Музика, позиционирање колички, ширење мирис...
Начини за стимулирање на продажбата во супермаркетите
Истражувањата во САД велат дека за 34% е зголемено времето што потрошувачот го поминува за пазарење во супермаркет кога во заднина тече музика. На 70% од испитаниците им годи музиката, а 63% од нив признаваат дека повеќе време поминуваат во супермаркетот, односно повеќе трошат кога во заднина се слуша музика. За музиката како стимуланс за продажбата, но и за многу други нешта ќе можете да прочитате во овој и во следниот број на InStore.
Пишува: Билјана Костов-Жежовска, извршен директор на „Маркето Солутионс"
Најнапред да се прашаме колкупати сме застанале пред маркетот со цел да влеземе и да купиме претходно дефинирани производи или, пак, сме влегле со дефиниран список на производи, а сме излегле со плус непланирани производи. Одговорот на потрошувачите е – многу често или секојдневно. На што се должи непланираното, односно импулсивното пазарење? Токму во овој број ќе ги разгледаме најчестите трикови, односно стимулатори на продажбата во супермаркетите.
3.Музиката што се слуша додека се пазарува е исто така силен стимул за пазарење. Во принцип, истражувањата покажуваат дека бавната музика дејствува релаксирачки кај потрошувачите. Бавната музика не само што го релаксира потрошувачот туку и го забавува полека да се движи помеѓу рафтовите во супермаркетот со што има поголема веројатност и повеќе производи да стави во количката. Најчесто, синџирите што имаат музика во супермаркетите пуштаат хитови од осумдесеттите или деведесеттите години на минатиот век што ги релаксираат потрошувачите. Од друга страна, има периоди кога во супермаркетите се пушта побрза и подинамична музика со цел да се забрза движењето на потрошувачот во супермаркетот. Тоа се периодите на сезонските празници кога потрошувачката и турканиците во маркетите се значително зголемени.
6.Поставување на производите на ниво на окото е битен трик за стимулирање на потрошувачката. Обично поскапите производи се ставаат на ниво на окото, а поевтините производи од истата група или од ист тип се ставаат над или под ниво на окото. Еве, да се фокусираме на поскапите шампони за коса, што можете да ги забележите на полицата во висина на окото, а оние поевтините се ставени на полиците подолу. Исто така, добар пример се детските производи од типот на чоколада, бонбони, играчки и слично. Тие се ставени на пониските рафтови во висина на очите кај децата.
Постојат уште тајни трикови што значително можат да ја зголемат потрошувачката во супермаркетите. За нив ќе зборуваме во следниот број.
@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.