Анализи

„Монделез“ го објави извештајот „State of Snacking“

28 Mar 2025
Компанијата „Монделез интернационал“ објави нови сознанија за поврзаноста на концептот ужина со изразувањето љубов во шестиот...

Кристијан Матијашевиќ: 10 клучни прашања за извршните директори од FMCG-секторот

26 Mar 2025
Приватните трговски марки (PL) успешно го „украдоа“ пазарниот удел од брендовите во речиси сите FMCG-категории нудејќи пониски цени.

Автоматизираните продавници се шират низ руралните делови на Германија

19 Mar 2025
Овој тренд е поттикнат од различни фактори, вклучувајќи ги строгите закони за тргување во недела во Германија, зголемените трошоци за...

Свесни одлуки за паметен избор

12 Mar 2025
Потрошувачите сакаат да живеат поздраво и се стремат кон долговечност. Тие го менуваат однесувањето за да ја подобрат сопствената...

Германија: „Росман“ за забрзува својата омниканална експанзија

05 Mar 2025
За тековната деловна година, „Росман“ ги зголемува инвестициите со буџет од 540 милиони евра, што е за 150 милиони евра повеќе во однос на...

Русија: Дисконтерот „Светофор“ се соочува со регулаторни и конкурентски притисоци

25 Feb 2025
Рускиот ултра-дисконт „Светофор“, кој неодамна повторно започна со работа во Западна Европа под знамето „Мај прајс“, се соочува со...

Германија: dm инвестира во технологија и унапредување на искуството на купувачите

18 Feb 2025
dm дрогерие маркт, лидерот на германскиот пазар на дрогерии, продолжува да поставува индустриски стандарди со унапредување на...

Додатоците за сексуално здравје бележат пораст во Европа

13 Feb 2025
Овој пресврт дополнително се потврдува со последниот потег за тадалафил (лек што се користи за третман на еректилна дисфункција) да се...

Како да го таргетирате глобалниот потрошувач?

12 Feb 2025
„Еуромонитор интернационал“ идентификува седум типа потрошувачи, кои ќе им овозможат на бизнисите да ги усовршат стратегиите и да се...

Во трка со брендовите

05 Feb 2025
Квалитетот на производите кај дисконтерите е задоволувачки, што влијае и врз другите трговци да се грижат за квалитетот на приватните...

ТВ-огласувања на брендовите во Македонија и во Косово

29 Jan 2025
Со оглед на тоа што телевизијата и понатаму останува најдоминантен медиум преку кој се стигнува до посакуваната публика, овие анализи...

Здравата храна во акција

29 Jan 2025
Анализите на „Фокус“ даваат одговори на прашања интересни за компаниите од FMCG-секторот, меѓу кои се трендовите на македонскиот пазар и...
Вчитува уште новости...