Антонио Зрилиќ: Сет за преживување на коронавирусот

12 јул 2020
Стратегија за работење во период на криза не е да се помирите со ситуацијата или да се сокриете во некое ќоше додека не помине кризата,...

Маркетинг: Продавачите се од Марс, а маркетерите се од Венера и заедно ја вртат Земјата

11 јул 2020
Клучот на успешното тимско работење на маркетингот и продажбата е во постојаната комуникација и координација.

Јасна Стоимировска-Величков: Која е новата психологија на купувачот?

08 јул 2020
За време на стрес или паника, ние сме емотивно киднапирани од рептилските и емотивни региони на мозокот пред овие реакции да стигнат до...

Роберт Ц. Либ: Е-трговијата и логистичките услуги

28 јун 2020
Денес не е невообичаено што е-трговијата сочинува 8 до 10% од целосната основица на приходите на транспортните и на логистичките компании...

Антонио Зрилиќ: Cash-flow king

21 јун 2020
Мртвата залиха претставува готовина која веројатно ви е потребна за други активности. Затоа, време е да почнете со нејзиното...

Е-продажба: Изберете ги соодветните брендови

20 јун 2020
Oсновната мисија на сите партнери во онлајн-каналот е унапредување на пенетрацијата и фреквенцијата на купување

Драгица Корењак: Како да ги задржите верните купувачи?

17 јун 2020
Продажбата е размена на енергија - добар продавач им дава дополнителна вредност на клиентите, а потоа купувачите му ја даваат таа...

Поп-ап дистрибутивни центри: Придобивки за брендовите и за потрошувачите

17 јун 2020
Центрите за микроскладирање се сè попопуларен начин за решавање на предизвиците во дистрибуцијата во време на Ковид-19

Љупчо Велески, „Витаминка“: Како ќе купуваме прехранбени производи

17 јун 2020
Коронавирусот овозможи е-трговијата да земе поголем замав, предизвика промена на структурата на производите, а ќе отвори можности...

Филип Лунески: Мултибренд-стратегија, примери и грешки

10 јун 2020
Кога во својот асортиман имате повеќе од 50 производи, неопходно е да се идентифицираат сегментите на пазарот во кои овие брендови ќе...

Јасна Стоимировска-Величков: Невромаркетингот во пласманот на нови производи

06 јун 2020
Придобивките од користењето на невромаркетиншките техники и методи при пласман на нови производи се очигледни и за купувачите и за...

Ениса Селмановиќ-Салкиќ: Што по пустошот од кризата

03 јун 2020
Некои во криза се снаоѓаат, па ќе најдат дупка во законот и ќе се протнат низ неа
Вчитува уште новости...