Свет

Иднината на дистрибуцијата е технологијата

27 Jul 2023

Како што технологијата продолжува да се развива во дистрибуцијата, компаниите мора да ги користат најновите трендови за да останат конкурентни. Со разбирање на новите технологии дистрибутерите можат да бидат сигурни дека се добро опремени за да одговорат на предизвиците на утрешниот ден

Подготви: Редакција на магазинот InStore

Се чини дека технолошкиот напредок се случува со експоненцијална брзина секоја година. Со концептите како што се роботиката и интернетот на нештата (IoT) сега цврсто вградени во индустријата, новите технологии како што е вештачката интелигенција (AI) почнуваат да заземаат централно место. Компаниите за дистрибуција треба да очекуваат многу во однос на технолошкиот напредок во наредната година. Ова се некои од врвните технолошки трендови предвидени за 2023 година.

Облак-софтверот е правило, а не исклучок

Облак-софтверот е централен за многу бизниси со години, но сега станува суштински за индустријата за дистрибуција. Дистрибутерите откриваат дека решенијата за облак се од суштинско значење за следење на променливите барања на купувачите и за подобрување на ефикасноста. ERP системите, базирани на облакот, можат да понудат приспособливост, заштеда на трошоци и подобрена видливост на операциите и да излезат на пазарот со нови функции и функционалности.

Зголемена употреба на роботиката во магацинот

Исто така, употребата на роботизирана технологија се очекува драстично да се зголеми како што технологијата се подобрува, трошоците се намалуваат, а придобивките сега стануваат подобро документирани. Роботиката веќе се користи за автоматизирање на секојдневните, поинтензивни задачи во магацинот, како што се собирањето и пакувањето. Во блиска иднина можеме да очекуваме повеќе роботи во магацинот, кои се способни за посложени задачи.

AI и ML стануваат составен дел од управувањето со складиштето

Се предвидува дека вештачката интелигенција (AI) ќе стане составен дел од дистрибутивните операции во 2023 година. Системите кои поддржуваат вештачка интелигенција може да се користат за генерирање увид од податоците на купувачите, попрецизно предвидување на побарувачката и нивоата на залихи и откривање грешки или измами во финансиските трансакции. Дополнително, машинското учење (ML) може да се користи за автоматизирање на сложените задачи во складиштето, како што е наоѓање на најефикасниот пат за камион за испорака или оптимизирање на распоредот на складиштето за максимална ефикасност.

Мобилната технологија е широко прифатена во магацинот

Мобилната технологија веќе некое време е растечки тренд во магацините, но со напредокот во хардверот и софтверот, таа сега станува попопуларна. Мобилните уреди станаа многу помоќни и разновидни и се користат за автоматизирање на сложените задачи како што се следење на залихите, оптимизација на маршрутата и управување со нарачки. Со воведувањето на 5Г-мрежите, компаниите може да очекуваат зголемување на брзината на пренос на податоци и подобрена комуникација меѓу вработените.

Технологијата за препознавање глас ги забрзува процесите на складирање

Технологијата за препознавање глас е уште еден значаен тренд за 2023 година. Оваа технологија може да се користи за автоматизирање на задачите како што се наплата, внесување нарачки и следење залихи. Гласовните системи стануваат полесни и попрецизни, што ги прави задолжителни во магацинот на иднината.

Големите податоци стануваат централни за оптимизирање на операциите на дистрибуција

Како што технологијата продолжува да напредува во дистрибуцијата, така се зголемува и способноста на компаниите да собираат повеќе податоци за нивното работење. Овие податоци може да се користат за донесување информирани одлуки за најдобрите практики за исполнување нарачки, управување со залихи и друго. Употребата на алгоритми за машинско учење за откривање увиди од големи податоци ќе стане почеста во операциите за дистрибуција на големо во 2023 година.

Понатамошна употреба на IoT за собирање критични податоци

Технологијата интернет на нештата (IoT) ќе се користи повеќе во 2023 година отколку порано, но се предвидува дека нејзината употреба и примена ќе пораснат уште повеќе. Компаниите можат да користат IoT сензори и поврзани уреди за собирање податоци од средства и опрема, помагајќи им да го следат користењето, да решаваат проблеми и да ги оптимизираат перформансите. Овие податоци во реално време може да се користат за да се идентификуваат можностите за подобрување, да се добие подобар увид во користењето на машината и барањата за услуги. Воедно, се обезбедува дека сите средства се достапни за употреба, минимизирајќи го времето на застој што може да доведе до неефикасност во магацинот.

 Користење на AR за подобрување на безбедноста на работното место

Зголемената реалност (AR) ќе стане вообичаена во магацинот во 2023 година. AR-технологијата може да се користи за да го води персоналот со упатства и визуелни слики, што ќе им овозможи на работниците побрзо и попрецизно да ги завршат обуката и секојдневните задачи. Може да се користи и за симулирање опасни ситуации, помагајќи им на компаниите да развијат безбедносни протоколи и соодветно да го обучуваат персоналот. Покрај тоа, AR може да помогне да се подобри точноста на процесот на планирање преку обезбедување вработените подобро да ја разберат нивната непосредна околина.

Пораст на технологијата за 3Д-печатење

Истражувањето на потенцијалните употреби на технологијата за 3Д-печатење во дистрибутивните центри е уште еден очекуван тренд за 2023 година. 3Д-печатењето може да се користи за да се создаде сопствено пакување, делови и компоненти, брзо и економично на самото место, елиминирајќи ја потребата да се чекаат залихи од надворешни доставувачи. Ова би можело да им помогне на дистрибутивните компании да ги намалат трошоците додека ги подобруваат услугите на клиентите и нивото на задоволство преку обезбедување пристап до приспособливи производи.

Развој на пософистицирана ERP-технологија

Многу ERP-компании ја гледаат дистрибутивната индустрија како нивен примарен извор на приход, поради што поголем буџет за развој е фокусиран на нивните дистрибутивни производи. Некои компании, на пример, донесоа повеќе функционалност на дистрибуцијата во 2022 година отколку во која било претходна година. Овој тренд се очекува да продолжи во 2023 година, со додадена поголема функционалност и интеграции на нивните софтверски решенија.

Технологијата е клучна за понатамошниот развој на дистрибуцијата

Како што технологијата продолжува да се развива во дистрибуцијата, компаниите мора да ги користат најновите трендови за да останат конкурентни. Со разбирање на новите технологии, како што се препознавање глас, вештачка интелигенција и аналитика заснована на машинско учење, интернет на нештата, проширена реалност и технологија за 3Д-печатење, дистрибутерите можат да бидат сигурни дека се добро опремени за да одговорат на предизвиците на утрешниот ден.

Со вистинските технологии, дистрибутерите ќе можат да продолжат да ги исполнуваат очекувањата на своите клиенти, истовремено зголемувајќи ја ефикасноста и намалувајќи ги трошоците. Тие ќе бидат во подобра позиција да обезбедат супериорно корисничко искуство, да ја разликуваат нивната понуда на производи и да обезбедат конкурентни цени.



@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира. 





Се вчитува следна вест...