Сојуз на стопански комори почна кампања за справување со загадувањето

27 јан 2020

Сојуз на стопански комори (ССК) заедно со иницијативата на жени во климатска акција почна со кампања, посветена на подигнување на свеста и преземање мерки со кои се ангажираат институциите и компаниите да се борат со загадувањето

Видео вести
Анализи

ИГД: Експанзија на европските дисконтери во урбаните средини

10 јан 2020

Отворањето нови продавници во урбаните средини во минатото не беше стратешки фокус за европските дисконтери. Високите трошоци за недвижности и малиот простор...

„ЛЗ ритеалитикс“: „Едека“, „Реве“ и „Шварц“ се на тронот

09 јан 2020

Во анализата е даден преглед на 30-те најдобри трговски синџири на германскиот пазар според „ЛЗ ритеалитикс“. Освен првата тројка – „Едека“, „Реве“ и „Шварц“, на листата...

Подгответе се за промените: Топ-5 тренда во FMCG индустријата во 2020 година

27 дек 2019

Приказните на брендовите, растителните алтернативи, одржливоста, практичната храна и авантуризмот на потрошувачот ќе бидат петте водечки брендови следната година

Мегатрендови: Потрошувачите ја презедоа контролата во свои раце

29 ное 2019

Aнализата на мегатрендовите им овозможува на компаниите да градат долгорочна стратегија што е проактивна наместо реактивна, но и да се осигурат дека ќе останат релевантни и ќе одат напред

„ЛЗ ритеалитикс“: Новото лице на европскиот малопродажен пазар

26 ное 2019

Одржливоста е силна тема веќе подолго време, но во 2019 година паметните трговци и производители се осмелија да ги надминат вообичаените стандарди, да бидат иновативни и да воведат целосно нови практики

„ЛЗ ритеалитикс“: Последиците од влезот на „Алибаба“ на европскиот пазар

13 ное 2019

Кинескиот гигант за е-трговија со напредно знаење влегува во континентална Европа, каде што онлајн-трговијата со прехранбени производи сè уште е во зародиш, а на некои пазари дури и се бори за опстанок...

Интервјуа

На почетокот од 21 век тоа што било достапно на интернет и како литература за печурките шитаке не навестувало дека ќе бидат економски исплатливи

Е. Несторова и Д. Пјевац, „Еуроимпекс“: Градиме доверба со клиентите

Професионалноста, 24-часовната достапност до стручната поддршка, достапно сервисирање на цела територија, гама на возила кои одговараат на потребите на бизнисот и шармот на францускиот дизајн кој остава без здив со својата елеганција и комфор

 
Александра Оливера Коричи: Активно учество во животот на заедницата

Со остварен промет од повеќе од 919 милиони денари, што претставува пораст од 28,16 отсто, dm Северна Македонија е исклучително задоволна со годината зад нас. Во деловната 2018-2019 година компанијата инвестира речиси 49 милиони денари на овој пазар

 
Џоџа Бојаџиевски, „Кола“: Компанија во која може многу да се научи

Со речиси 24-годишно искуство и со изострено чувство за развој и унапредување на фамилијарниот бизнис во современа и технолошки опремена компанија, од генералниот менаџер на „Кола“, Џоџа Бојаџиевски, дознавме...

 
Реј Гаул: Пред нас е времето на агилна малопродажба

Клуч за работењето во иднина е да се сфати дека потрошувачите имаат многубројни можности за избор и дека нема да постои еден канал на купување кој ќе им одговара на сите...

 
Васил Слат: Старински рецепт од струмичкото поднебје

Постојат различни приказни поврзани со потеклото на баклавата. Некои гастрономски историчари и експерти сметаат дека таа е по потекло од Ерменија, други веруваат дека е од Арабија, Месопотамија, Грција или од Турција.

 
Себастијан Ренак: Акцент на сè што е локално

Победници ќе бидат оние трговци што најдобро ги познаваат своите потрошувачи и комуницираат со нив низ познати канали

 
Најчитано
НОВ БРОЈ НА INSTORE И ВОДИЧ НИЗ КАТЕГОРИЈА
Декември 2019 / Број. 73
Маалска продавница
Видео интервјуа на InStore

Саеми: Неискористен потенцијал за развој

26 дек 2019

Во време на глобални пазари и глобална комуникација саемите се најдобриот, можеби и единствениот, ефективен начин за минимизирање на бариерите за пробивање на нови пазари

Антонио Зрилиќ: Мерка за управување на залихите

Почнавме со приказната за детектирање на некурентните залихи и како да управуваме со нив. Продолжуваме со тоа како да се мерат овие резерви со акцент на коефициентот на обрти како мерка за одредување на (не)курентните залихи
25 дек 2019

Невромаркетинг: Зошто хаотичните полици ги бркаат вашите потрошувачи?

Иако привлечноста на пакувањата е важен аспект од процените на потрошувачите, тоа не е единствениот важен аспект за донесување одлуки...
24 дек 2019

Сандро Краљевиќ: Привлечи, вработи и задржи

Не се ретки ситуации во кои директорите се доведени буквално до ѕид, не знаејќи што да направат за нивната компанија воопшто да опстане
23 дек 2019
Обуки и самити

(ФОТО) Многу интеракција и практични знаења по работилницата со Дарко Лукиќ

11 ное 2019

Јасни, прецизни и добро осмислени презентации, збогатени со практични вежби и конкретни примери е формулата за нашите одлични работилници

Како да го совладате стратешкиот KA-менаџмент?

На 7 и 8 ноември, во организација на магазинот InStore, ќе се одржи дводневната работилница за КА-менаџмент, наменета за професионалци за продажба, КА-менаџери и менаџери за продажба, која ќе ја води Дарко Лукиќ...
01 окт 2019

(ФОТО) Бренд-менаџери од големите компании задоволни по работилницата со Лукиќ

Успешно заврши работилницата за бренд-менаџмент во соработка со предавачот Дарко Лукиќ, организирана од страна на тимот на магазинот InStore.
04 апр 2019

Како да станете успешни маркетинг или бренд-менаџери?

Работилницата за сите маркетинг-менаџери и бренд-менаџери ќе се одржи на 21. и 22. март. Главниот фокус на дводневната работилница е ставен на ефикасното управување со брендот, важноста на бренд аналитиката, оптимизацијата на медиумите...
14 фев 2019