Анализи

Германија: „Алди“ ја нагласува водечката позиција во доменот на цените

06 Nov 2024

„Алди“ е првиот  што трајно ги намали цените на маслиновото масло во Германија. Дисконтерот е референтна точка за цените на основната храна во Германија, но ривалите „Лидл“ и „Кауфланд“ го зголемуваат притисокот врз „Алди“ и неговата доминантна позиција. По значителните инвестиции во модернизација на бизнисот во текот на минатата година, „Алди“ се обврза на уште поагресивна ценовна политика од претходно.

 Автор: Себастијан Ренак, меѓународен ритејл аналитичар

„Алди“ го нагласува своето напор за лидерство во цените во Германија. „Алди норд“ и „Алди суд“ трајно ја намалија цената на маслиновото масло за 30 отсто. Со овој потег, дисконтерот испраќа јасен сигнал како лидер во цените за стоки чии трошоци се повеќе од двојно зголемени од почетокот на војната во Украина. Според податоците на Меѓународниот монетарен фонд, од почетокот на годината глобалните цени на маслиновото масло паднале за околу 15 отсто. Инфлацијата на храната во најголемата европска економија падна од рекордно двоцифрено ниво минатата година и стагнира на околу два отсто од пролетта оваа година, покажуваат податоците на Федералното биро за статистика.

 Од јануари, „Алди“ активно промовира двоцифрени намалувања на цените на основните артикли како што се пченично брашно, конзервирани домати, помфрит и производи за појадок за да ја зголеми конкурентноста на пазарот. Сепак, конкурентот „Лидл“ и неговата сестринска компанија „Кауфланд“ го држат „Алди“ под притисок. Двете компании почнаа да ја оспоруваат позицијата на „Алди“ како лидер во цените на пазарот. Намалувањето на цените на сладоледот и кремите за сончање на „Шварц груп“ во јули беше изненадување за „Алди“, како и неодамнешните намалувања на цените на шеќерот во „Лидл“ и „Кауфланд“. Додека „Лидл“ и „Кауфланд“ ја намалија цената на белиот шеќер од 1,49 на 0,99 евра, „Алди“ решително одговори со цена од 0,89 евра.

„Алди норд“ најави поагресивна ценовна политика ова лето отколку во претходните години. Северниот огранок на дисконтот веќе неколку години минува низ процес на реструктуирање, кој беше завршен пред една година. Стратегијата за пресврт започната во 2018 година бараше неколку милијарди евра и вклучуваше големи инвестиции во обнова на мрежата на продавници, модернизација на ИТ структурата, логистичката мрежа и значителни промени во организацијата на седиштето.

„Алди“ е референтна точка за цените на храната на германскиот пазар. Сите трговци на мало редовно ги следат цените на дисконтерот за основните производи со приватна етикета и ги усогласуваат, било со нивните сопствени брендови или со производите на производителот. Со цел да ја пренесе конкурентноста на цените на полиците, лидерот на пазарот „Едека“ го користи црвеното лого „gut & günstig“ (добро и евтино) за да ги означи брендовите на производителот кои постојано се присутни на попустите. Го користи слоганот „дисконтбилинг“ за своите споредливи приватни етикети. Супермаркетите „Реве“ користат сличен механизам и комуникација со цените.



@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира. 





Се вчитува следна вест...