Свет
03 Aug 2023
Трговецот сака да обезбеди нови, пониски цени за секојдневните производи
Малопродажба
23 Jun 2022
Компаниите почнаа да ја препознаваат вредноста на познавањето на своите потрошувачи, градат меѓусебна доверба и соработка во кои се...
Актуелно
11 May 2022
Основната цел на овие програми е да понудат подобро купувачко искуство, да го зголемат бројот на посети, а со тоа и продажбата, но и да го...
Свет
21 Oct 2021
Трговскиот синџир „Шпар“ во Унгарија претстави нова програма за партнерство со малите домашни производители и компании
Свет
30 Jun 2021
Трговците без платформа за лојалност се зафатени со обидот да ја активираат - токму сега
Анализи
30 Jun 2021
Крајната цел на секоја програма за лојалност е зголемување на верноста кај потрошувачите и зголемување на приходот на компанијата. Тоа...
Македонија
30 Jun 2021
Најважното во врска со обработката на личните податоци преку програмите за лојалност е opt-in принципот, односно согласноста на субјектот...
Актуелно
30 Jun 2021
За да допрат до срцето на потрошувачите, компаниите мора да разберат што сакаат купувачите и кои се нивните „слаби“ точки за да го...
Работење
01 Oct 2020
Додека компаниите трошат милиони за пи-ар на своите производи, задржувањето на купувачите останува голем проблем. Оттука, од витално...
Свет
29 Nov 2019
Членовите кои плаќаат месечен надомест од 7,99 фунти ќе добијат награди кои вклучуваат 10 отсто попуст на одредени брендови
Свет
24 Jun 2019
Системот е подесен за да ги насочува корисниците кон содржините за кои се заинтересирани.