Компанијата dm дрогерие маркт во рамките на општествено одговорната кампања {ЗАЕДНО} за подобро утре 2024, со речиси 60.000 конвертибилни марки (30.678 евра) ја поддржа реализацијата на 18 проекти со цел да се унапреди и зачува менструалното здравје на жените.
Беа поддржани проекти насочени кон подигање на свеста за менструалното здравје, придонесот за намалување на менструалната сиромаштија и промена на јавната перцепција за менструацијата. Активностите опфатени со овие проекти вклучуваат, меѓу другото, стручни предавања, работилници, советување и изработка на образовни прирачници.
Еден од проектите поддржани од компанијата е проектот „Моја промена“ организиран од Здружението на граѓани „АБФ Бусовача“, чија цел е да обезбеди поддршка на жените за време на перименопауза.
Со гордост го објавуваме успешното завршување на повеќемесечниот проект „Моја промена“, спроведен во соработка со dm дрогерие маркт - Босна и Херцеговина. Овој проект имаше за цел да обезбеди поддршка на жените за време на перименопауза, преку едукација и практични алатки за подобрување на физичкото и менталното здравје. Во текот на осумте работилници, 160 учесници од „Бусовача“ и соседните општини на кантонот Централна Босна имаа можност да учат од експерти од областа на гинекологијата, психологијата, исхраната и фитнесот, како и да стекнат вредни знаења за здравите навики, превенцијата и грижата за себе во текот на периодот од нивниот живот наречен перименопауза. Овој проект е доказ за тоа колку е важно да се зборува за здравјето на жените и да им се обезбеди поддршка преку стручно водени програми. Би сакале да им се заблагодариме на сите учесници за нивниот ангажман и ентузијазам, како и на нашиот партнер dm дрогерие маркт - Босна и Херцеговина за довербата и поддршката. Иако проектот заврши, заедничката мисија за поддршка на жените во зачувување на нивното здравје и квалитетот на живот продолжува, изјави Силвија Вујица, претседателка на Здружението.
На почетокот на февруари 2024 година, dm ги намали цените на хигиенските производи Jessa низ целиот регион како придонес за намалување на менструалната сиромаштија. Беше направено и истражување на „Спектра“ за менструалното здравје, кое покажа дека секоја осма жена во БиХ не посетила гинеколог. Овие иницијативи претставуваа еден вид вовед во овогодинешната dm кампања која има за цел да го подобри и зачува здравјето на жените. Кампањата беше заокружена со низа активности во текот на летото, како што е 7 dm женска трка- во рамките на која dm донираше 3.000 парчиња хигиенски влошки Jessa на здружението „Pomozi.ba“ и втората dm експертска конференција на теми за физичкото и менталното здравје на жените во Бања Лука, Сараево и Мостар.
Извор: InStore.rs
Фото: dm дрогерие маркт - БиХ
@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.