dm донира респиратори во вредност од 36.600 евра

24 ное 2020

Респираторите се донирани во Министерството за здравство, кое ги пренасочи кон ЈЗУ Општа болница во Кавадарци и ЈЗУ Клиничка болница во Битола

„Певекс“ исплаќа надомест за Божиќ и покрај пандемијата

25 ное 2020

Заедно со додатокот за Велигден и регресот за годишен одмор, компанијата оваа година исплати преку 5 милиони куни дополнително, покрај платите

Видео вести
Анализи

Горан Теменугов: Огромен скок - напред или назад

25 ное 2020

Иако сме во ковид-грч, премиерот Зоран Заев најави дека се планира да се продава државното земјоделско земјиште, да се легализираат сивите пари стекнати во изминативе 30 години

Еуромонитор: Како ќе се развива FMCG-пазарот по коронавирусот?

18 ное 2020

Крупната промена што ја донесе пандемијата ги натера потрошувачите да ги проценат приоритетите во животот, откривајќи им нови вредности и критериуми за трошење

ИГД: Технологијата во функција на безбедноста

01 ное 2020

Најновиот глобален преглед на ИГД ги разгледува иницијативите водени од современата технологија и нивното влијание врз искуството на купувачите во продавницата

Керни: Добре дојдовте во „ненормалноста“

25 окт 2020

Добре дојдовте во ерата на една голема радикална промена како резултат на сето она што го доживеавме годинава, но и во претходните две и пол децении. Патот напред е необележан, па дури и блиската иднина е нејасна...

„Еуромонитор“: Типови потрошувачи и како да ги таргетирате

14 окт 2020

Со рапидно менување на политичките, социјалните и технолошките фактори, за брендовите и за компаниите станува неопходно да се усогласат со вредностите и начинот на живот на потрошувачите

Тони Дурам: 5 чекори што треба да ги преземете сега

16 сеп 2020

Разбирањето на психологијата на потрошувачите и познавањето на навиките на купувачите е разликата меѓу успехот и поразот на пазарот во време на кризата со коронавирусот

Интервјуа

Нашата стратешка определба е поддршка на домашните производители бидејќи ние 97 отсто од прометот го остваруваме со стока што ја набавуваме во Србија

Ванчо Постоловски: Следењето на трендовите и иновациите ни се движечка сила

Секогаш настојуваме да го извлечеме позитивното во какви било услови. Впрочем, мислењето „надвор од кутијата” е една од нашите најголеми доблести...

 
Марина Савиќ, „Атлантик група“: Настојуваме да бидеме динамичен систем

Во време на предизвици, најстабилните компании ја имаат најголемата предност, но и најголемата одговорност

 
Драган Јосифовски, Paket.mk: Ја јакнеме лидерската позиција

Во време кога е-трговијата станува светски тренд, со Драган Јосифовски, основач на е-супермаркетот, зборувавме за состојбата во Македонија, главните предизвици, но и можности што ги носи онлајн-продажбата

 
Ѕеферино Монини: Балканот е област со гастрономска традиција

Еден од најпознатите производители на масла – „Монини“, чии производи се на трпезата на голем број потрошувачи низ целиот свет, годинава слави 100-годишнина од постоењето...

 
Марио Мирсинов: Квалитетот и пристапните цени ни отвораат нови пазари

Имаме повеќе од 50 производи што чекаат да бидат извадени како готов производ, сè уште се во фаза на развивање и тестирање

 
Мерима Џевдетбеговиќ: Кризата треба да се гледа како промена, а не како крај

Маркетинг-кампањата не ја запревме, туку ја приспособивме на новонастанатата ситуација

 
Најчитано
НОВ БРОЈ НА INSTORE И ВОДИЧ НИЗ КАТЕГОРИЈА
Ноември 2020 / Број. 81
Актуелно
Видео интервјуа на InStore

Антонио Зрилиќ: Залихи - дијаграмот на причини и последици

18 ное 2020

Најдобро е да соберете тим од луѓе што имаат вистински вештини, знаење и искуства за заеднички да ги идентификувате сите причини поради кои проблемите можеле да се појават

Вали Марсзалек: Без пауза од глобалните предизвици!

Во моментов се наоѓаме во време на глобална неизвесност, соочени со предизвиците на две големи кризи од кои секоја бара итно дејствување. Како општество, не можеме да си дозволиме да се справиме со едната на штета на другата
11 ное 2020

Ениса Селмановиќ-Салкиќ: Туѓото е послатко

Туѓ колач, туѓа кифла, туѓа жена.... продолжи ја низата. Така и со производите, услугите и што и да е друго, а што може да се плати со пари...
28 окт 2020

Како да се најдат причините за залихите?

Кај управувањето со залихите – мора да имаме поголем одлив отколку прилив на залихи. Тоа значи дека мора што побрзо да се пронајдат и отстранат причините, т.е да се дознае зошто е дојдено до вишок на залихи
14 окт 2020
Обуки и самити

(ФОТО) Многу интеракција и практични знаења по работилницата со Дарко Лукиќ

Јасни, прецизни и добро осмислени презентации, збогатени со практични вежби и конкретни примери е формулата за нашите одлични работилници
11 ное 2019

Како да го совладате стратешкиот KA-менаџмент?

На 7 и 8 ноември, во организација на магазинот InStore, ќе се одржи дводневната работилница за КА-менаџмент, наменета за професионалци за продажба, КА-менаџери и менаџери за продажба, која ќе ја води Дарко Лукиќ...
01 окт 2019

(ФОТО) Бренд-менаџери од големите компании задоволни по работилницата со Лукиќ

Успешно заврши работилницата за бренд-менаџмент во соработка со предавачот Дарко Лукиќ, организирана од страна на тимот на магазинот InStore.
04 апр 2019