Поповолни очекувањa во преработувачката индустрија

16 апр 2021

Просечното искористување на капацитетите на деловните субјекти во март 2021 година изнесува 71,1 отсто од нормалното искористување

10 години InStore: Афирмација на мали и микро претпријатија

15 апр 2021

Преку рубриката InStory разговаравме со повеќе од 30 мали и микро компании, раскажувајќи ги нивните почетоци и развојот на македонскиот пазар

10 години InStore: Приказната зад брендот

31 мар 2021

Тука е и потребата да се сочуваат нашите „златни“ брендови преку текст, фотографија, сведоштво од луѓе кои биле непосредно вклучени во нивното креирање, па можат да ги раскажат анегдотите и патешествијата за раѓањето на брендот

10 години InStore - промовирани над 60 маалски продавници

16 мар 2021

Знаејќи колку се важни и најмалите алки во склопување на целата слика за FMCG секторот кај нас, уште од првиот број на InStore посветувавме особено внимание на посетата и разговорот со сопствениците на маалските продавници

САД: Американците имаат најмногу доверба во „Гугл“

13 апр 2021

Технолошките компании во денешно време тешко ја добиваат довербата од корисниците, но ја губат исклучително лесно, покажуваат резултатите од истражувањето спроведено од истражувачката платформа seoClarity.

Видео вести
Анализи

ИГД: Глобални трендови во малопродажбата во 2021 година

07 апр 2021

Ковид-19 значително промени дел од основите на модерната трговија на мало и ја забрза дигиталната трансформација

Македонските производи во регионот

24 мар 2021

Во овој текст ќе се осврнеме на тоа кој ги купува нашите брендови во странство, за почеток во регионов. Кому му се привлечни? Дали потрошувачите на нашите брендови во Србија се различни по животен стил од оние во Словенија, на пример

Еуромонитор: Топ-10 потрошувачки трендови за 2021 година (прв дел)

17 мар 2021

Променливоста и приспособливоста се движечки сили на новите глобални потрошувачки трендови...

Анализа на Себастијан Ренак: Што ќе значи влезот на „Лидл“ во С. Македонија?

11 мар 2021

Наместо во сегментот дисконтери, како што е „Кам“, „Лидл“ во С. Македонија повеќе ќе се позиционира во сегментот на „Веро“, како и на поголемите маркети на „Тинекс“ и на „Рамстор“

Ренак: Секој играч на македонскиот пазар ќе го почувствува доаѓањето на „Лидл“

10 мар 2021

Она што е најважно е што „Лидл“ игра на картата на квалитет, користејќи го германското потекло

Зелена економија: Освежување во модерното работење

24 фев 2021

„Зелените иновации“ се присутни во секој сектор од економијата. Дали Македонија има стратегија да ги развива?

Интервјуа

Годинава беше повик за будење на планетата. Ефектите од кризата и алармантните предупредувања за климатските промени бараат итна и храбра реакција на компаниите од целиот свет...

Сашо Димоски, „Гебрудер Вајс“: Далековидоста и знаењето ја движат логистиката

Сашо Димоски е национален и продажен менаџер за Македонија и управител на „Гебрудер Вајс“ во земјава, која на македонскиот пазар е присутна 11 години, а глобално работи повеќе од 500 години

 
Саша Стјепановиќ: Употребата на АИ во малопродажбата носи предвидливост и профит

Го прашавме Саша Стјепановиќ како всушност работи платформата Yieldigo - како и кога се применува оваа модерна алатка и каде ги гледа потребните промени за малопродажната индустрија да ги достигне претстојните промени и трендови во овој сегмент.

 
Марио Равлиќ: Конкуренцијата е потребна и добредојдена

Без оглед на инвестицијата во сопствена фарма, сакаме и понатаму да ги негуваме и развиваме односите со нашите околу 300 домашни доставувачи, кооперанти и семејни земјоделски стопанства

 
Ласко Јованов: Секоја промена e иницирана од желбата за развој

Ланската година беше јубилејна - 30-та од основањето на кавадаречката компанија „Слога Пром“, позната по широкиот спектар на замрзнати производи...

 
Дејан Павлески: Ќе придонесеме за видливост на македонските брендови

Она што ме радува и охрабрува е фактот дека постои оптимизам и кај странските и кај домашните компании, а истовремено постои слободен капитал и се бараат начини за инвестирање

 
Петар Ќорлука: Луѓето ќе запаметат кој како се однесувал во кризни времиња

Оваа година најважно е да опстанеме, да го задржиме континуитетот, да ги исполниме очекувањата на потрошувачите. Во кризата многу се тепаат за профит или повлекуваат погрешни потези поради страв од пропаст...

 
Најчитано
НОВ БРОЈ НА INSTORE И ВОДИЧ НИЗ КАТЕГОРИЈА
Април 2021 / Број. 100
Актуелно
Видео интервјуа на InStore

Дизајн-тинкинг и неговата улога во дизајнот на иновации

14 апр 2021

Дизајн-тинкинг е процес што почнува со луѓе за кои е создаден производот и/или услугата и завршува со нови решенија што се приспособени за да ги задоволат нивните потреби

Вали Марсзалек: За тројна победа

Дури 92% од вкупно 169 потцели на „Агенда 2030“ ги одразуваат темелните меѓународни стандарди на човековите права
07 апр 2021

Поликарп Арсеновски: Вработените ве носат напред

Луѓето не се алатка за работа. Тие се основниот капитал на секоја компанија и оттука потекнува обврската на лидерите да создадат извонредни услови за работа, со кои луѓето ќе бидат мотивирани
29 мар 2021

Знаат ли македонските компании што сакаат?

Дали сакате да имате силен и меѓународно признат бренд или сакате да произведувате приватни трговски марки?
24 мар 2021
Обуки и самити

KAM 2.0 – Управување со клучни купувачи и преговарање

25 мар 2021

Еднодневниот вебинар „KAM 2.0 – Управување со клучни купувачи и преговарање“ со Дарко Лукиќ ќе се одржи на 16 април, а е наменет за КА-менаџери, менаџери за продажба и унапредувачи на продажбата...

Онлајн-работилница на Антонио Зрилиќ: Cash flow is king!

Како дел од серијалот онлајн-работилници „Business Unusual with Antonio Zrilić“, InStore ви ја претставува работилницата на тема „Cash flow is king!
19 мар 2021

Одржана „Логистика во 1 клик“ со Антонио Зрилиќ

Успешно заврши првата онлајн-работилница на тема „Логистиката во 1 клик“, одржана на 10 и 11 март, на која учествуваа 23 учесници од 16 компании.
16 мар 2021

„Логистика во 1 клик“ со Антонио Зрилиќ

Стратегија, дизајн и продуктивност во складиштето... Онлајн-работилница на платформата Teams на 10 и 11 март 2021 година...
24 фев 2021