12 Mar 2025
Комплексноста на пазарот во Централниот Адриа Регион бара партнерство со дистрибутер кој добро ги познава локалниот пазар, купувачите...
05 Mar 2025
Во 2001 година Ненад влегува во FMCG-индустријата, како дел од „П & Г“. Признава дека тогаш немал јасна перцепција што е FMCG, тоа што му било...
25 Dec 2024
Лидерството е областа каде што го гледам мојот најголем придонес во периодот од јануари 2022 година.
11 Dec 2024
Со преземањето на словенечкиот синџир „Кеа“, „Студенац“ ја започна својата меѓународна експанзија. Драган Башкарад, член на управата...
13 Nov 2024
Уште од основањето на „Медиус“, татко ми го постави принципот дека ние сме семејна компанија која негува добри и здрави односи во...
09 Oct 2024
Професионалниот пат на Здравко Ѓогиќ во секторот на стока за широка потрошувачка и финансии доби пресвртница во 2016 година кога ѝ се...
11 Sep 2024
„Монделез“ има луѓе кои се посветени, искусни, оптимисти и брендови кои потрошувачите ги сакаат.
10 Jul 2024
Со отворањето на форматот „Мега Макси“, нашата компанија постави нови стандарди, што претставува чекор напред кон модернизација и...
15 May 2024
Во сето тоа што го работиме го користиме знаењето на „Номад фудс“. Да се биде дел од мултинационална организација, во која најдобрата...
25 Apr 2024
Разбирањето на дигиталните алатки и платформи е од суштинско значење за современиот маркетинг.
27 Mar 2024
Верувам, како и сите други учесници во FMCG-индустријата, исклучително турбулентно опкружување, забрзан деловен ритам со нагласени...
21 Feb 2024
Имаме нетипична, можеби дури и единствена стратегија за FMCG, всушност: „Една цена одговара за сите пазари!“