Бизнис-планот за 2025 година предвидува продажби од над 80 милиони евра, што претставува раст од 30 % во однос на очекуваните за 2024 година. Од продажбата по пазари се очекуваат 47 милиони евра од продажби да бидат остварени на домашниот пазар.
Преку прифаќање на технологијата, одржливоста, глобализацијата и еволуирачките барања на потрошувачите, компаниите можат да се позиционираат за успех и да ја обезбедат својата позиција.
Маркетингот е она што треба да биде неизоставен дел од секое успешно работење во секој дел од бизнисот, неизоставен во промотивните активности, комуникациите, дефинирањето на целите.
Контролерите на дневна основа со помош на BI алати, генерираат извештаи кои се од суштинска важност за организацијата и на тој начин придонесуваат во зголемување на продуктивноста и ефикасноста на компанијата.
Меѓу новите возила се и пет електрични тешки товарни возила со нулта емисија на штетни гасови, кои ќе работат на рути помеѓу дистрибутивниот центар „M&С Клоутинг & хоум“ и 30 продавници низ Лондон и Југоисточниот дел.
СветЕУ издаде препораки за иднината на винскиот сектор15 Jan 2025, |
|
СветПораст на трговската размена меѓу Русија и Кина14 Jan 2025, |
|
Свет„Моноприкс“ влегува на египетскиот пазар14 Jan 2025, |
Според институцијата, ова е најмалиот број невработени во декември од 1990 година, а овој месец инаку се карактеризира со зголемување на бројот на пријавени баратели на работа, пренесува „Бета.“
Брендовите традиционално одат по лесниот пат во тоа како ги прикажуваат мажите. А реалноста е дека во денешниот свет не сите брендови се во чекор со тоа какви се навистина тие.
Концептот на „Еуроспин“ за хибридна продавница, која ги комбинира карактеристиките на хард дисконтер и супермаркет за сувомеснати производи, е единствен во каналот на дисконтери.
Бидејќи многу успешните дисконтери некогаш ја привлекуваа базата на купувачи на конкурентите во хипермаркетите, сега тие се оние што треба да развијат стратегии против брзото ширење на специјализираните непрехранбени дисконтери и нови онлајн-оператор
Според најновите расположливи финансиски извештаи за 2022 година, „Норма“ остварила нето приход од 4,5 милијарди евра, што е зголемување од 3,6% во однос на претходниот период.
Иако сè уште е млада, генерацијата алфа расте во време на револуција во родителството и менталното здравје, каде што нивните мислења се ценети, а нивното влијание врз одлуките во домаќинството е значајно.
„Нето“ на почетокот на годината ја отвори најголемата продавница „Пик & Го“ без каси во Европа, со асортиман од 5.000 производи на 800 квадратни метри.
Лидерството е областа каде што го гледам мојот најголем придонес во периодот од јануари 2022 година. |