Горан Микаровски: Предизвикот го претворивме во предност

23 јун 2021
Од компанија со 5 вработени и дневен капацитет од 600 литри, денес „Цермат“ има 250 вработени и дневен капацитет од 100.000 литри. Производите,...

Зоран Петровски: Сѐ уште има простор за зголемување на продажбата

16 јун 2021
Тоа што фирмата направи избор да работи со тесен асортиман на производи беше резултат на долгогодишно размислување, одмерување на...

Един Ибрахимовиќ: Концепт кој ги штеди времето и парите на купувачите

02 јун 2021
Фокусот беше и остана на нашите купувачи, вработени и партнери, бидејќи само во меѓусебна синергија можеме да продолжиме да растеме и да...

Филип Ивановски, „Пакомак“: Трендот охрабрува, продолжуваме да ги менуваме навиките

26 мај 2021
Не може како граѓанин да барате чиста животна средина и да правите споредби со Германија и Швајцарија, а како претприемач и бизнисмен да...

Игор Мањиќ: Важно е да не се успиете во величината

19 мај 2021
Дефинитивно е полесно управувањето со познатите регионални брендови, особено ако се лидери во своите категории. Но, не треба да се...

Р. Мандиќ, „Ананас“ : Многу брзо ќе се појавиме и на пазарот во Македонија

05 мај 2021
Компанијата „Делта холдинг“ подготвува регионална онлајн-платформа под називот „Ананас“. Платформата, која ќе стартува ова лето,...

Наташа Панчевска: Горди сме на долгорочните партнерства

28 апр 2021
На позицијата оперативен и маркетинг-директор е Наташа Панчевска која веќе 20 години успешно управува со компанијата

Верица Мартиновска: InStore, носител на промените во FMCG секторот

22 апр 2021
„Кликер маркетинг“ постои од 2008 година како full service агенција, а еден од нејзините најзначајни проекти е магазинот InStore. Верица...

Ана Мекмахон: Позитивно влијаеме и врз потрошувачите и врз планетата

31 мар 2021
Годинава беше повик за будење на планетата. Ефектите од кризата и алармантните предупредувања за климатските промени бараат итна и...

Сашо Димоски, „Гебрудер Вајс“: Далековидоста и знаењето ја движат логистиката

17 мар 2021
Сашо Димоски е национален и продажен менаџер за Македонија и управител на „Гебрудер Вајс“ во земјава, која на македонскиот пазар е...

Саша Стјепановиќ: Употребата на АИ во малопродажбата носи предвидливост и профит

12 мар 2021
Го прашавме Саша Стјепановиќ како всушност работи платформата Yieldigo - како и кога се применува оваа модерна алатка и каде ги гледа...

Марио Равлиќ: Конкуренцијата е потребна и добредојдена

04 мар 2021
Без оглед на инвестицијата во сопствена фарма, сакаме и понатаму да ги негуваме и развиваме односите со нашите околу 300 домашни...
Вчитува уште новости...