Домашниот бруто-производ во четвртиот квартал од 2020 година изнесува -0,7%, а за целата година -4,5%, објави Државниот завод за статистика...
Уште во првиот број, во 2012 година, InStore почна со објава на стручни текстови преку кои ја нагласивме потребата и потенцијалот на е-продавниците
InStore годинава обележува 10 години постоење на македонскиот пазар. Десет години секојдневно споделување на информации, анализи и стручни текстови за FMCG-секторот за компаниите да бидат во чекор со трендовите, иновациите и инвестициите во земјава,
Се потсетуваме на првиот трејд-магазин „Таргет“, од мај 2011
Исклучително интелегентно дизајнираната етикета е направена така да потсетува на упуатствата во врска со хигиенските мерки
![]() |
СветБританските купувачи се насочуваат онлајн02 мар 2021, |
![]() |
Свет„Барила“ го купи „Катели“ за 107 милиони евра02 мар 2021, |
![]() |
СветЧешка: Продавниците првенствено ќе продаваат домашна храна01 мар 2021, |
Предност на овие маркети се ниските цени секој ден, како што е и нашиот слоган, изјави Гордана Мичиќ, директорка на маркетот во Крушевац
![]() |
Регион„Дон Дон“ планира да продаде 10 милиони крофни оваа година02 мар 2021 |
![]() |
РегионНектар најави „зелена“ мисија02 мар 2021 |
![]() |
РегионМалите производителите од БиХ отсега повидливи02 мар 2021 |
„Зелените иновации“ се присутни во секој сектор од економијата. Дали Македонија има стратегија да ги развива?
Ковид-кризата алармираше дека е потребно зголемување на домашното производство на храна и поддршка на домашните производители. Токму затоа се прашавме: Каде одат македонските производи?
Политиката на постојано ниски цени, фузијата со технологијата, реосмислувањето на концептот хипермаркет и премиум свежото искуство се четирите лекции од годината на Ковид-19
Веќе не постои сомнеж дека Ковид-19 ја забрза малопродажната еволуција и го намали јазот меѓу развиениот и малопродажниот пазар во развој
Потрошувачите со гордост ги консумираат локалните производи, не само за да ја поддржат локалната економија, туку и за да уживаат во традиционалната храна во своето локално место...
Што (не) треба да правиме сега? Што ќе се случи кога сето ова ќе заврши?
Без оглед на инвестицијата во сопствена фарма, сакаме и понатаму да ги негуваме и развиваме односите со нашите околу 300 домашни доставувачи, кооперанти и семејни земјоделски стопанства |
![]() |
Актуелно Горан Теменугов: Надежта последна умира24 фев 2021
|
![]() |
Актуелно „Лидл“ се регистрираше во Македонија17 фев 2021
|
![]() |
Актуелно Дел од Балканот повторно се затвора12 фев 2021
|
![]() |
Актуелно Андреј Беле во управувачкиот тим на „Станиќ“08 фев 2021
|
Со појавата на таблетите и на паметните телефони електронската малопродажба влезе во нова, напредна фаза...
![]() |
Антонио Зрилиќ: Логистиката како извор на конкурентни предностиБез оглед дали станува збор за корона-криза или за рецесија, секој ден се потврдува важноста на логистиката бидејќи таа влијае врз две основни стратешки цели на секое претпријатие...
20 јан 2021 |
![]() |
Вали Марсзалек: Жената во време на пандемијаЗа ефикасен одговор и заздравување од пандемијата на Ковид-19 и за постигнување на целите за одржлив развој, жените мора да имаат клучна улога при донесувањето на одлуките
14 јан 2021 |
![]() |
Антонио Зрилиќ: Одговорност за залихитеЗалихите се извор на конфликти меѓу менаџерите во организацијата, особено на пониско и средно ниво...
30 дек 2020 |
Зошто денес е неопходно да се совлада вештината на виртуелно преговарање... Онлајн-обука со Даворка Биондиќ Винце на 12 март, од 9 до 12 часот
![]() |
„Логистика во 1 клик“ со Антонио ЗрилиќСтратегија, дизајн и продуктивност во складиштето... Онлајн-работилница на платформата Teams на 10 и 11 март 2021 година...
24 фев 2021 |
![]() |
Следете нè за нови обуки17 јун 2020 |
![]() |
(ФОТО) Многу интеракција и практични знаења по работилницата со Дарко ЛукиќЈасни, прецизни и добро осмислени презентации, збогатени со практични вежби и конкретни примери е формулата за нашите одлични работилници
11 ное 2019 |