Маркетинг

Маркетинг: Продавачите се од Марс, а маркетерите се од Венера и заедно ја вртат Земјата

11 јул 2020
Клучот на успешното тимско работење на маркетингот и продажбата е во постојаната комуникација и координација.

Јасна Стоимировска-Величков: Која е новата психологија на купувачот?

08 јул 2020
За време на стрес или паника, ние сме емотивно киднапирани од рептилските и емотивни региони на мозокот пред овие реакции да стигнат до...

Јасна Стоимировска-Величков: Невромаркетингот во пласманот на нови производи

06 јун 2020
Придобивките од користењето на невромаркетиншките техники и методи при пласман на нови производи се очигледни и за купувачите и за...

Верица Мартиновска: Како (не)треба да комуницираат брендовите?

27 мај 2020
Изминатиов период претставуваше огромен предизвик за компаниите, не само во смисла на организирање на нивното работење, туку и во...

Јасна Стоимировска-Величков: Со невромаркетинг до ефективна реклама

11 апр 2020
Дури и ако пазарот е презаситен од реклами на конкурентни компании, со неколку практики може да се изборите да му го привлечете...

Јасна Стоимировска-Величков: Потрошувачот верува во тоа што го чувствува

27 фев 2020
Истражувањата за невромаркетинг покажуваат дека кога луѓето набљудуваат активност што ја врши некој друг, нивниот моторен кортекс...

Невромаркетинг: Зошто хаотичните полици ги бркаат вашите потрошувачи?

24 дек 2019
Иако привлечноста на пакувањата е важен аспект од процените на потрошувачите, тоа не е единствениот важен аспект за донесување одлуки...

Дарко Васелиќ: Дигиталниот пат до купувањето

04 дек 2019
Огласувачите почнуваат сè повеќе да ги користат дигиталните технологии во своите кампањи како интегрални делови од маркетинг-миксот...

Лука Козодер: Истражување онлајн, купување офлајн

04 сеп 2019
Дури 65 отсто од купувачите ги проверуваат цените на производите онлајн преку мобилните телефони додека се во физичката продавница

Дарко Васелиќ: Пристап од 360 степени

10 јул 2019
При подготовката на кои било промотивни активности најчесто се спрема некаков заклучок, кој ги опишува начинот на одвивање, целите,...

Дарко Васелиќ: Основи и настанување на шопер-маркетингот

08 мај 2019
Со појавата на критична маса во програмите за лојалност и „созревањето“ на сфаќањето дека потрошувачот и купувачот имаат различни...

Застапувањето на вработените како најголема маркетиншка можност (втор дел)

08 апр 2019
Честопати компаниите забораваат дека вработените може активно да им помогнат во премостувањето на предизвиците, особено ако се...
Вчитува уште новости...