Државниот пазарен инспекторат (ДПИ) за шест дена, во периодот од 13 март до 19 март извршил над 650 инспекциски надзори
Маркетингот е она што треба да биде неизоставен дел од секое успешно работење во секој дел од бизнисот, неизоставен во промотивните активности, комуникациите, дефинирањето на целите.
Контролерите на дневна основа со помош на BI алати, генерираат извештаи кои се од суштинска важност за организацијата и на тој начин придонесуваат во зголемување на продуктивноста и ефикасноста на компанијата.
Беше решителен и упорен човек, посветен на работата, неуморен и на неговите 77 години. За некого можеби далеку од совршен, но несомнено човек со принципи и вредности, доследен на своите верувања
Новата фабрика ќе отвори околу 100 работни места и ќе произведува производи за лична нега
![]() |
СветПодем на трговските марки низ цела Европа21 мар 2023, |
![]() |
СветКомпаниите за брза испорака ги зголемуваат трошоците21 мар 2023, |
![]() |
СветЕкоманипулацијата е под лупа21 мар 2023, |
Компанијата „Лидл“ - Црна Гора, која ќе управува со синџирот маркети на познатиот германски трговски синџир го зголеми капиталот на 21,5 милиони евра
Овие трендови ќе им помогнат на бизнисите да бидат во чекор со промените, да ја предвидат мотивацијата за купување и да ги исполнат незадоволените потреби на потрошувачите
Сите имаме несвесни ограничувачки верувања. Ние сме на автопилот. Ваквите негативни убедувања нè носат неподготвени на преговарачка маса
Потрошувачите се сламката за спас на FMCG-секторот, а нивното однесување никогаш не престанува да се развива
За да останат во игра денес, брендовите треба да имаат дисруптивен начин на размислување...
Истражувањето покажува дека иако однесувањето се променило на многу начини, некои ставови на глобалното население останале исти, дури и добиваат на важност и вредност.
Поради зголемените грижи за животната средина на глобално ниво, компаниите се принудени да инвестираат во одржливост, додека потрошувачите бараат поеколошки производи...
Ние влеговме на овој пазар со намера да воведеме маркетиншки пристап кон категоријата, што досега во Ангола не постоеше, и нашиот прв бренд OKO веќе го пробива својот пат |
При одредувањето на улогите на категориите може да се тргне од потрошувачот или од трговецот. И во двата случаја е можно да се изведат по најмалку две поделби на категориите
![]() |
Емир Ганибеговиќ: Чук, чук... има ли некој внатре!?Кога искрено ќе си го поставиме прашањето: На што да го посветиме нашето (ограничено) време во животот за да оствариме најголем успех?
15 мар 2023 |
![]() |
(ВИДЕО) „Кока кола“ претстави кампања „Ремек - дело“Во рамки на кампањата, чија цел е да го издигне популарниот пијалак со осврт на трудовите на многу светски уметници, компанијата лансираше две минутен видео - спот и колекција дигитални колекционерски елементи за помладата публика
13 мар 2023 |
![]() |
Предности и недостатоци на аутсорсинготПостојат многу причини зошто бизнисот може да одлучи да нарачува одредена задача, работа или процес
08 мар 2023 |
Разликата меѓу brand и shopper-центрична стратегија, улогата на невронауката во shopper-маркетингот и како да се привлече купувачот чии одлуки за купување најчесто не се рационални, се дел од темите на еднодневната онлајн-работилница...
![]() |
Работилници за развој на клучните вештини за успех на POSДоколку сакате полесно да го разберете и да го освоите купувачот на местото на продажбата, т.е. ги реализирате продажните резултати, пријавете се со вашите колеги...
07 апр 2022 |
![]() |
Невромаркетинг – како потрошувачите ги носат одлуките?Што е суштината на невромаркетингот и како тој може да помогне во декодирањето на однесувањето на потрошувачите е темата на еднодневната онлајн-работилница, закажана за 2 март...
03 мар 2022 |
![]() |
Работилница: Чекори во продажбата, преговарање и менаџирање со приговориНа 9 февруари ќе се одржи еднодневна онлајн-работилница за унапредување на продажно-комуникативните вештини на професионалците за продажба и на менаџерите, која ќе ја води Дарко Лукиќ...
10 фев 2022 |