Основната разлика помеѓу успешните бизниси и оние помалку успешните во малопродажбата, е тоа што едните ги сфатиле важноста и значењето на континуирани промотивни и продажни активноти и постојано наоѓање различни начини како да им ги доближат своите производи на купувачите и да освојат што поголем дел од нив.
Маркетинг и продажни активности – што правам за подобро да ги промовирам и да ги продадам моите производи?
Доколку сте од оние што само ги чекаат купувачите да влезат и да купат производи, време е да ја смените стратегијата и да размислувате проактивно за наоѓање на сите можни начини како:
Без да ги познавам вашите бизниси, си дозволувам да кажам дека, што и да правите или сте правеле досега, сигурно може да се направи уште многу за да се подобри вашиот бизнис и да се зголеми профитот. Дали од аспект на промена или надградба на вашата стратегија, дали од аспект на истражување на вашите купувачи и локација на работење, дали од аспект на избор на производи и нивно позиционирање или маркетинг и продажни активности, сигурно постои нешто што може да подобрите.
Во однос на сите претходни витални фактори што влијаат на одржувањето и на развојот на еден бизнис, има еден кој ако не е развиен до највисоко ниво, долгорочноста на бизнисот доаѓа во прашање. Може да имате најубава продавница, најдобра стратегија, супер производи, најдобри цени, но ако не знаете да обезбедите уникатно доживување и искуство за вашите купувачи, бизнисот не може да ви оди добро. Тоа искуство и доживување се постигнува најдобро преку давање одлична услуга и однос кон вашите купувачи.
Мора да разбереме дека поради купувачите ние опстануваме и нашиот бизнис се развива. Затоа, мора постојано да наоѓате начини и модели како секогаш да ги подобрувате услугата и односот со вашите купувачи. Никој не може да каже дека има одличен однос со своите купувачи и дека нема потреба да менува нешто. Барем, тоа е генерален заклучок донесен од моето искуство со односот кон купувачите во локалните продавници низ градот. Ако ги прашаме менаџерите/газдите за важноста и за значењето на одличната услуга, сите ќе кажат дека тоа е една од најважните работи и дека тие многу внимаваат на односот. Но, она што се гледа на терен е различно. Тешко поздравување, разговарање на телефон и работење, гледање спортски резултати на ТВ, правење проблем за ситно, незаинтересираност за купувачот и сл., се само дел од основните правила што се прекршуваат.
Постојат три нивоа на услуга:
Бидете на ниво на просечна услуга, но стремете се кон остварување одлична услуга.
Во денешно време, со сета оваа конкуренција и борба околу понуда на што подобро искуство за купувачите, веќе не е доволно да се имаат само задоволни купувачи. Ние мора да ги направиме нашите купувачи лојални. Задоволнитекупувачи го добиваат од вас она што го очекуваат, од аспект на производ, но од аспект на услуга, тие добиваат просечна. Кога ќе се појави некоја алтернатива, веројатноста да ве заменат е голема. Лојалните, покрај производот што го добиваат од вас, значи дека добиваат и одлична услуга. На овој начин се намалува можноста за замена и директно влијаете на долгорочниот пораст и развој на вашиот бизнис. Разликата помеѓу просечната и одличната услуга е огромна!
Постојат неколку генерални и основни работи што може да ги имате на ум и кои може да ги употребувате, а кои влијаат на односот со вашите купувачи. За таа цел ќе направам цела листа на конкретни работи што може да ги направите за да постигнете одлична услуга за вашите клиенти.
Почнете да анализирате какво е вашето однесување кон купувачите. Дали би сакале со вас така да се однесуваат ако одите во друга продавница?! Дали има нешто што може да направите и да го подобрите односот со вашите купувачи?!
@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.