Анализи

Керни: Како да се оствари ирационална лојалност?

17 авг 2022
Сегашната конвенционална мудрост е дека програмите за лојалност всушност не создаваат лојалност на купувачите и дека вистинската...

Како да се управува со синџирот на снабдување годинава?

04 авг 2022
Како што синџирите на снабдување ги надминуваат првичните влијанија од пандемијата, веројатно е дека некои компании брзо ќе се вратат...

„Инсајдер ИД“: Одговор на новите предизвици

27 јул 2022
„Инсајдер ИД“ изработи анализа на податоците што се достапни од Државниот завод за статистика во Македонија, Бугарија, Србија и во...

Како да се забрза порастот во е-трговијата?

20 јул 2022
Клучно за успешна стратегија во е-трговијата е компаниите да сфатат како луѓето купуваат онлајн, што купуваат и каде, да спознаат кои се...

Феноменот на „големи оставки“

13 јул 2022
Целта го ослободува огромниот потенцијал на луѓето и ја поттикнува нивната имагинација и мотивација, а истовремено ги задржува и...

ИГД: Создавање дестинациски хипермаркет

30 јун 2022
ИДГ ги разгледува петте карактеристики што ја пренасочија продавницата од функционална дестинација за купувачите до импресивно...

Пикаса: Газираните сокови на прагот од летото

20 јун 2022
Ви ги претставуваме податоците од истражувањето на „Пикаса аналитикс“ за периодот од 1 до 31.5.2022 година во врска со активностите и...

Керни: Поврзување на луѓето со целта

09 јун 2022
Целта го ослободува огромниот потенцијал на луѓето и ја поттикнува нивната имагинација и мотивација, а истовремено ги задржува и...

ИГД: Пет тренда што го обликуваат дисконтниот канал

23 мај 2022
Додека физичката продавница е и ќе остане најважното средство на дисконтерите, дигиталните решенија играат сè поголема улога во...

Топ - 10 потрошувачки трендови за 2022 (втор дел)

31 мар 2022
Купувачите се менуваат. Бизнисите мора да се менуваат заедно со нив или ризикуваат да ги изгубат

ИГД: Глобални трендови во малопродажбата во 2022 година

24 мар 2022
Кои се најновите трендови и како тие ќе го обликуваат меѓународниот пазар на малопродажната трговија?

Керни: Метаверзумот наспроти матрицата

16 мар 2022
Преку ноќ, метаверзумот стана најновиот објект на опсесивна љубовна врска на американскиот бизнис со „новото“. Но, пред да се вклучиме...
Вчитува уште новости...