Брендот на „Унилевер“, Knorr и платформата за запознавање „Тиндер“, во соработка со агенцијата „Муленлов УК“, покренаа заедничка кампања за Денот на вљубените.
Кампањата, наречена „#UnlockYourGreenFlag“, ги охрабрува потрошувачите да го „отклучат вашето зелено знаме“ преку готвење, потпирајќи се на жаргонот што го користи генерацијата Z, „црвени знамиња“, што се однесува на негативните особини на една личност.
Како дел од нивните кампањи, компаниите спроведоа истражување кое покажа дека шансите припадниците на генерацијата Z да се поврзе со некого на апликации за запознавање се 88% поголеми ако нивната потенцијална сродна душа знае и сака да готви, додека речиси секој трет човек не би размислувал за врска со некој што не знае да готви.
Дополнително, истражувањето покажа дека 70% од испитаниците готвеле или научиле да готват за да ја импресионираат својата симпатија, а повеќе од три четвртини од испитаниците рекле дека е поголема веројатноста да се согласат на втор состанок откако им зготвиле вкусно јадење.
Готвењето е едно од најголемите зелени знамиња бидејќи е повеќе од вештина, тоа е начин да се поврзете, да покажете креативност и да се грижите за другите. Не е изненадување што луѓето се свртуваат кон кујната како место за започнување нови врски, изјави Девин Симон, експерт „Тиндер“.
Кампањата вклучува и споделување совети и трикови за готвење на платформата „Тиндер“, како и преку дигиталните канали на двете компании и социјалните медиуми.
@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.