13 Dec 2024
„Нето“ на почетокот на годината ја отвори најголемата продавница „Пик & Го“ без каси во Европа, со асортиман од 5.000 производи на 800...
11 Dec 2024
Како новите бизнис-модели го менуваат патот на купувачот и кои се предизвиците и можностите за пораст?
02 Dec 2024
Како што потрошувачите стануваат сè посвесни за влијанието на пакувањето врз животната средина, минималистичкото, но сепак...
27 Nov 2024
„Лидл“ ја зајакнува својата позиција како лидер во цените на пазарот на храна во Словачка.
20 Nov 2024
Како дел од својата стратегија за обновување, во 2018 година, „Алди Норд“ воведе нов концепт на продавница во Германија наречен „Анико“...
13 Nov 2024
„Лидл“ во Германија го менува концептот на своите продавници.
06 Nov 2024
Од јануари, „Алди“ активно промовира двоцифрени намалувања на цените на основните артикли како што се пченично брашно, конзервирани...
04 Nov 2024
„Лидл“ се залага за униформни национални цени и правични цени.
30 Oct 2024
„Алди Норд“ го објави својот Извештај за одржливост за 2023 година, истакнувајќи го зголемувањето од 5,9% во вкупната нето-продажба за...
25 Oct 2024
Шпанскиот пазар на намирници останува предизвикувачко опкружување за двата германски дисконтери, при што домашниот лидер...
16 Oct 2024
„Кауфланд“ посочува дека го зголемил уделот на домашните производи на своите полици за два процентни поени.
15 Oct 2024
„Пени“ во Германија ја зајакнува својата позиција во урбаните средини. Според „Лебенсмител цајтунг“, дискотерот, банер на „Реве...