На 14 мај, InStore и Кликер Маркетинг организираат еднодневна обука на тема - REVENUE GROWTH MANAGEMENT - Управување со раст на приходите.
Kако можат компаниите да продаваат повеќе производи по повисоки цени?
Придружете се и откријте како со примена на докажани стратегии да ја зголемите продажбата, да ја подобрите профитабилноста и да го зајакнете вашиот бренд во најпредизвикувачките пазарни услови!
Што е Revenue Growth Management?
Управување со раст на приходите (RGM) е стратегиски пристап создаден за да им овозможи на FMCG-компаниите да продаваат поголеми количества на свои производи по повисоки цени, со постигнување долгорочен раст и одржливост.
На оваа еднодневна обука ќе ги анализираме и примениме 10-те клучни елементи на RGM штоги користат најуспешните компании во светот, а кои ќе ви помогнат да го трансформирате начинот на кој работите и да постигнете подобри резултати.
Што да очекувате?
Динамични и практични предавања со фокус на конкретни резултати:
Што ќе научите?
ПРИЈАВИ СЕ!
За кого е наменета обуката?
За сите кои директно или индиректно придонесуваат за приходите на својата компанија:
Предавачи
Предавачи на обуката ќе бидат Андреа Кркач и Кристијан Матијашевиќ – поранешни сениор менаџери во Coca-Cola со повеќе од 20 години искуство во FMCG-индустријата. Успешно развиваа и унапредуваа брендови во 26 земји во регионот на Централна и Источна Европа. Со над 100 реализирани меѓународни обуки им помогнаа на многу компании да го редефинираат својот пристап кон раст на приходите.
КОТИЗАЦИИ
4 и повеќе лица од компанија - 269 евра по лице
3 лица од компанија - 279 евра по лице
2 лица од компанија - 289 евра по лице
1 лице - 299 евра
(ДДВ не е вклучен во цената)
Во цената на котизацијата е вклучено следење на предавањето, сертификат, ручек, пијалаци и кафе за време на паузите.
ПРИЈАВИ И КОНТАКТ
Мери Каталиниќ, 071 262 441
@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.