Работење

Роберт Ц. Либ: Е-трговијата и логистичките услуги

28 јун 2020
Денес не е невообичаено што е-трговијата сочинува 8 до 10% од целосната основица на приходите на транспортните и на логистичките компании...

Антонио Зрилиќ: Cash-flow king

21 јун 2020
Мртвата залиха претставува готовина која веројатно ви е потребна за други активности. Затоа, време е да почнете со нејзиното...

Поп-ап дистрибутивни центри: Придобивки за брендовите и за потрошувачите

17 јун 2020
Центрите за микроскладирање се сè попопуларен начин за решавање на предизвиците во дистрибуцијата во време на Ковид-19

Љупчо Велески, „Витаминка“: Како ќе купуваме прехранбени производи

17 јун 2020
Коронавирусот овозможи е-трговијата да земе поголем замав, предизвика промена на структурата на производите, а ќе отвори можности...

Филип Лунески: Мултибренд-стратегија, примери и грешки

10 јун 2020
Кога во својот асортиман имате повеќе од 50 производи, неопходно е да се идентифицираат сегментите на пазарот во кои овие брендови ќе...

Лазар Ѓуров: За (не)дисциплината и самодисциплината

13 мај 2020
Има ли дисциплина во компаниите, и зошто не?

Лазар Ѓуров: Кризата ги вади лидерите на површина

23 апр 2020
Кога ќе се измести тлото под нозете. Кога целосно ќе се смени начинот на живот и работење. Кога бизнисот не може да се одвива „as usual“...

Филип Лунески: Нова улога или само маркетинг на маркетингот?

05 апр 2020
Сustomer маркетингот се претставува како алатка која треба да доведе до реинвенција на оперативниот модел на одредени компании,...

Филип Лунески: Дали сме подготвени да победуваме?!

18 мар 2020
Во развиените земји секој формат нуди онлајн-можност за купување, и тој тренд од новата реалност претставува сериозен предизвик за...

Антонио Зрилиќ: Десет начини за враќање на мртвите залихи во живот

28 фев 2020
Ако го набљудувате зголемувањето на некурентните залихи и се чувствувате беспомошно, во овој и во следниот број ќе ви претставам десет...

Саеми: Неискористен потенцијал за развој

26 дек 2019
Во време на глобални пазари и глобална комуникација саемите се најдобриот, можеби и единствениот, ефективен начин за минимизирање на...

Антонио Зрилиќ: Мерка за управување на залихите

25 дек 2019
Почнавме со приказната за детектирање на некурентните залихи и како да управуваме со нив. Продолжуваме со тоа како да се мерат овие...
Вчитува уште новости...