Мерима Џевдетбеговиќ: Кризата треба да се гледа како промена, а не како крај

08 јул 2020
Маркетинг-кампањата не ја запревме, туку ја приспособивме на новонастанатата ситуација

Драган Бокан: Кризата ги одложи плановите за ширење во соседните земји

10 јун 2020
Нашиот соговорник Драган Бокан, претседател на трговскиот синџир „Воли“, ја основа компанијата од сопствени средства. Почна со еден...

Мери Кени, ФАО: Во време на пандемијата, секој мора да се приспособи

09 јун 2020
Ковид-19 влијае на начинот на снабдување, тргување и купување на храната, што носи нови или различни ризици што треба да се земат предвид...

Симе Станчески и Горан Цуцулески: Традиционални производи и за новите генерации

30 мај 2020
„Кривогаштани промет“ ги пласира своите производи под брендот Gurmano, кои се продаваат во Македонија и се извезуваат во 23 земји во...

Слободан Кутревски: Поголем пласман на домашните производи - ветер во грб за сите нас

27 мај 2020
Со Слободан Кутревски, првиот извршен директор на компанијата, разговаравме за работењето на „Пекабеско“ во изминатите четири месеци,...

Петар Лазаров: Време е за вложување во трејд-маркетинг

26 мај 2020
Во интервјуто за InStore, Петар Лазаров, член на тимот во „Македонија-експорт“ истакнува дека во време на криза најдобро може да се види...

Ненад Манчериќ, „Певекс“: Им нудиме севкупно искуство на потрошувачите

09 мај 2020
Може да се заклучи дека оваа состојба ни помогна да забрзаме некои активности што веќе ги планиравме, истакна Ненад Манчериќ кој веќе...

Вера Димовска, психолог: На раководителите најмногу им треба психолошка поддршка

06 мај 2020
Во интервјуто за InStore Вера Димовска ја истакнува потребата за грижа за менталното здравје на вработените, особено во ова време на...

Вања Панајотова: Брендовите мораат да останат автентични и веродостојни

06 мај 2020
Во време на криза, социјално дистанцирање и економска несигурност, брендовите мораат уште повеќе да соработуваат со потрошувачите

Сузана Јанкуловска Бицевска: Дигиталниот маркетинг добива се поголемо значење

29 апр 2020
Инвестиции во маркетинг треба да има секогаш, па и во овој период. Меѓутоа тие се „осудени“ на реструктуирање, пренасочување,...

Најпогубно за брендот е да се изневери довербата на потрошувачите

27 апр 2020
Ова не е време за агресивни комерцијални пораки, туку за пораки на емпатија и поддршка и градење на односи на солидарност

Аљајдин Хавзиу, Трудов инспекторат: Сите фирми постапија по решенијата на инспекторите

24 апр 2020
Претставките не можеме однапред да ги планираме, но тие добиваат предност од моментот кога истите ќе ги добиеме и по нив се постапува
Вчитува уште новости...