Компанијата, во соработка со одделот за животна средина на „Шварц груп“, претстави ново пакување на производи за чистење под приватна ознака K-Classic, изработено од 99% рециклиран материјал.
Станува збор за брендовите Lemon и Ocean, чие пакување веќе беше 50% од рециклиран материјал, со што се заштедени 75 тони нова пластика.
Оваа иницијатива се спроведува во рамките на стратегијата на групацијата „РЕСЕТ пластик“, која има за цел, меѓу другото, да ја намали употребата на пластика во примарното пакување на приватната етикета и да го зголеми уделот на рециклирана содржина во неа.
Според податоците на Сојузниот завод за статистика, секој Германец произведува 237 килограми отпад од пакување секоја година. „Кауфланд“ е свесен за тоа и работи на тоа пакувањето да биде поиновативно и пред се поодржливо, се вели во соопштението на компанијата.
Пронаоѓањето нови решенија за пакување секогаш значи пробивање на нови терени. Како продавач на храна, ние исто така имаме одговорност кога станува збор за еколошкиот отпечаток што го оставаме зад нас. Најважно е да се направи разлика - не само за потрошувачите, туку и за животната средина, рече Елиса Тиерингер од секторот за одржливи меѓународни набавки во „Кауфланд“.
@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.