Регионално

Мерима Џевдетбеговиќ: Кризата треба да се гледа како промена, а не како крај

08 јул 2020
Маркетинг-кампањата не ја запревме, туку ја приспособивме на новонастанатата ситуација

Драган Бокан: Кризата ги одложи плановите за ширење во соседните земји

10 јун 2020
Нашиот соговорник Драган Бокан, претседател на трговскиот синџир „Воли“, ја основа компанијата од сопствени средства. Почна со еден...

Мери Кени, ФАО: Во време на пандемијата, секој мора да се приспособи

09 јун 2020
Ковид-19 влијае на начинот на снабдување, тргување и купување на храната, што носи нови или различни ризици што треба да се земат предвид...

Ненад Манчериќ, „Певекс“: Им нудиме севкупно искуство на потрошувачите

09 мај 2020
Може да се заклучи дека оваа состојба ни помогна да забрзаме некои активности што веќе ги планиравме, истакна Ненад Манчериќ кој веќе...

Вања Панајотова: Брендовите мораат да останат автентични и веродостојни

06 мај 2020
Во време на криза, социјално дистанцирање и економска несигурност, брендовите мораат уште повеќе да соработуваат со потрошувачите

Најпогубно за брендот е да се изневери довербата на потрошувачите

27 апр 2020
Ова не е време за агресивни комерцијални пораки, туку за пораки на емпатија и поддршка и градење на односи на солидарност

Саша Ќириќ: Не ги прекинуваме кампањите, туку ги приспособуваме

23 апр 2020
Брендовите постојано мора да инвестираат и да се стремат да бидат првиот избор на потенцијалните клиенти, особено сега во специфични...

Петар Ќорлука, „Виолета“: Ќе останат оние кои ќе се издвојат од конкуренцијата

22 апр 2020
Претходно добро позната по општествената одговорност кон заедницата, компанијата и овојпат му помогна на здравствениот систем на БиХ,...

Лејла Д. Чаиќ: Комуникацијата со потрошувачите е клучна без разлика на околностите

14 апр 2020
Приспособувањето е клучно за понатамошното работење и многу е важно да се прецизира додадената вредност на брендовите, односно да се...

Дарко Лукиќ: Во моменталната ситуација - инвестирајте во маркетинг

03 апр 2020
Брендовите треба да се однесуваат хумано и солидарно и на потрошувачите да им понудат содржина која во моменталната ситуација „остани...

Наталија Пекиќ: Семејните компании немаат многу избор

31 мар 2020
Отпорноста на компаниите генерално, е во нивната способност да ја прифатат специфичната ситуација и да преземат силни и поинакви...

ФАО: Да се зајакнат капацитетите за итна помош во храна

30 мар 2020
Главниот економист на ФАО – Максимо Тореро Кулен, ги мапира начините на кои светот може да ги ублажи шоковите врз земјоделството и...
Вчитува уште новости...