Свечениот настан се одржа во претседателската резиденција „Вила Водно“,а признанијата ги доделија претседателката г-ѓа Гордана Сиљановска-Давкова и претседателот на Сојуз на стопански комори г-дин Трајан Ангелоски.
Преку прифаќање на технологијата, одржливоста, глобализацијата и еволуирачките барања на потрошувачите, компаниите можат да се позиционираат за успех и да ја обезбедат својата позиција.
Маркетингот е она што треба да биде неизоставен дел од секое успешно работење во секој дел од бизнисот, неизоставен во промотивните активности, комуникациите, дефинирањето на целите.
Контролерите на дневна основа со помош на BI алати, генерираат извештаи кои се од суштинска важност за организацијата и на тој начин придонесуваат во зголемување на продуктивноста и ефикасноста на компанијата.
Тестирањето на овие дронови се одржа во Сан Салво, а од компанијата велат дека продолжуваат да соработуваат со италијанските власти за да ги исполнат сите услови неопходни за лансирање на услугата во следната година.
Производите кои потрошувачите најмногу ги донираа, како брашно, масло, ориз, шеќер и тестенини, ќе ги направат празниците многу побезгрижни за нашите ранливи сограѓани.
Иако сè уште е млада, генерацијата алфа расте во време на револуција во родителството и менталното здравје, каде што нивните мислења се ценети, а нивното влијание врз одлуките во домаќинството е значајно.
„Нето“ на почетокот на годината ја отвори најголемата продавница „Пик & Го“ без каси во Европа, со асортиман од 5.000 производи на 800 квадратни метри.
Како новите бизнис-модели го менуваат патот на купувачот и кои се предизвиците и можностите за пораст?
Како што потрошувачите стануваат сè посвесни за влијанието на пакувањето врз животната средина, минималистичкото, но сепак високофункционално пакување само ќе ја зголемува популарноста.
„Лидл“ ја зајакнува својата позиција како лидер во цените на пазарот на храна во Словачка.
Како дел од својата стратегија за обновување, во 2018 година, „Алди Норд“ воведе нов концепт на продавница во Германија наречен „Анико“ (Aldi Nord Instore Konzept).
Наша силна страна е нашата структура: секој сектор е поддржан од професионален тим и посебен оперативен систем, што ни овозможува да се фокусираме на секој аспект на логистиката без да го оптоваруваме тимот со преголем број задачи. |
Во рекламниот спот на компанијата главните улоги ги имаат американскиот фудбалер Џејсон Келце, неговата сопруга и мајка, како и браќата фудбалери Ват.
Трендови што влијаат врз увозот на работна силаМожеме ли да се потпреме на фактот дека работниците што доаѓаат од странство ќе бидат лојални, посветени и ефикасни во својата работа? Пред компаниите да се одлучат на овој чекор, важно е да се земат предвид неколку клучни фактори.
17 Dec 2024 |
|
САД: „Перно Рикар“ претстави ограничена серија на еспресо мартиниКако официјален спонзор на турнејата на пејачката низ САД, лансира ограничена серија на Absolut и Kahlúa еспресо мартини инспирирани од овој глобален хит.
16 Dec 2024 |
|
Дуња Фришт: Колку инвестираш, толку ти се враќаОдржувањето високи нивоа на ангажираност и мотивација на вработените е од клучно значење за зголемување на продуктивноста и задоволството на клиентите во малопродажната средина
11 Dec 2024 |
Tony Durham на 2 април 2025 година повторно во Скопје, со обука наменета за професионалци за продажба и маркетинг.
Македонските професионалци го усовршуваа нивото на преговарањеВо позитивна атмосфера, учесниците на обуката имаа постојана интеракција и дискусии, споделувајќи ги своите искуства и одговарајќи на поставените задачи од Лукиќ.
02 Oct 2024 |
|
Обука: NEXT LEVEL ПРЕГОВОРИ за ТРГОВЦИ и ДОБАВУВАЧИ. Дали и колку сте спремни за преговори?На 1 октомври во организација на InStore ќе се одржи еднодневна обука за напредно ниво на преговарање „NEXT LEVEL ПРЕГОВОРИ за ТРГОВЦИ и ДОБАВУВАЧИ“ која ќе ја води Дарко Лукиќ, директор на AMMC. Локација: Public Room.
14 Aug 2024 |
|
Успешно се одржа обуката со Дарко Лукиќ организирана од „Кликер Маркетинг“ и магазинот InStoreНа обуката, која беше организирана на барање на бизнис заедницата, учествуваа компаниите „Пакомак“, „Перутнина Птуј“, „Вива Фреш“, „Филип Морис“, „Метро,“ „Кола’, „Тотал Плус“ и индивидуални професионалци за продажба.
12 Jun 2024 |