Година на можности и предизвици

12 Feb 2025

На долг рок, монетарната политика треба да биде внимателно насочена кон стабилизирање на инфлацијата преку контрола на каматните стапки и понудата на пари, истакнува Бауш и додава дека инвестициите во обновливите извори на енергија, поддршката на ино

Колумни

Бојаџиев: Дали ако е лошо времето ќе го бојкотираме УХМР (Втор дел)

07 Feb 2025

Во претходната колумна обрнав внимание на екстерните критериуми кои создадоа висока побарувачка: а) висок минималец, високи плати на бирократија и непотребни вработувања, б) немање никакви критериуми или мерење на успешност на вработените во државнио

Бојаџиев: Како куповната моќ ја обликува инфлацијата и зошто цените растат?

01 Feb 2025

Профитот е двигател на секоја економија и не е грев да се создава профит. Деновиве слушаме (и гледаме хистерија). Дека имале оволкави маржи, дека имале онолкави маржи.

Колумна во понеделник: Предизвици и актуелни трендови во FMCG-индустријата

26 Jun 2023

Преку прифаќање на технологијата, одржливоста, глобализацијата и еволуирачките барања на потрошувачите, компаниите можат да се позиционираат за успех и да ја обезбедат својата позиција.

Обединето Кралство: „Алди“ планира да наплатува влез во своите продавници

12 Feb 2025

Компанијата по неколку денови ќе им рефундира на купувачите кои ќе потрошат помалку од 10 фунти или ќе заминат без производите што ги купиле. Новото во целата приказна е што сега купувачите треба да платат депозит за да може да влезат во продавниц

Романија: Пораст на малопродажбата за 8,6%

11 Feb 2025

Продажбата на непрехранбени производи во овој период има пораст за 14,8% на годишно ниво, додека продажбата на храна, пијалаци и тутун има пораст за 3,8%, продажбата на гориво за автомобили има пораст за 3,6%, соооптуваат од Заводот.

Видео вести
Анализи

Како да го таргетирате глобалниот потрошувач?

12 Feb 2025

„Еуромонитор интернационал“ идентификува седум типа потрошувачи, кои ќе им овозможат на бизнисите да ги усовршат стратегиите и да се усогласат со тековните потрошувачки вредности, приоритети и преференции. Во продолжение ги анализираме трите најголем

Во трка со брендовите

05 Feb 2025

Квалитетот на производите кај дисконтерите е задоволувачки, што влијае и врз другите трговци да се грижат за квалитетот на приватните трговски марки

ТВ-огласувања на брендовите во Македонија и во Косово

29 Jan 2025

Со оглед на тоа што телевизијата и понатаму останува најдоминантен медиум преку кој се стигнува до посакуваната публика, овие анализи се корисни за компаниите кои сакаат максимално да ја користат секоја секунда за во најдобро светло да ги прикажат пр

Здравата храна во акција

29 Jan 2025

Анализите на „Фокус“ даваат одговори на прашања интересни за компаниите од FMCG-секторот, меѓу кои се трендовите на македонскиот пазар и каква е состојбата на промотивните активности.

Консумација на супи и зачини на македонскиот пазар

22 Jan 2025

Неодамнешното истражување на „Индаго“ покажа дека 82% од испитаниците на возраст од 15 години и повозрасни користат готови супи, додека 18% не користат

Како можат брендовите да ја декодираат модерната машкост

15 Jan 2025

Брендовите традиционално одат по лесниот пат во тоа како ги прикажуваат мажите. А реалноста е дека во денешниот свет не сите брендови се во чекор со тоа какви се навистина тие.

Интервјуа

Лидерството е областа каде што го гледам мојот најголем придонес во периодот од јануари 2022 година.

Бесник Исаки: Нашата мисија е да обезбедиме доверливи решенија за вашата логистика

Наша силна страна е нашата структура: секој сектор е поддржан од професионален тим и посебен оперативен систем, што ни овозможува да се фокусираме на секој аспект на логистиката без да го оптоваруваме тимот со преголем број задачи.

