Hashtag: 'Филип Лунески'
Регионално

Филип Лунески: Креираме индустрија која ќе го промени светот

26 апр 2023
Во разговорот со Лунески дознаваме дека една од главните задачи е демистификација на канабис-индустријата и претставување пред...
Актуелно

Клучните пивски трендови на македонскиот пазар

02 јун 2021
Македонскиот пивски пазар се карактеризира со автентичност и долга традиција на консумација, иако не заостанува во поглед на...
Работење

Филип Лунески: Креативни решенија на клучни позиции

19 сеп 2020
Во аналитиката на трејд-маркетингот постојат т.н. зони на активација, кои треба да се анимираат преку адекватни POS решенија и секоја има...
Работење

Филип Лунески: Препознавање на новата нормалност

29 јул 2020
Што е тоа ново во нашата реалност и уште поважно, што е нормално во овој свет кој одново го запознаваме?
Македонија

Филип Лунески ќе биде директор во Њујорк

06 мај 2020
Филип Лунески, директор за customer-маркетинг и категори-менаџмент за Европа во „Молсон корс“, ја продолжува кариерата на позицијата...
Локално

Филип Лунески: Победници во оваа битка се компании со онлајн-платформи

15 апр 2020
Филип Лунески, директор за трејд-маркетинг и категори-менаџмент за Европа во „Молсон корс“, во интервјуто за InStore ја нагласи потребата...
Работење

Филип Лунески: Нова улога или само маркетинг на маркетингот?

05 апр 2020
Сustomer маркетингот се претставува како алатка која треба да доведе до реинвенција на оперативниот модел на одредени компании,...
Работење

Филип Лунески: Дали сме подготвени да победуваме?!

18 мар 2020
Во развиените земји секој формат нуди онлајн-можност за купување, и тој тренд од новата реалност претставува сериозен предизвик за...
Работење

Филип Лунески: Инспирацијата е во нас

12 дек 2018
Ревизија на 2018 и предвидувања за категори-менаџментот во 2019 година.
Работење

Филип Лунески: Промена на пазарната сцена

15 ное 2018
​Импликациите од консолидацијата се претежно од позитивен карактер, бидејќи промовираат нови бенефити кои го „оправдуваат“ тој...
Работење

Филип Лунески: Купувач vs. консумент

15 ное 2018
Секој потрошувач има исконска желба да донесе мудра одлука при купувањето – целта на маркетингот за купувачи е да допре до купувачот...
Работење

Филип Лунески: Сè поблиску до потрошувачите

19 окт 2018
Со успешна персонализација се зголемува лојалноста на потрошувачите кон брендот, се придонесува за поголема ефикасност во...
Вчитува уште новости...