Работење

Најактуелните иновации во 2022 година

03 авг 2022
Трендовите во логистиката веќе оставија трага по која ќе живеат и ќе работат следните генерации. Познавањето на тие трендови е многу...

Осврт: Подемот на климаворите

14 јул 2022
До 2030 година рутинскиот избор на храна на консументите ќе биде насочен кон климата. Компаниите што сега се мобилизираат ќе бидат...

Дарко Васелиќ: Нови начини за управување со производите

06 јул 2022
Преку управување со категориите производи за широка потрошувачка, партнерите во FMCG-индустријата (трговците и производителите)...

Антонио Зрилиќ: Капацитети - следната голема компаративна предност

15 јун 2022
Можете да ги зголемите со брз обрт на имотот, а не со негово зголемување. Всушност, имотот се мултиплицира ако се прави брз обрт...

Антонио Зрилиќ: Работата што не може да ја делегирате

11 мај 2022
Сите треба да научите еден факт поврзан со изборот на таленти. Секоја одлука што се однесува на луѓето е коцка. Потпирајќи се на силите и...

Дарко Васелиќ: Како да се унапреди лојалноста?

07 апр 2022
Практиката на универзална понуда за сите купувачи, со која се уништува нивната лојалност, веќе е минато...

Aгилни синџири на снабдување наместо големи залихи

16 фев 2022
Lean треба да се комбинира со флексибилни синџири на снабдување и квалитетни односи со доставувачи

Вали Марсзалек: Лекции од импакт претпријатијата

26 јан 2022
Последните години многу се зборува за импакт претпријатијата како хибриден облик на организација кој носи решенија за општествените и...

Антонио Зрилиќ: Едноставен и холистички пристап на управувањето

25 јан 2022
Дали треба да го задржиме синџирот на снабдување како посебна функција? Дали треба да ги имитираме функционалностите на синџирот на...

Зборот на законот: Алатка за безбедност или нарушување на приватноста

11 јан 2022
Одредбите од новиот Закон за заштита на личните податоци се применуваат и на обработката на личните податоци преку вршење видеонадзор....

Дистрибуција и логистика: Стратешка набавка

23 дек 2021
Менаџерката за набавки неодамна ми се довери на еден клиент дека носталгично се сеќава на денот кога ја испратила нарачката, ја добила...

Тихомир Вранешевиќ: Гледајте го брендот како личност

01 дек 2021
Брендовите се ветување, кое може, но и не мора да се одржи...
Вчитува уште новости...