„Инсајдер ИД“: Што избираат потрошувачите?

09 апр 2024

Македонските брендови сè повеќе вложуваат во модерен маркетинг, амбалажа, пакување и се обидуваат да ги следат светските трендови што, секако, е позитивно.

Колумни

Колумна во понеделник: Предизвици и актуелни трендови во FMCG-индустријата

26 јун 2023

Преку прифаќање на технологијата, одржливоста, глобализацијата и еволуирачките барања на потрошувачите, компаниите можат да се позиционираат за успех и да ја обезбедат својата позиција.

Колумна во понеделник: Неизоставен дел од секој бизнис

20 фев 2023

Маркетингот е она што треба да биде неизоставен дел од секое успешно работење во секој дел од бизнисот, неизоставен во промотивните активности, комуникациите, дефинирањето на целите.

Колумна во понеделник: Контролинг во функција на управување со перформансите

13 фев 2023

Контролерите на дневна основа со помош на BI алати, генерираат извештаи кои се од суштинска важност за организацијата и на тој начин придонесуваат во зголемување на продуктивноста и ефикасноста на компанијата.

„Вајбер“ ја претстави новата функција заснована на ВИ

12 апр 2024

Оваа нова функција фазно ќе биде достапна на корисниците во САД, Филипини, Украина, Јапонија, Бугариа и Полска, а наскоро и во други земји.

Хрватска: „Ледо“ донираше 20.000 евра за здружението „Љубов на дело“

12 апр 2024

Се работи за финансии кои беа собрани во рамките на капањата која траење од 1.до 31. Март, која што ја спроведе „Ледо“ во соработка со трговскиот синџир „Конзум“.

Видео вести
Анализи

Германија: „Лидл“ ја заштитува својата линија за снабдување

09 апр 2024

Германските трговци на мало се повеќе се интергираат во производството за да ја засилат својата конкурентска позиција.

Збогум за цените на „Алди“ – пофалба за лидерството во секојдневните ниски цени

03 апр 2024

Во блиска иднина, финансиската сила на трговците со мешовите роба нема да произлегува од нивната добивка од продажбата на производот, туку од способноста да се вклучат во нови, дигитални извори на приходи.

Помеѓу супермаркетизација и ефикасност: Дисконтерите фатени во средина

27 мар 2024

Големите компании „Лидл“ и „Алди“ се борат со истиот проблем како и сите други трговци на мало: профитабилноста.

Е – трговијата со храна не е (сѐ уште) за секој

19 мар 2024

Ниту еден од играчите на пазарот не го пронашол „светиот грал“ за куќната достава. Се чини дека само чешкиот „Рохлик груп“, кој покрај на домашниот пазар, работи и во Германија, Австрија, Унгарија и Романија, е на пат да ги постигне посакуваните број

Германија: „Алди“ има за цел да го прошири меѓународното водство во однос на „Лидл“

12 мар 2024

„Алди“ и „Лидл“ играат глобална шаховска партија. Високата инфлација и каматните стапки играат во корист на „Алди“ против „Лидл“.

Истражување од „Еуромониор интернационал“ за здравјето на жените

08 мар 2024

Постојат можности за сеопфатен пристап во таргетирањето на жените надвор од репродуктивната возраст, со акцент на специфични нутритивни потреби поврзани со здравјето на коските, варењето, хормоналните флуктуации, здравјето на кожата/косата.

Интервјуа

Верувам, како и сите други учесници во FMCG-индустријата, исклучително турбулентно опкружување, забрзан деловен ритам со нагласени промени.

Марија Стојчевска: Иновативни и флексибилни кон потрошувачите и пазарот

Компанијата „Јус МБ“ почна со работа на почетокот од последната деценија на 20 век и како што велат оттаму, почетоците биле скромни, но низ годините оваа компанија континуирано растеше и денес прерасна во една од водечките дистрибутивни компании

 
Дарја Тержан: По 115 години, „Донат“ најавува проширување на асортиманот

Имаме нетипична, можеби дури и единствена стратегија за FMCG, всушност: „Една цена одговара за сите пазари!“

 
Орде Ивановски: Целиме кон иновација и премиумизација

Во 2023 година фокусот ни беше на „будењето“ на „Бадел 1862“, т.е. повторното запознавање на македонскиот потрошувач со нашето портфолио и на зголемување на присуството на брендот во двата канала – трговија и угостителство.

