13 Nov 2024
Уште од основањето на „Медиус“, татко ми го постави принципот дека ние сме семејна компанија која негува добри и здрави односи во...
09 Oct 2024
Професионалниот пат на Здравко Ѓогиќ во секторот на стока за широка потрошувачка и финансии доби пресвртница во 2016 година кога ѝ се...
11 Sep 2024
„Монделез“ има луѓе кои се посветени, искусни, оптимисти и брендови кои потрошувачите ги сакаат.
10 Jul 2024
Со отворањето на форматот „Мега Макси“, нашата компанија постави нови стандарди, што претставува чекор напред кон модернизација и...
15 May 2024
Во сето тоа што го работиме го користиме знаењето на „Номад фудс“. Да се биде дел од мултинационална организација, во која најдобрата...
25 Apr 2024
Разбирањето на дигиталните алатки и платформи е од суштинско значење за современиот маркетинг.
27 Mar 2024
Верувам, како и сите други учесници во FMCG-индустријата, исклучително турбулентно опкружување, забрзан деловен ритам со нагласени...
21 Feb 2024
Имаме нетипична, можеби дури и единствена стратегија за FMCG, всушност: „Една цена одговара за сите пазари!“
20 Dec 2023
Предноста на интернационалните компании не е само во нивната структура, туку и во начинот на правење бизнис и размена на искуства...
29 Nov 2023
Откривањето на моделите за убавина, кои се разликуваат од земја до земја, секако е еден од моите главни поттикнувачи на мотивација! Како...
22 Nov 2023
Иако на прв поглед изгледа комплексно, хибридниот деловен ангажман ми овозможува дисциплина и фокус на суштинските задачи и ја...
08 Nov 2023
Амбицијата и љубовта кон работата што ја работите се најголемите двигатели за позитивни резултати бидејќи на тој начин се отвораат...