата „Тиквеш“ – Smederevka и Roze, добија нова амбалажа од 0,5 литри...

Повторно вонредна состојба во Белград

03 јул 2020

На две недели ќе бидат затворени ноќните клубови, сплавовите од 24 часот до шест наутро, како и кафулињата, освен оние кои имаат тераса

Видео вести
Анализи

Керни: Како генерацијата Z влијае врз малопродажбата?

27 јун 2020

Истражувањето на „Керни“ за потрошувачите открива дека не само што генерацијата Z ќе ја одреди иднината на малопродажбата туку и дека таа е иднината...

Делоит: Во ек на двојната криза

07 јун 2020

Како поврзаноста меѓу личната безбедност и економската грижа влијае врз однесувањето на потрошувачите при трошењето?

FFI: Иднината на трговијата по Ковид-19

03 јун 2020

Ковид-19 го промени светот, оставајќи последици врз секојдневниот живот насекаде на планетава

Нилсен: Кој е кој меѓу приватните трговски марки во Европа

20 мај 2020

Приватните трговски марки продолжуваат да освојуваат сè поголем пазарен удел низ цела Европа...

Инсајдер ИД: Ковид-19 – можност или бариера за економиите во развој, петти дел

29 апр 2020

Кластери и конзорциуми како начин на подобрување на работењето...

Инсајдер ИД: Ковид-19 – можност или бариера за економиите во развој, четврти дел

28 апр 2020

Професионални менаџерски тимови за управување составени од повеќе компании...

Интервјуа

Нашиот соговорник Драган Бокан, претседател на трговскиот синџир „Воли“, ја основа компанијата од сопствени средства. Почна со еден објект и со шест вработени

Мери Кени, ФАО: Во време на пандемијата, секој мора да се приспособи

Ковид-19 влијае на начинот на снабдување, тргување и купување на храната, што носи нови или различни ризици што треба да се земат предвид за да се осигура безбедноста на храната во секое време

 
Симе Станчески и Горан Цуцулески: Традиционални производи и за новите генерации

„Кривогаштани промет“ ги пласира своите производи под брендот Gurmano, кои се продаваат во Македонија и се извезуваат во 23 земји во светот. Компанијата минатата година освои две признанија - „Претприемач на годината“ и „Македонски квалитет 2019“.

 
Слободан Кутревски: Поголем пласман на домашните производи - ветер во грб за сите нас

Со Слободан Кутревски, првиот извршен директор на компанијата, разговаравме за работењето на „Пекабеско“ во изминатите четири месеци, за остварените резултати во период кога владее тешка состојба во државава.

 
Петар Лазаров: Време е за вложување во трејд-маркетинг

Во интервјуто за InStore, Петар Лазаров, член на тимот во „Македонија-експорт“ истакнува дека во време на криза најдобро може да се види кој бренд како работи и колку знае.

 
Ненад Манчериќ, „Певекс“: Им нудиме севкупно искуство на потрошувачите

Може да се заклучи дека оваа состојба ни помогна да забрзаме некои активности што веќе ги планиравме, истакна Ненад Манчериќ кој веќе пет години е вработен во најголемиот хрватски трговски синџир „Певекс“.

 
Вера Димовска, психолог: На раководителите најмногу им треба психолошка поддршка

Во интервјуто за InStore Вера Димовска ја истакнува потребата за грижа за менталното здравје на вработените, особено во ова време на самоизолација и работење од дома. Прочитајте повеќе што компаниите треба да направат во таа насока.

 
Најчитано
НОВ БРОЈ НА INSTORE И ВОДИЧ НИЗ КАТЕГОРИЈА
Јуни 2020 / Број. 77
Актуелно
Видео интервјуа на InStore

Роберт Ц. Либ: Е-трговијата и логистичките услуги

28 јун 2020

Денес не е невообичаено што е-трговијата сочинува 8 до 10% од целосната основица на приходите на транспортните и на логистичките компании и што тој процент постојано се зголемува...

Антонио Зрилиќ: Cash-flow king

Мртвата залиха претставува готовина која веројатно ви е потребна за други активности. Затоа, време е да почнете со нејзиното ослободување, веднаш!
21 јун 2020

Е-продажба: Изберете ги соодветните брендови

Oсновната мисија на сите партнери во онлајн-каналот е унапредување на пенетрацијата и фреквенцијата на купување
20 јун 2020

Драгица Корењак: Како да ги задржите верните купувачи?

Продажбата е размена на енергија - добар продавач им дава дополнителна вредност на клиентите, а потоа купувачите му ја даваат таа дополнителна вредност во пари
17 јун 2020
Обуки и самити

(ФОТО) Многу интеракција и практични знаења по работилницата со Дарко Лукиќ

Јасни, прецизни и добро осмислени презентации, збогатени со практични вежби и конкретни примери е формулата за нашите одлични работилници
11 ное 2019

Како да го совладате стратешкиот KA-менаџмент?

На 7 и 8 ноември, во организација на магазинот InStore, ќе се одржи дводневната работилница за КА-менаџмент, наменета за професионалци за продажба, КА-менаџери и менаџери за продажба, која ќе ја води Дарко Лукиќ...
01 окт 2019

(ФОТО) Бренд-менаџери од големите компании задоволни по работилницата со Лукиќ

Успешно заврши работилницата за бренд-менаџмент во соработка со предавачот Дарко Лукиќ, организирана од страна на тимот на магазинот InStore.
04 апр 2019