Горица Јововиќ: Поставуваме нови стандарди во дигиталната малопродажба

10 Jul 2024
Со отворањето на форматот „Мега Макси“, нашата компанија постави нови стандарди, што претставува чекор напред кон модернизација и...

Симона Костадинова-Саздова: Нашиот успех се должи на врвниот квалитет

26 Jun 2024
„Горска“ успеа да прерасне во регионално препознатлив бренд, а сепак да ги задржи принципите на работа и вредностите на еден...

Марјан Стоилов: Иновација и квалитет за генерациите што доаѓаат

22 May 2024
Во годината кога се одбележуваат 100 години од постоењето на „Прилепска пиварница“, со Марјан Стоилов разговаравме за предизвиците да...

Енди Мишо: Ги слушаме потребите на нашите потрошувачи

15 May 2024
Во сето тоа што го работиме го користиме знаењето на „Номад фудс“. Да се биде дел од мултинационална организација, во која најдобрата...

Јован Бугарчиќ: Го лансиравме првото растително млеко произведено во Србија

25 Apr 2024
Разбирањето на дигиталните алатки и платформи е од суштинско значење за современиот маркетинг.

Ивица Петровиќ: Соработката со најголемите светски компании е потврда за успехот на „Алма - М“

17 Apr 2024
Имаме амбициозно реални планови, како во насока на остварување реален раст на бизнисот така и во насока на креирање органски раст кој ќе...

Андро Жиго: Компанијата се менува согласно најновите трендови

27 Mar 2024
Верувам, како и сите други учесници во FMCG-индустријата, исклучително турбулентно опкружување, забрзан деловен ритам со нагласени...

Марија Стојчевска: Иновативни и флексибилни кон потрошувачите и пазарот

13 Mar 2024
Компанијата „Јус МБ“ почна со работа на почетокот од последната деценија на 20 век и како што велат оттаму, почетоците биле скромни, но...

Дарја Тержан: По 115 години, „Донат“ најавува проширување на асортиманот

21 Feb 2024
Имаме нетипична, можеби дури и единствена стратегија за FMCG, всушност: „Една цена одговара за сите пазари!“

Орде Ивановски: Целиме кон иновација и премиумизација

15 Feb 2024
Во 2023 година фокусот ни беше на „будењето“ на „Бадел 1862“, т.е. повторното запознавање на македонскиот потрошувач со нашето портфолио и...

Анатол Кутревски: Силата на брендот е клучна за успехот на компанијата

27 Dec 2023
Втората генерација го продолжува успешниот бизнис, овозможувајќи ѝ на „Пекабеско“ зацврстување и напредок на работењето. За...

Дритон Заири: Се зголемува интересот за нови возила

27 Dec 2023
Повеќе од 24-годишно искуство во автомобилската индустрија е доволно долго да поразговараме со Дритон Заири, генерален директор на...
Вчитува уште новости...