Свет

„Мигрос“ воведува скала на одржливост

04 May 2021

Најголемиот швајцарски трговец „Мигрос“ воведува рејтинг на одржливост на производите од сопствената трговска марка.

Таканаречената M-Check проценува неколку категории на одржливост, како што се благосостојбата на животните и климата, а потоа производите ги оценува со ѕвездички од 1 до 5. Според компанијата, M-Check ќе обезбеди транспарентност за купувачите.

Досега на повеќе од 100 производи им е проценета одржливоста. „Мигрос“ има цел да ги провери и означи сите производи од сопствената трговска марка до 2025 година, што е околу 80% од асортиманот на трговецот.

Минатата година пазарниот лидер во Швајцарија го зголеми уделот за 1,2 процентни поени на 23,3% и забележа пораст на прометот од 4,4%, на околу 27 милијарди евра.



@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира. 





Се вчитува следна вест...