Анализи

Македонија во бројки: Вирусот го стопи порастот кај сладоледите

14 јул 2021
Прогнозите се дека категоријата ќе достигне вредност од 3,6 милијарди денари во 2025 година

Потрошувачки трендови во Источна Европа

07 јул 2021
Иако пандемијата се одразува на трендовите на глобално ниво, честопати се забележуваат регионални варијации и забележителни разлики

Ипсос: Како картичките за лојалност да се користат правилно?

30 јун 2021
Крајната цел на секоја програма за лојалност е зголемување на верноста кај потрошувачите и зголемување на приходот на компанијата. Тоа...

Антонио Зрилиќ: Што научивме од кризата?

29 јун 2021
Лекции за преживување на синџирот на снабдување (1 дел)

Иднината на трговските центри

22 јун 2021
Иднината на трговските центри, можеби дури и нивниот опстанок, зависи од способноста на производителите и трговците да научат да ги...

ИГД: Омниканална наспроти мултиканална продажба

17 јун 2021
Омниканалната малопродажба има солидни основи од 2019 година во Кина. Таа беше усвоена со молскавична брзина, а најзаслужна за брзото...

Керни: Квалитети на добриот лидер во „ненормалноста“

09 јун 2021
Лидерите мора да го моделираат правилното однесување и да ги кажат вистинските работи за да ја всадат, инспирираат и зајакнат...

Еуромонитор: Што е тука за да остане?

11 мај 2021
За да обезбедат континуитет во работењето, трговците на мало мора да разберат кои промени ќе останат трајни...

ИГД: Перспективи за 2021 година во Централна и во Источна Европа

11 мај 2021
Анализа за приспособувањето на пазарот и за петте тренда за 2021 година, со фокус на четирите најдобри пазари во регионот...

Керни: Како да се задржат женските таленти?

07 мај 2021
Компаниите ќе ги загубат женските таленти ако не се справат со дополнителните предизвици што ги носи работата од дома...

БРИМА: Се зголемува бројот на онлајн-купувачи

06 мај 2021
Откако се појави пандемијата, 9% од граѓаните почнале да купуваат намирници за потребите на домаќинството онлајн, додека 14% од нив и...

Ипсос: Е-трговија или без трговија

06 мај 2021
Значењето и важноста на правилно онлајн-постоење стануваат сè поголеми затоа што се предуслов за постоење во целина. Подготвени или не,...
Вчитува уште новости...