Анализи

Германија: Во посета на „Анико“ дисконт на „Алди“

20 Nov 2024
Како дел од својата стратегија за обновување, во 2018 година, „Алди Норд“ воведе нов концепт на продавница во Германија наречен „Анико“...

Германија: „Лидл“ се враќа кон своите корени

13 Nov 2024
„Лидл“ во Германија го менува концептот на своите продавници.

Германија: „Алди“ ја нагласува водечката позиција во доменот на цените

06 Nov 2024
Од јануари, „Алди“ активно промовира двоцифрени намалувања на цените на основните артикли како што се пченично брашно, конзервирани...

Финска: „Лидл“ со кампања за униформни национални цени

04 Nov 2024
„Лидл“ се залага за униформни национални цени и правични цени.

„Алди Норд“ покрај стратешкото реструктуирање го проширува присуството на пазарот

30 Oct 2024
„Алди Норд“ го објави својот Извештај за одржливост за 2023 година, истакнувајќи го зголемувањето од 5,9% во вкупната нето-продажба за...

Шпанија: „Алди“ продолжува со плановите за ширење на продажната мрежа

25 Oct 2024
Шпанскиот пазар на намирници останува предизвикувачко опкружување за двата германски дисконтери, при што домашниот лидер...

Словачка: „Кауфланд“ со поддршка за домашните производители

16 Oct 2024
„Кауфланд“ посочува дека го зголемил уделот на домашните производи на своите полици за два процентни поени.

Германија: „Пени“ инвестира во к – продавници во урбаните средини

15 Oct 2024
„Пени“ во Германија ја зајакнува својата позиција во урбаните средини. Според „Лебенсмител цајтунг“, дискотерот, банер на „Реве...

Германија: „Едека“ го ограничува работното време на услужните пултови

03 Oct 2024
Според германската Федерална канцеларија за труд, просечниот период на слободни работни места за продажни позиции во одделот за месо...

Германија: „Кауфланд“ ја засилува позицијата на пазарот

27 Sep 2024
„Кауфланд“ ја зајакнува својата позиција на германскиот пазар. Конкурентот во секторот на хипермаркети,„ Глобус“, објави дека...

„Шварц група“ и „Алди“ ги подигнуваат стандардите на одржливото работење

25 Sep 2024
„Алди Суд“ и „Шварц груп“, која е матична компанија на „Лидл“ и операторот на супермаркети „Кауфланд“, се обврзаа на достигнување...

„Алди“ го намалува асортиманот на непрехранбени производи

18 Sep 2024
Дисконтерот ја намалува површината за промоција на непрехранбени производи поради намалената побарувачка. Во замена за тоа, „Алди“...
Вчитува уште новости...