„Свислион“ – Скопје се приклучи на активностите на Општина Центар и „Банка за храна“ – Македонија за подготовка на месечни пакети што се доставуваат до семејствата со висок социјален ризик...
Малопродажбата беше намалена и во октомври и во ноември минатата година
Со тоа, словенечката компанија има повеќе од 200 продажни места во Хрватска
![]() |
Регион„Лидл“ и во Врање15 јан 2021 |
![]() |
РегионБиотехничкиот факултет од Бихаќ и „МС-Алем“ развија омега-3 говедско месо14 јан 2021 |
![]() |
РегионНови регулативи за квалитетот на кафето во Србија14 јан 2021 |
Потрошувачите со гордост ги консумираат локалните производи, не само за да ја поддржат локалната економија, туку и за да уживаат во традиционалната храна во своето локално место...
Што (не) треба да правиме сега? Што ќе се случи кога сето ова ќе заврши?
Опфаќајќи ги купувачите на возраст од 50 до 64 години, генерацијата P претставува клучна можност за глобалната трговија со прехранбени производи
Ковид-19 го стави светот во досега непозната позиција, принудувајќи ги потрошувачите да ги менуваат секојдневните навики, а бизнисите да им дадат приоритет на иновациите за да останат конкурентни...
Крупната промена што ја донесе пандемијата ги натера потрошувачите да ги проценат приоритетите во животот, откривајќи им нови вредности и критериуми за трошење
Најновиот глобален преглед на ИГД ги разгледува иницијативите водени од современата технологија и нивното влијание врз искуството на купувачите во продавницата
Оваа година најважно е да опстанеме, да го задржиме континуитетот, да ги исполниме очекувањата на потрошувачите. Во кризата многу се тепаат за профит или повлекуваат погрешни потези поради страв од пропаст... |
За ефикасен одговор и заздравување од пандемијата на Ковид-19 и за постигнување на целите за одржлив развој, жените мора да имаат клучна улога при донесувањето на одлуките
![]() |
Антонио Зрилиќ: Одговорност за залихитеЗалихите се извор на конфликти меѓу менаџерите во организацијата, особено на пониско и средно ниво...
30 дек 2020 |
![]() |
Јелена Кнежевиќ-Влаховиќ: Зошто ни се потребни ред и дисциплина?Нè вовлекуваат во митот дека импровизацијата е подобра од правилата, редот, формата, јасните процедури и чистите сметки. Не!
23 дек 2020 |
![]() |
Фото-кампања на Gurmano од најмагичните предели на МакедонијаGurmano испраќа гурмански поздрави од најмагичните предели на Македонија...
09 дек 2020 |
![]() |
(ФОТО) Многу интеракција и практични знаења по работилницата со Дарко ЛукиќЈасни, прецизни и добро осмислени презентации, збогатени со практични вежби и конкретни примери е формулата за нашите одлични работилници
11 ное 2019 |
![]() |
Како да го совладате стратешкиот KA-менаџмент?На 7 и 8 ноември, во организација на магазинот InStore, ќе се одржи дводневната работилница за КА-менаџмент, наменета за професионалци за продажба, КА-менаџери и менаџери за продажба, која ќе ја води Дарко Лукиќ...
01 окт 2019 |
![]() |
(ФОТО) Бренд-менаџери од големите компании задоволни по работилницата со ЛукиќУспешно заврши работилницата за бренд-менаџмент во соработка со предавачот Дарко Лукиќ, организирана од страна на тимот на магазинот InStore.
04 апр 2019 |