 
Драган Башкарад: Ја засилуваме присутноста на регионалниот пазар

Со преземањето на словенечкиот синџир „Кеа“, „Студенац“ ја започна својата меѓународна експанзија. Драган Башкарад, член на управата за оперативни работи на „Студенац“, ги открива плановите за натамошното ширење

 
Душко Стојков: Целта на секој бизнис е да создаде препознатлив бренд

„Колид С Тим“ започна голем инвестициски проект минатата година, кој би требало да биде завршен до средината на 2025 година.

 
Јелена Круниќ: Предноста на „малите“ трговци е разбирањето на потрошувачите и брзата промена

Уште од основањето на „Медиус“, татко ми го постави принципот дека ние сме семејна компанија која негува добри и здрави односи во колективот.

 
Драган Јовев: Бележиме пораст на домашниот и на регионалниот пазар

Ни претстои возбудлива 2025 година, која за Opel ќе биде година на сосема нови модели.

 
Емилија Несторова: Allurе кoмерцијалнaта гама на Peugeot е синоним за професионалност и сигурност

Кога „лавот“ е дел од вашиот бизнис, тогаш сте сигурни дека доверената задача ќе биде извршена.

 
Најчитано
НОВ БРОЈ НА INSTORE И ВОДИЧ НИЗ КАТЕГОРИЈА
Декември 2024 / Број 137
MUST HAVE PRODUCT 2025
MUST HAVE PRODUCT 2025
Мапа на трговци 2024, Мапа на дистрибутери 2024
Мапа на трговци 2024, Мапа на дистрибутери 2024
Актуелно
Видео интервјуа на InStore

Марина Михајловска, „Кола“: Грижата за вработените е темел за успехот на целата организација

10 Feb 2025

Кога нашите луѓе се поддржани и ценети, тие не само што се посветуваат на своите задачи, туку и растат како индивидуи, донесувајќи нови идеи и решенија.

Новата кампања на „Теско“ ја истакнува улогата на храната во секојдневниот живот

Компанијата планира активности во текот на целата година, со цел да илустрира како храната може да игра улога во секој момент од животот,
06 Feb 2025

Џорџ Клуни во улога на детектив во новата кампања на Nespresso (Видео)

Nespresso започна нова кампања, во која актерот и амбасадор на брендот Џорџ Клуни се враќа на екранот како детектив Џорџ, во ТВ рекламата инспирирана од мистериите.
04 Feb 2025

„Едека“ локален херој на супермаркет

Во споредба со другите трговци на мало, „Едека“ се издвојува со својот голем асортиман на производи од регионални извори. Под ознаката „радиус од 30 километри“, секоја продавница ги истакнува производите од локални и регионални производители чии фарм
29 Jan 2025
Обуки и самити

Tony Durham: Со бихевиорална психологија до успех!

12 Feb 2025

Луѓето имаат потреба да ја зачуваат енергијата и до одреден степен се мрзливи кога станува збор за вложување напор во сите размислувања што треба да ги направат пред да донесат одлука.

Masterclass by Tony Durham: The power of behavioral science in the service of successful businesses

The training takes participants through key ideas in behavioral science and cognitive psychology that sales and marketing experts can apply in their daily work. Participants will view customer and consumer behavior from a different perspective, gaini
06 Feb 2025

Masterclass со Tony Durham Бихевиористичката наука во функција на успешните бизниси

Tony Durham на 2 април 2025 година повторно во Скопје, со обука наменета за професионалци за продажба и маркетинг.
22 Nov 2024

Македонските професионалци го усовршуваа нивото на преговарање

Во позитивна атмосфера, учесниците на обуката имаа постојана интеракција и дискусии, споделувајќи ги своите искуства и одговарајќи на поставените задачи од Лукиќ.
02 Oct 2024