Четвртиот пакет антикризни мерки ќе биде објавен во недела

25 сеп 2020

Владата во недела ќе ги објави мерките од четвртиот пакет, кои се однесуваат на период до крајот на годината

„Кауфланд“ скапо го чинеше откажувањето од австралискиот пазар

25 сеп 2020

Фактот дека менаџерите на „Кауфланд“ во последен момент ги сменија плановите за влез на австралискиот пазар, и покрај почетокот на изградбата на седиштето и логистички центар, очигледно скапо го чинеше трговецот.

Пораст на приходите на „Меркатор“ и покрај пандемијата

25 сеп 2020

Приходите од продажба на групацијата „Меркатор“ во првата половина на 2020 година се зголемија за 4,4% во споредба со истиот период минатата година и изнесуваат 1,06 милијарди евра.

Видео вести
Анализи

Тони Дурам: 5 чекори што треба да ги преземете сега

16 сеп 2020

Разбирањето на психологијата на потрошувачите и познавањето на навиките на купувачите е разликата меѓу успехот и поразот на пазарот во време на кризата со коронавирусот

Керни: Подем на FMCG-компаниите на следната генерација

09 сеп 2020

Индустријата за производи за широка потрошувачка и претходно веќе поминала низ драстични промени

Еуромонитор: Tипови потрошувачи и како да ги придобиете

02 сеп 2020

Разбирањето на однесувањето на потрошувачите овозможува да се создадат таргетирани маркетиншки и продажни стратегии

Еуромонитор: Што, кога и како се купува?

14 јул 2020

Истражувањето ги разгледува ефектите што коронавирусот ги има врз индустријата за пакувана храна и врз глобалните синџири на снабдување...

Керни: Како генерацијата Z влијае врз малопродажбата?

27 јун 2020

Истражувањето на „Керни“ за потрошувачите открива дека не само што генерацијата Z ќе ја одреди иднината на малопродажбата туку и дека таа е иднината...

Делоит: Во ек на двојната криза

07 јун 2020

Како поврзаноста меѓу личната безбедност и економската грижа влијае врз однесувањето на потрошувачите при трошењето?

Интервјуа

Еден од најпознатите производители на масла – „Монини“, чии производи се на трпезата на голем број потрошувачи низ целиот свет, годинава слави 100-годишнина од постоењето...

Марио Мирсинов: Квалитетот и пристапните цени ни отвораат нови пазари

Имаме повеќе од 50 производи што чекаат да бидат извадени како готов производ, сè уште се во фаза на развивање и тестирање

 
Мерима Џевдетбеговиќ: Кризата треба да се гледа како промена, а не како крај

Маркетинг-кампањата не ја запревме, туку ја приспособивме на новонастанатата ситуација

 
Драган Бокан: Кризата ги одложи плановите за ширење во соседните земји

Нашиот соговорник Драган Бокан, претседател на трговскиот синџир „Воли“, ја основа компанијата од сопствени средства. Почна со еден објект и со шест вработени

 
Мери Кени, ФАО: Во време на пандемијата, секој мора да се приспособи

Ковид-19 влијае на начинот на снабдување, тргување и купување на храната, што носи нови или различни ризици што треба да се земат предвид за да се осигура безбедноста на храната во секое време

 
Симе Станчески и Горан Цуцулески: Традиционални производи и за новите генерации

„Кривогаштани промет“ ги пласира своите производи под брендот Gurmano, кои се продаваат во Македонија и се извезуваат во 23 земји во светот. Компанијата минатата година освои две признанија - „Претприемач на годината“ и „Македонски квалитет 2019“.

 
Слободан Кутревски: Поголем пласман на домашните производи - ветер во грб за сите нас

Со Слободан Кутревски, првиот извршен директор на компанијата, разговаравме за работењето на „Пекабеско“ во изминатите четири месеци, за остварените резултати во период кога владее тешка состојба во државава.

 
Најчитано
НОВ БРОЈ НА INSTORE И ВОДИЧ НИЗ КАТЕГОРИЈА
Септември 2020 / Број. 79
Актуелно
Видео интервјуа на InStore

Глобални синџири: Одржливост во секој поглед

23 сеп 2020

Се покажа во не мал број случаи дека најевтината опција на крај била многу поскапа за компанијата

Што може да научиме од кризата со коронавирусот?

Некои претпријатија се офанзивни и имаат силни маркетинг-кампањи и вложуваат во продажната сила. Некои се дефанзивни, односно се ценовно чувствителни...
20 сеп 2020

Филип Лунески: Креативни решенија на клучни позиции

Во аналитиката на трејд-маркетингот постојат т.н. зони на активација, кои треба да се анимираат преку адекватни POS решенија и секоја има специјална улога во комуникацијата со потрошувачите
19 сеп 2020

Јасни стратегии за поставување POS-материјали

Потребно е да се воведат правила на игра кои ќе бидат познати и јасни за сите и ќе го олеснат планирањето, договарањето, па и имплементацијата на POS-материјалите
16 сеп 2020
Обуки и самити

(ФОТО) Многу интеракција и практични знаења по работилницата со Дарко Лукиќ

Јасни, прецизни и добро осмислени презентации, збогатени со практични вежби и конкретни примери е формулата за нашите одлични работилници
11 ное 2019

Како да го совладате стратешкиот KA-менаџмент?

На 7 и 8 ноември, во организација на магазинот InStore, ќе се одржи дводневната работилница за КА-менаџмент, наменета за професионалци за продажба, КА-менаџери и менаџери за продажба, која ќе ја води Дарко Лукиќ...
01 окт 2019

(ФОТО) Бренд-менаџери од големите компании задоволни по работилницата со Лукиќ

Успешно заврши работилницата за бренд-менаџмент во соработка со предавачот Дарко Лукиќ, организирана од страна на тимот на магазинот InStore.
04 апр 2019