За утврдениот прекршок инспекциските служби на Агенцијата издадоа решение за уништување на 1920 килограми небезбедната храна повлечена од неколку киосци со кои стопанисувал операторот. За сторениот прекршок, изречена е парична казна.
Преку прифаќање на технологијата, одржливоста, глобализацијата и еволуирачките барања на потрошувачите, компаниите можат да се позиционираат за успех и да ја обезбедат својата позиција.
Маркетингот е она што треба да биде неизоставен дел од секое успешно работење во секој дел од бизнисот, неизоставен во промотивните активности, комуникациите, дефинирањето на целите.
Контролерите на дневна основа со помош на BI алати, генерираат извештаи кои се од суштинска важност за организацијата и на тој начин придонесуваат во зголемување на продуктивноста и ефикасноста на компанијата.
Според извештајот, индексот што ги мери очекувањата за раст на цените во германската малопродажба се зголеми од октомвриските 21,9 на 26,4 поени, а во секторот храна и пијалаци од 39,7 на 50,8 поени
СветВелика Британија: „Асда“ започна да тестира електронски цени12 Dec 2024, |
|
СветСАД: Пораст на инфлацијата за 2,7%12 Dec 2024, |
|
СветСАД: „Монделез “ го презема „Херши“?11 Dec 2024, |
Современиот концепт на продавницата е дизајниран да им овозможи на купувачите пријатна атмосфера и едноставен преглед на разновидната понуда, додека постојаната понуда се истакнуваат повеќе од 3.000 артикли по цена од само едно евро.
Како новите бизнис-модели го менуваат патот на купувачот и кои се предизвиците и можностите за пораст?
Како што потрошувачите стануваат сè посвесни за влијанието на пакувањето врз животната средина, минималистичкото, но сепак високофункционално пакување само ќе ја зголемува популарноста.
„Лидл“ ја зајакнува својата позиција како лидер во цените на пазарот на храна во Словачка.
Како дел од својата стратегија за обновување, во 2018 година, „Алди Норд“ воведе нов концепт на продавница во Германија наречен „Анико“ (Aldi Nord Instore Konzept).
„Лидл“ во Германија го менува концептот на своите продавници.
Од јануари, „Алди“ активно промовира двоцифрени намалувања на цените на основните артикли како што се пченично брашно, конзервирани домати, помфрит и производи за појадок за да ја зголеми конкурентноста на пазарот.
Со преземањето на словенечкиот синџир „Кеа“, „Студенац“ ја започна својата меѓународна експанзија. Драган Башкарад, член на управата за оперативни работи на „Студенац“, ги открива плановите за натамошното ширење |
Одржувањето високи нивоа на ангажираност и мотивација на вработените е од клучно значење за зголемување на продуктивноста и задоволството на клиентите во малопродажната средина
Србија: Grand кафе лансира апликација за гледање на кафеЉубителите на кафе со новата апликација ќе имаат можност со помош на вештачка интелигенција да добијат персонализирана порака и толкување на симболите на дното на својата шолја со кафе.
06 Dec 2024 |
|
Хрватска: Јошко Гвардиол е нов амбасадор на „Загрепска пивара“„Загрепска пивара“ и пивото Ožujsko повеќе од 25 години соработуваат со Хрватскиот фудбалски сојуз и репрезентацијата.
26 Nov 2024 |
|
Велика Британија: „Карлсберг“ ги претстави божиќните џемпери за љубителите на фудбалотВо рамките кампања, компанија во соработка со „Дринкавер“, на социјалните мрежи ќе работи и на ширење на вести за одговорно конзумирање на алкохол.
25 Nov 2024 |
Tony Durham на 2 април 2025 година повторно во Скопје, со обука наменета за професионалци за продажба и маркетинг.
Македонските професионалци го усовршуваа нивото на преговарањеВо позитивна атмосфера, учесниците на обуката имаа постојана интеракција и дискусии, споделувајќи ги своите искуства и одговарајќи на поставените задачи од Лукиќ.
02 Oct 2024 |
|
Обука: NEXT LEVEL ПРЕГОВОРИ за ТРГОВЦИ и ДОБАВУВАЧИ. Дали и колку сте спремни за преговори?На 1 октомври во организација на InStore ќе се одржи еднодневна обука за напредно ниво на преговарање „NEXT LEVEL ПРЕГОВОРИ за ТРГОВЦИ и ДОБАВУВАЧИ“ која ќе ја води Дарко Лукиќ, директор на AMMC. Локација: Public Room.
14 Aug 2024 |
|
Успешно се одржа обуката со Дарко Лукиќ организирана од „Кликер Маркетинг“ и магазинот InStoreНа обуката, која беше организирана на барање на бизнис заедницата, учествуваа компаниите „Пакомак“, „Перутнина Птуј“, „Вива Фреш“, „Филип Морис“, „Метро,“ „Кола’, „Тотал Плус“ и индивидуални професионалци за продажба.
12 Jun 2024 |