„Витаминка“ го објави бизнис планот за 2025 година

14 Jan 2025

Бизнис-планот за 2025 година предвидува продажби од над 80 милиони евра, што претставува раст од 30 % во однос на очекуваните за 2024 година. Од продажбата по пазари се очекуваат 47 милиони евра од продажби да бидат остварени на домашниот пазар.

Колумни

Колумна во понеделник: Предизвици и актуелни трендови во FMCG-индустријата

26 Jun 2023

Преку прифаќање на технологијата, одржливоста, глобализацијата и еволуирачките барања на потрошувачите, компаниите можат да се позиционираат за успех и да ја обезбедат својата позиција.

Колумна во понеделник: Неизоставен дел од секој бизнис

20 Feb 2023

Маркетингот е она што треба да биде неизоставен дел од секое успешно работење во секој дел од бизнисот, неизоставен во промотивните активности, комуникациите, дефинирањето на целите.

Колумна во понеделник: Контролинг во функција на управување со перформансите

13 Feb 2023

Контролерите на дневна основа со помош на BI алати, генерираат извештаи кои се од суштинска важност за организацијата и на тој начин придонесуваат во зголемување на продуктивноста и ефикасноста на компанијата.

Велика Британија: „М&С“ за засилува одржливоста на својата логистика

15 Jan 2025

Меѓу новите возила се и пет електрични тешки товарни возила со нулта емисија на штетни гасови, кои ќе работат на рути помеѓу дистрибутивниот центар „M&С Клоутинг & хоум“ и 30 продавници низ Лондон и Југоисточниот дел.

Словенија: Пад на невработеноста за 2,7 отсто

15 Jan 2025

Според институцијата, ова е најмалиот број невработени во декември од 1990 година, а овој месец инаку се карактеризира со зголемување на бројот на пријавени баратели на работа, пренесува „Бета.“

Видео вести
Анализи

Како можат брендовите да ја декодираат модерната машкост

15 Jan 2025

Брендовите традиционално одат по лесниот пат во тоа како ги прикажуваат мажите. А реалноста е дека во денешниот свет не сите брендови се во чекор со тоа какви се навистина тие.

„Еуроспин“ го шири својот концепт на хибриден дисконт низ Југоисточна Европа

10 Jan 2025

Концептот на „Еуроспин“ за хибридна продавница, која ги комбинира карактеристиките на хард дисконтер и супермаркет за сувомеснати производи, е единствен во каналот на дисконтери.

Непрехранбени производи: новото бојно поле за европските дисконтери

08 Jan 2025

Бидејќи многу успешните дисконтери некогаш ја привлекуваа базата на купувачи на конкурентите во хипермаркетите, сега тие се оние што треба да развијат стратегии против брзото ширење на специјализираните непрехранбени дисконтери и нови онлајн-оператор

„Норма“ – последниот германски хард дисконт

25 Dec 2024

Според најновите расположливи финансиски извештаи за 2022 година, „Норма“ остварила нето приход од 4,5 милијарди евра, што е зголемување од 3,6% во однос на претходниот период.

Запознајте ја генерацијата алфа - следната генерација на консумери

18 Dec 2024

Иако сè уште е млада, генерацијата алфа расте во време на револуција во родителството и менталното здравје, каде што нивните мислења се ценети, а нивното влијание врз одлуките во домаќинството е значајно.

Германија: Како „Нето маркен“ се диференцира во однос на „Лидл“ и „Алди“

13 Dec 2024

„Нето“ на почетокот на годината ја отвори најголемата продавница „Пик & Го“ без каси во Европа, со асортиман од 5.000 производи на 800 квадратни метри.

Интервјуа

Лидерството е областа каде што го гледам мојот најголем придонес во периодот од јануари 2022 година.

Бесник Исаки: Нашата мисија е да обезбедиме доверливи решенија за вашата логистика

Наша силна страна е нашата структура: секој сектор е поддржан од професионален тим и посебен оперативен систем, што ни овозможува да се фокусираме на секој аспект на логистиката без да го оптоваруваме тимот со преголем број задачи.

 
Драган Башкарад: Ја засилуваме присутноста на регионалниот пазар

Со преземањето на словенечкиот синџир „Кеа“, „Студенац“ ја започна својата меѓународна експанзија. Драган Башкарад, член на управата за оперативни работи на „Студенац“, ги открива плановите за натамошното ширење

 
Душко Стојков: Целта на секој бизнис е да создаде препознатлив бренд

„Колид С Тим“ започна голем инвестициски проект минатата година, кој би требало да биде завршен до средината на 2025 година.

 
Јелена Круниќ: Предноста на „малите“ трговци е разбирањето на потрошувачите и брзата промена

Уште од основањето на „Медиус“, татко ми го постави принципот дека ние сме семејна компанија која негува добри и здрави односи во колективот.

 
Драган Јовев: Бележиме пораст на домашниот и на регионалниот пазар

Ни претстои возбудлива 2025 година, која за Opel ќе биде година на сосема нови модели.

 
Емилија Несторова: Allurе кoмерцијалнaта гама на Peugeot е синоним за професионалност и сигурност

Кога „лавот“ е дел од вашиот бизнис, тогаш сте сигурни дека доверената задача ќе биде извршена.