Компании од месната индустрија одбиени за субвенционирана струја зошто имаат фотоволтаици

01 дек 2022

За да се намали, пак, цената на месните проозводи веднаш, за над 10 – 15 проценти, потребно е ослободување од царините за увоз на смрзнато свинско месо за преработка

Колумни

Колумна во Понеделник: Инфлација, цени, флуктуации

13 јун 2022

Реалноста е дека во денешниот нестабилен и постојано променлив пазар, клиентите го променија начинот на кој работат, а консументите ги менуваат своите навики. Она што носело успех во минатото не е гарантира дека истото ќе функционира во иднина.

Колумна во понеделник: Понеделник: Што правиме сега?

23 мај 2022

Како почеток на работната недела, понеделник ви дава шанса да почнете сè од почеток 52 пати годишно! - Дејвид Двек

Колумна во понеделник: Иднината на домашната трговија

16 мај 2022

Кога решив да ја посветам оваа колумна на иднината на домашната трговија, знаев дека сум на лизгава почва. Секое спомнување на „домашното“ автоматски вклучува одредено сомневање за „странското“, а тоа не ми беше намерата.

Птичјиот грип пустоши низ Велика Британија

01 дек 2022

Поради птичји грип угинале дури половина од мисирките од слободно одгледување, кои требало да се најдат на полиците во продавниците за Божиќ

Во Белград се одржува 4 CEO SUMMIT - Самит на стопански лидери

01 дек 2022

Почна 4 CEO Summit Белград - Самит на стопански лидери, кој се одржува во хотелот „Хајат“ во Белград, во организација на „Инсторе Медиа“ и со поддршка од неделникот „Нин“

Видео вести
Анализи

Еуромонитор: Топ-5 потрошувачки трендови во Источна Европа

30 ное 2022

Годинава „Еуромонитор“ направи спиноф-истражување преку анкети со повеќе од 100 аналитичари од Источна Европа, кои ги дадоа одговорите на тоа кои трендови ќе бидат значајни во овој регион...

„Пикаса“: Смрзнатата храна под радарот на медиумите

17 ное 2022

Во македонскиот интернет-простор, во текот на изминатите десет месеци, биле објавени 64 вести во кои се зборувало за смрзнатата храна, што е 75% од вкупниот број на објави за оваа категорија

ИПСОС: Расте стравот од глобална инфлација

07 окт 2022

Мнозинството од испитаниците веќе беа подготвени во април да се откажат од „ексклузивната“ потрошувачка и поголемите набавки и да ја рационализираат потрошувачката.

Еуромонитор: Лебот со квасец останува доминантен

22 сеп 2022

Современите кулинарски трендови го поддржуваат порастот на плоснатиот леб како основна храна

Керни: Употребата на NFT во FMCG-секторот

15 сеп 2022

Изградени врз основа на блокчејн-технологија, NFT им овозможуваат на потрошувачите интеракција со брендовите преку дигитални средства на непосреден, автентичен начин...

Минтел: Што сакаат потрошувачите и зошто?

09 сеп 2022

Како што полека се расплетува пандемијата на ковид-19, која влијаеше врз речиси секоја индустрија низ целиот свет, тимот на експерти од „Минтел“ анализира како тоа ќе се одрази на пазарите и како ќе се одвиваат промените...

Интервјуа

Во менаџментот има едно многу важно правило – подобро е да се донесе одлука, па дури и погрешна, отколку да не се носат никакви одлуки...

Бојан Радун, „Имлек“: На теренот мора да бидат најдобрите

80 отсто од семејните компании не доаѓаат во рацете на втората генерација

 
Стефан Данчев: Чекор во вистинската насока

Секоја нова иновација или промена во „Унилевер“ почнува со прашањето дали тоа ќе биде добар потег за животната средина. Тоа треба да го прават сите компании ако сакаат да останат релевантни за младите таленти и да успеат во светот на утрешнината...

 
Александра Паланкова, „Колид фудс“: Семејна приказна која секојдневно се пишува

Во 1994 година „Колид фудс“ почна интензивно да ја шири својата дистрибутивна мрежа, за денес да биде препознатлива со широко портфолио на производи од различни категории

 
Нина Биједиќ: Големи 50 години на брендот Vispak

Компанијата „Виспак“ од БиХ годинава прославува јубилеј, 50 години деловно работење. Ова беше одлична можност да разговараме со директорката Нина Биједиќ

 
Марија Стојчевска: Инвестициите се храбар, но и неопходен чекор

Нашите цели се јасни, планот за развој е постојано активен, но никогаш не е избрзан. Понатамошните планови и чекори се насочени кон нови остварувања со цел да се зајакне нашата позиција на пазарот...

 
Тони Дурам: Иднината е светла ако влијаете врз однесувањето на потрошувачите

Мојата најголема грижа е дека опседнатоста на продавачите и брендовите со цената непотребно ќе ѝ го одземе профитот на индустријата, додека користењето на психолошките техники би дало многу подобри резултати

 
Најчитано
НОВ БРОЈ НА INSTORE И ВОДИЧ НИЗ КАТЕГОРИЈА
Ноември 2022 / Број 116
100 MUST HAVE БРЕНДОВИ НА ПОЛИЦА 2021/2022
100 MUST HAVE БРЕНДОВИ НА ПОЛИЦА 2021/2022
Мапа на трговци 2021 бр.2 , Мапа на дистрибутери 2021 бр.1 /
Мапа на трговци 2021 бр.2 , Мапа на дистрибутери 2021 бр.1 /
Актуелно
Видео интервјуа на InStore

Антонио Зрилиќ: Платформизација на сиџирот на снабдување (2 дел)

30 ное 2022

Платформата природно го ограничува изборот бидејќи предодредува варијабили како што се компонентите или димензиите на производот

Шопер - маркетинг: Kако да се издвоите од толпата?

Брендовите имаат моќни алатки за да влијаат врз купувачите
10 ное 2022

Како ќе изгледа работата во иднина? Време е за флексибилност

Сè додека вработениот е продуктивен, во иднина ќе може да работи како што тој сака
10 ное 2022

Драг менаџеру....

Твоја задача, твоја улога и твоја одговорност е твојот тим да биде компетентен, мотивиран и тој тим успешно да го водиш и координираш на патот кон остварување на целите. Не грижи се, не се ова тешки зборови, ова се вистински менаџерски зборови
09 ное 2022
Обуки и самити

Работилница: Како да го освоите вниманието на купувачот?

07 апр 2022

Разликата меѓу brand и shopper-центрична стратегија, улогата на невронауката во shopper-маркетингот и како да се привлече купувачот чии одлуки за купување најчесто не се рационални, се дел од темите на еднодневната онлајн-работилница...

Работилници за развој на клучните вештини за успех на POS

Доколку сакате полесно да го разберете и да го освоите купувачот на местото на продажбата, т.е. ги реализирате продажните резултати, пријавете се со вашите колеги...
07 апр 2022

Невромаркетинг – како потрошувачите ги носат одлуките?

Што е суштината на невромаркетингот и како тој може да помогне во декодирањето на однесувањето на потрошувачите е темата на еднодневната онлајн-работилница, закажана за 2 март...
03 мар 2022

Работилница: Чекори во продажбата, преговарање и менаџирање со приговори

На 9 февруари ќе се одржи еднодневна онлајн-работилница за унапредување на продажно-комуникативните вештини на професионалците за продажба и на менаџерите, која ќе ја води Дарко Лукиќ...
10 фев 2022