Актуелно

Профил на македонскиот купувач

24 Jul 2024
Го претставуваме профилот на македонскиот купувач во поглед на купување храна и други производи за широка потрошувачка (FMCG).

Херои во време на криза

17 Jul 2024
Приватните трговски марки ќе продолжат да растат според популарноста и перформансите бидејќи супермаркетите продолжуваат да...

Горан Теменугов: Скржав министер за финансии, добар министер за финансии

26 Jun 2024
Само преку широка дебата ќе треба да ги цениме политиките што ќе ги спроведе Министерството за финансии, кое ќе биде душа на економската...

Велика Британија: „Лидл“ победува со својата стратегија на „лебификација“

19 Jun 2024
Германскиот синџир дисконти го комбинира својот асортиман на пекарници со програмата за лојалност Lidl Plus за да привлече потрошувачи.

InStore најавува: Четврто издание на Мапа на трговци и Мапа на дистрибутери

11 Jun 2024
Искористете ја шансата! Претставете ги вашите деловни резултати во ексклузивните изданија Мапа на трговци и Мапа на дистрибутери.

Одржување на конкурентноста во динамичното бизнис-опкружување

29 May 2024
Со сè зачестената употреба на вештачката интелигенција, компаниите и брендовите често се мета на онлајн-кампањи со дезинформации и...

Горан Теменугов: Помош!

15 May 2024
Прашањето што сè погласно се поставува е дали некоја идна влада ќе обезбеди големи пространства државно земјиште кои ќе им ги даде на...

Тема на InStore: Насока за развој на многу категории

09 May 2024
Од проширувањето на инвестицискиот сектор до зголемената свест и достапноста на производите од канабис, секторот претрпува значителна...

Компаниите како „инфлуенсери“ на општествените промени

02 May 2024
Веќе е нашироко признаено дека успехот на една компанија повеќе не се мери само со биланс на состојбата, туку со тоа дали таа работи...

Време на манипулирање, а и на лажење

17 Apr 2024
Но, штетите од нападите на коморското здружување нема да завршат со изборите. Негативниот наратив ќе остане белег и дел од јавноста ќе...

Компаниите ја зајакнуваат својата репутација преку општествено одговорен бизнис

03 Apr 2024
Корпоративната општествена одговорност е концепт според кој компаниите ги интегрираат економските, социјалните и еколошките димензии...

Владините економски мерки - навремени или избрзани?

20 Mar 2024
Една од владините мерки за запирање на ценовните шокови беше одлуката за ограничување на цените за дел од производите, а Министерството...
Вчитува уште новости...