Маркетинг

Јасна Стоимировска-Величков: 15 секунди

16 сеп 2020
Невромаркетингот сè почесто се споменува меѓу алатките за креирање успешни дигитални стратегии поради тоа што директно ги набљудува...

„Проктер & Гембл“ го зголеми буџетот за огласување првпат по 2016 година

12 авг 2020
Годишниот извештај на компанијата „Проктер & Гембл“ покажа дека годишниот буџет за огласување во Велика Британија, заклучно со јуни 2020...

Маркетинг: Продавачите се од Марс, а маркетерите се од Венера и заедно ја вртат Земјата

11 јул 2020
Клучот на успешното тимско работење на маркетингот и продажбата е во постојаната комуникација и координација.

Јасна Стоимировска-Величков: Која е новата психологија на купувачот?

08 јул 2020
За време на стрес или паника, ние сме емотивно киднапирани од рептилските и емотивни региони на мозокот пред овие реакции да стигнат до...

Јасна Стоимировска-Величков: Невромаркетингот во пласманот на нови производи

06 јун 2020
Придобивките од користењето на невромаркетиншките техники и методи при пласман на нови производи се очигледни и за купувачите и за...

Верица Мартиновска: Како (не)треба да комуницираат брендовите?

27 мај 2020
Изминатиов период претставуваше огромен предизвик за компаниите, не само во смисла на организирање на нивното работење, туку и во...

Јасна Стоимировска-Величков: Со невромаркетинг до ефективна реклама

11 апр 2020
Дури и ако пазарот е презаситен од реклами на конкурентни компании, со неколку практики може да се изборите да му го привлечете...

Јасна Стоимировска-Величков: Потрошувачот верува во тоа што го чувствува

27 фев 2020
Истражувањата за невромаркетинг покажуваат дека кога луѓето набљудуваат активност што ја врши некој друг, нивниот моторен кортекс...

Невромаркетинг: Зошто хаотичните полици ги бркаат вашите потрошувачи?

24 дек 2019
Иако привлечноста на пакувањата е важен аспект од процените на потрошувачите, тоа не е единствениот важен аспект за донесување одлуки...

Дарко Васелиќ: Дигиталниот пат до купувањето

04 дек 2019
Огласувачите почнуваат сè повеќе да ги користат дигиталните технологии во своите кампањи како интегрални делови од маркетинг-миксот...

Лука Козодер: Истражување онлајн, купување офлајн

04 сеп 2019
Дури 65 отсто од купувачите ги проверуваат цените на производите онлајн преку мобилните телефони додека се во физичката продавница

Дарко Васелиќ: Пристап од 360 степени

10 јул 2019
При подготовката на кои било промотивни активности најчесто се спрема некаков заклучок, кој ги опишува начинот на одвивање, целите,...
Вчитува уште новости...