Анализи

Германија: dm инвестира во технологија и унапредување на искуството на купувачите

18 Feb 2025

Германскиот дрогериски гигант   dm ги надминува трговците со прехранбени производи низ Централна Европа. Иновативните стратегии во малопродажбата фокусирана на здравјето, решенијата на сите канали и новите дизајни на продавници поставуваат нови стандарди надвор од сегментот на дрогериите.

Пишува: Себастијан Ренак, меѓународен ритејл аналитичар 

dm дрогерие маркт, лидерот на германскиот пазар на дрогерии, продолжува да поставува индустриски стандарди со унапредување на иновациите во малопродажбата надвор од традиционалните категории.

Компанијата е лидер во цените во сегментот за здравје и убавина, што влијае на стратегиите за цени дури и меѓу водечките германски трговци со намирици. dm се придржува до стратегијата за секојдневни ниски цени (EDLP), обезбедувајќи стабилност на цените за потрошувачите. Според оваа политика, цената на секој нов производ и секоја промена на цената останува во сила најмалку четири месеци.

Натпросечни стапки на раст

 dm дрогерие објави бруто приход од 17,7 милијарди евра за фискалната година што завршува во септември 2024 година, што е зголемување од 11,6% во споредба со претходната година. Во Германија, приходите се зголемија за 9,5% на 12,5 милијарди евра, консолидирајќи ја водечката позиција на dm на домашниот пазар на дрогерии, додека значително го надмина растот во секторот за намирници.

Помеѓу јануари и октомври 2024 година, каналот за дрогерии во Германија забележа просечен пораст на приходите од 7,2% на годишно ниво, според индексот на потрошувачи на YouGov FMCG. Спротивно на тоа, домашните супермаркети и дисконти пораснаа за само 3,3%, нагласувајќи ја силната конкурентска позиција на dm.

 Меѓународната експанзија го поттикнува растот

 Бруто приходите од 13-те меѓународни подружници на dm се зголемија за 16,5% во споредба со претходната година, придонесувајќи со 5,2 милијарди евра во вкупниот приход. Додека меѓународните операции сочинуваа само една третина од вкупниот приход пред пет години, нивниот удел порасна на 42% во фискалната 2023/24. година. Ова ја нагласува растечката стратешка важност на меѓународните пазари на dm.

dm го унапредува омниканалниот развој

 Како лидер во технолошките иновации, dm продолжува да ги проширува своите омниканални капацитети. Компанијата започна е-трговија уште во 2022 година и оттогаш ги прошири своите дигитални понуди, вклучително и воведување станици за пакети/пакети 24/7 во близина на одредени продавници.

Како одговор на зголемената побарувачка за решенија за самогрижа и здравје, dm исто така се подготвува да лансира онлајн дрогерија за германскиот пазар, со првичен фокус на лекови кои се издаваат без да има потреба од рецепт.

 Инвестиции во малопродажната мрежа

 За да го поддржи својот одржлив раст, dm спроведува инвестициски план од 1 милијарда евра во текот на пет години за модернизација на својата германска малопродажна мрежа. Трговецот на мало планира да реновира 300 продавници годишно, со цел до 2029 година да надгради 1.800 локации. Оваа иницијатива, лансирана во 2024 година, ја нагласува посветеноста на dm за подобрување на искуството за купување во продавниците, истовремено зацврстувајќи ја својата лидерска позиција во секторот на дрогерии.

Посета на продавницата

На влезот, dm ја промовира својата апликација за лојалност, нудејќи им на корисниците на апликациите попуст од 10% за сите купувања              .

Посебен штанд на почетокот на патеката, каде што се упатува клиентот, ги истакнува популарните приватни брендови: dm Sportness, dm Bio и Mivolis (OTC).

                   

Првиот дел со производи содржи низа парфеми со висок ангажман. Првиот крај на полицата долж патеката на клиентот ги истакнува импулсните артикли на тема велнес по ниски цени, како што се маските за лице.

Во центарот на делот за декоративна козметика има новововеден самостоен држач дизајниран да личи на маса за шминкање.

Надградениот дизајн на продавницата вклучува нежни, топли пастелни бои.

Исто така, на полицата, dm ја промовира својата апликација за лојалност.

Приватната трговска марка Alverde за природни и органски производи беше прикажана заедно со етаблираните козметички брендови.

 Декоративни елементи во форма на листови од гингко го означуваат делот за фармацевтски производи.

Делот за домашна аптека се наоѓа во центарот на продавницата, нудејќи производи за благосостојба, сила и виталност.

Приватната етикета dm Sportness го проширува својот простор за полица за високо-протеинска функционална храна.

Разделувачите на категории се редизајнирани и усогласени со боите на одделот.

Негата за мажи е посебна понуда и зафаќа цела полица.

Декорациите на таванот означуваат поголеми категории на производи, што го олеснува навигацијата низ продавницата.

На повеќе полици одзади се прикажани производи за нега на домашни миленици, детергенти и производи за бебиња.

Стилизираните контури на куќата го означуваат делот за декорација на домот на задниот ѕид.

Детскиот простор вклучува простор за играње со елементи за дизајн инспирирани од дрво.

До преградата за пелени е инсталирана област за менување пелени.

Делот „Fotoparadies“ им овозможува на купувачите да ги испечатат своите фотографии.

На касата, dm нуди разладени и неразладени пијалоци, во согласност со растечкиот тренд на погодност.

Меѓу повеќе од 600 органски и еколошки производи, повеќето се под брендот dmBio.

Новиот распоред на продавницата вклучува две каси за самопослужување, покрај традиционалните каси. Покрај касата, клиентите можат да ги подигнат своите онлајн нарачки од станиците за пратки во продавницата.

 

 



@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира. 





Се вчитува следна вест...