23 мар 2023
Ние влеговме на овој пазар со намера да воведеме маркетиншки пристап кон категоријата, што досега во Ангола не постоеше, и нашиот прв...
22 мар 2023
За најголем успех во кариерата го смета тоа што е дел од еден интернационален гигант и дека е горд Ferrerian, како што се нарекуваат сите што...
01 мар 2023
Работиме со полна пареа на подготовките и наскоро македонските е-купувачи ќе добијат платформа за онлајн-шопинг по светски стандарди,...
28 дек 2022
Иако економијата и дипломатијата одат рака под рака, економијата ми е прва љубов, но сепак, мора да ја издвојам дипломатијата бидејќи...
06 дек 2022
Имајќи ги во предвид сите карактеристики на поединечните пазари, креиравме долгорочна стратегија и јасна улога во овој дел на регионот,...
23 ное 2022
Во менаџментот има едно многу важно правило – подобро е да се донесе одлука, па дури и погрешна, отколку да не се носат никакви одлуки...
16 ное 2022
80 отсто од семејните компании не доаѓаат во рацете на втората генерација
02 ное 2022
Секоја нова иновација или промена во „Унилевер“ почнува со прашањето дали тоа ќе биде добар потег за животната средина. Тоа треба да го...
28 сеп 2022
Компанијата „Виспак“ од БиХ годинава прославува јубилеј, 50 години деловно работење. Ова беше одлична можност да разговараме со...
31 авг 2022
Мојата најголема грижа е дека опседнатоста на продавачите и брендовите со цената непотребно ќе ѝ го одземе профитот на индустријата,...
24 авг 2022
Едно е сигурно – комфорната зона не ве развива и во моментот кога ќе излезете од неа, вашите сетила за преживување ве тераат да...
13 јул 2022
Во продажбата нема минат труд и затоа фокусот секогаш треба да биде на порастот, придружен со приспособливост и истрајност...