„Бимилк“ го прослави Светскиот ден на семејството

16 мај 2024

. Со здружување на родителите и воспитувачите, „Бимилк“ има за цел да негува мрежа за поддршка посветена на целокупниот развој на децата, отворајќи го патот за просперитетна заедница. „Бимилк“ како општествено одговорна компанија.

Колумни

Колумна во понеделник: Предизвици и актуелни трендови во FMCG-индустријата

26 јун 2023

Преку прифаќање на технологијата, одржливоста, глобализацијата и еволуирачките барања на потрошувачите, компаниите можат да се позиционираат за успех и да ја обезбедат својата позиција.

Колумна во понеделник: Неизоставен дел од секој бизнис

20 фев 2023

Маркетингот е она што треба да биде неизоставен дел од секое успешно работење во секој дел од бизнисот, неизоставен во промотивните активности, комуникациите, дефинирањето на целите.

Колумна во понеделник: Контролинг во функција на управување со перформансите

13 фев 2023

Контролерите на дневна основа со помош на BI алати, генерираат извештаи кои се од суштинска важност за организацијата и на тој начин придонесуваат во зголемување на продуктивноста и ефикасноста на компанијата.

Видео вести
Анализи

Европа: Пазарите во развој ќе го предводат економскиот раст

14 мај 2024

Меѓу економиите на Европската унија се очекува да предводи Полска со реален раст на БДП од 3,1% оваа година, потоа Хрватска со 3,0%, Романија со 2,8%, Бугарија со 2,7%.

Минтел: Ќе се менува ли прехранбената индустрија?

09 мај 2024

Пандемијата на ковид-19 го истакна значењето на превентивата и борбата против климатските промени. За да се приспособи на овие промени, прехранбената индустријата користи нови технологии што можат да го унапредат производството на храна.

Европа: Ренесанса на хард дисконтите

02 мај 2024

Ваквиот модел на прв поглед делува контраинтуитивно. Истражувањето за потрошувачите низ Европа покажува дека тие бараат вредност и почесто отколку порано посегнуваат по приватните трговски марки.

Услужните пултови го помагаат растот на локалните супермаркети во ЦИЕ

25 апр 2024

Еден од елементите што го длабоко го зајакнува локалното позиционирање се услужните пултови за свежи производи.

САД: Успешноста на стратегијата на „Алди“ – секојдневни ниски цени

16 апр 2024

Според наводите на „Алди“, потрошувачите ќе заштедат до 40% неделно во купување кај нив, а притоа не мораат да плаќаат месечен надоместок

Германија: „Лидл“ ја заштитува својата линија за снабдување

09 апр 2024

Германските трговци на мало се повеќе се интергираат во производството за да ја засилат својата конкурентска позиција.

Интервјуа

Во сето тоа што го работиме го користиме знаењето на „Номад фудс“. Да се биде дел од мултинационална организација, во која најдобрата практика секојдневно се споредува внатре во нашите организации, значи да се забрзаат нашите процеси на учење.

Јован Бугарчиќ: Го лансиравме првото растително млеко произведено во Србија

Разбирањето на дигиталните алатки и платформи е од суштинско значење за современиот маркетинг.

 
Ивица Петровиќ: Соработката со најголемите светски компании е потврда за успехот на „Алма - М“

Имаме амбициозно реални планови, како во насока на остварување реален раст на бизнисот така и во насока на креирање органски раст кој ќе дојде со надополнување на постојното портфолио со нови брендови и програми.

 
Андро Жиго: Компанијата се менува согласно најновите трендови

Верувам, како и сите други учесници во FMCG-индустријата, исклучително турбулентно опкружување, забрзан деловен ритам со нагласени промени.

 
Марија Стојчевска: Иновативни и флексибилни кон потрошувачите и пазарот

Компанијата „Јус МБ“ почна со работа на почетокот од последната деценија на 20 век и како што велат оттаму, почетоците биле скромни, но низ годините оваа компанија континуирано растеше и денес прерасна во една од водечките дистрибутивни компании

 
Дарја Тержан: По 115 години, „Донат“ најавува проширување на асортиманот

Имаме нетипична, можеби дури и единствена стратегија за FMCG, всушност: „Една цена одговара за сите пазари!“

 
Орде Ивановски: Целиме кон иновација и премиумизација

Во 2023 година фокусот ни беше на „будењето“ на „Бадел 1862“, т.е. повторното запознавање на македонскиот потрошувач со нашето портфолио и на зголемување на присуството на брендот во двата канала – трговија и угостителство.

 
Најчитано
НОВ БРОЈ НА INSTORE И ВОДИЧ НИЗ КАТЕГОРИЈА
Април 2024 / Број 130
MUST HAVE БРЕНДОВИ НА ПОЛИЦА 2023/2024
MUST HAVE БРЕНДОВИ НА ПОЛИЦА 2023/2024
Мапа на трговци 2023, Мапа на дистрибутери 2023
Мапа на трговци 2023, Мапа на дистрибутери 2023
Актуелно
Видео интервјуа на InStore

САД: „Кока – Кола“ постави интераткивен билборд

16 мај 2024

Оваа камапања е лансирана во рамките глобалната маркетиншка платформа на производителот, под името „Реал меџик“

Чиле: Stella Artois оди во потрага по исчезнатите чаши (Видео)

Од компанијата соопштуваат дека со новата кампања сакаат да го прослават овој потег на потрошувачите истакнувајќи дека тоа е знак на нивната љубов кон брендот.
14 мај 2024

Србија: „Књаз Милош“ ја започна кампањата „Гордост во срцето на секој град“

Меѓу градовите кои се најдоа на специјалните етиткети се: Крагуевац, Ниш, Ваљево, Смередево, Лесковац и други.
14 мај 2024

Дејвид Бекам е новиот амбасадор на пивото Stella Artois (Видео)

Како дел од кампањата беше претставен и новиот, визуелен идентитет на брендот Stella Artois, чие лого е едно од најстарите во светот.
13 мај 2024
Обуки и самити

Обука: Мотивација на тимови што носат резултати со Ениса Селмановиќ – Салкиќ

25 апр 2024

InStorе на 29 мај ќе одржи еднодневна обука со Ениса Селмановиќ – Салкиќ, експерт за човечки ресурси, лидерство, личен, тимски и организациски развој на тема „Самомотивација и мотивација на тимот“.

11 јуни, еднодневна обука: Управување со клучни купувачи и преговарање со Дарко Лукиќ

На барање на бизнис заедницата магазинот InStorе на 11 јуни повторно организира еднодневна обука на тема „Управување со клучни купувачи и преговарање“ која ќе ја води Дарко Лукиќ, директор на AMMC (Agency for Management and Marketing Consulting).
24 апр 2024

Дарко Лукиќ: КЛУЧНО за работењето е како се преговара и управува со купувачите

На обуката која беше целосно распродадена присуствуваа професионалци за продажба, КА менаџери и продажни менаџери од 11 компании.
12 апр 2024

12 април ВТОРА обука „Управување со клучни купувачи и преговарање“ со Дарко Лукиќ

На 12 април втора еднодневна обука на тема „Управување со клучни купувачи и преговарање“ која ќе ја води Дарко Лукиќ, директор на AMMC (Agency for Management and Marketing Consulting).
04 апр 2024