 
Анатол Кутревски: Силата на брендот е клучна за успехот на компанијата

Втората генерација го продолжува успешниот бизнис, овозможувајќи ѝ на „Пекабеско“ зацврстување и напредок на работењето. За работењето, како и за идните планови, разговаравме со Анатол Кутревски, кој во 2008 година стана втор извршен директор.

 
Дритон Заири: Се зголемува интересот за нови возила

Повеќе од 24-годишно искуство во автомобилската индустрија е доволно долго да поразговараме со Дритон Заири, генерален директор на „Гранд ауто“. Со него разговаравме за автомобилската индустрија, но и за можностите што ги нуди „Гранд ауто“

 
Раде Шапчевски: Грешките се неминовни на патот кон успехот

Предноста на интернационалните компании не е само во нивната структура, туку и во начинот на правење бизнис и размена на искуства...

 
Најчитано
НОВ БРОЈ НА INSTORE И ВОДИЧ НИЗ КАТЕГОРИЈА
Март 2024 / Број 129
MUST HAVE БРЕНДОВИ НА ПОЛИЦА 2023/2024
MUST HAVE БРЕНДОВИ НА ПОЛИЦА 2023/2024
Мапа на трговци 2023, Мапа на дистрибутери 2023
Мапа на трговци 2023, Мапа на дистрибутери 2023
Актуелно
Видео интервјуа на InStore

САД: Кампања на Coca – Cola со суперхероите на „Марвел“ (Видео)

11 апр 2024

Ликовите од „Марвел“ ќе се најдат на лименките и шишињата со сок, а соработката на компаниите вклучува реклама и посебни активации и награди за потрошувачите.

Хрватска: „Краш“ лансира нова кампања за Dorina (Видео)

Од компанијата истакнуваат дека целта на кампањата е да ги потсетат потрошувачите „дека животот се состои од разни ситуации, добри и лоши , но дека секој може да се заслади со коцка или ред од една од многуте најдраги посластици“.
11 апр 2024

Холандија: „Хајнекен“ лансира нова кампања (Видео)

Во рамките кампањата ќе бидат претставени и специјални пакувања на пивото, разни активации за потрошувачите, претставени се шест знаци за препознавање на совршена кригла за пиво, како и кампања на социјалните мрежи.
09 апр 2024

Словенија: „Меркатор“ го слави 75. годишното постоење (Видео)

Во пораката на кампањата се истакнува стих од една песна на Владо Креслин, во кој се вели „Сѐ уште има добри луѓе на кои им се радува човекот“
09 апр 2024
Обуки и самити

12 април ВТОРА обука „Управување со клучни купувачи и преговарање“ со Дарко Лукиќ

04 апр 2024

На 12 април втора еднодневна обука на тема „Управување со клучни купувачи и преговарање“ која ќе ја води Дарко Лукиќ, директор на AMMC (Agency for Management and Marketing Consulting).

Еднодневна oбука со Дарко Лукиќ - Управување со клучни купувачи и преговарање

На 11 април во организација на агенцијата „Кликер Маркетинг“ и магазинот InStore ќе се одржи еднодневна обука „Управување со клучни купувачи и преговарање“ која ќе ја води Дарко Лукиќ, директор на AMMC (Agency for Management and Marketing Consulting)
05 мар 2024

Exclusive ONE-DAY WORKSHOP: Shopper Psychology and Claims Development with Tony Durham

Tony Durham in Skopje on March 6! Don't miss this unique opportunity to gain insights into how buyers make decisions, learn effective strategies to win them over, and capture their attention.
01 фев 2024

Ексклузивна ЕДНОДНЕВНА ОБУКА: „Shopper Psychology and Claims Development“ со Tony Durham

По фантастичната презентација на 9 FMCG Summit, на барање на бизнис-заедницата, Tony Durham, на 6 март конечно со професионална обука во Скопје!
17 јан 2024