Во денешниот сложен деловен пејзаж, стратешката употреба на истражувањата и точните податоци се најважни за постигнување долгорочен успех среде предизвиците што ги поставуваат дезинформациите и лажните вести. Со сè зачестената употреба на вештачката интелигенција, компаниите и брендовите често се мета на онлајн-кампањи со дезинформации и затоа е особено важно постојано да се следат вестите поврзани со сопствените брендови. Притоа е клучно да се има добро дефиниран план за одговор бидејќи брзата акција е од суштинско значење со оглед на тоа дека лажните информации може брзо да се рашират.
Пишува: Боге Божиновски, генерален менаџер на „Индаго“
Потребна е брза реакција со поткрепа на фактички податоци, вклучување со изворот на дезинформација и потрошувачите кои може да ги консумираат лажните информации. Притоа компаниите треба да бидат водени од податоците, но и емпатични. Да ги урамнотежат увидите кои се произлезени од податоците со искрено раскажување приказна за сопствениот бренд користејќи факти и докази за да ја поддржат приказната. Доколку тоа допре до потрошувачот, ќе има значајно влијание бидејќи персонализираните искуства на потрошувачите ја поттикнуваат лојалноста кон брендот и помагаат во воспоставувањето долгорочни односи.
Низ индустриите, вклучително и FMCG-секторот, компаниите се потпираат на сознанија поддржани од истражувања за да донесат одлуки и да ја подобрат ефикасноста. Истражувањето на пазарот обезбедува основа за информирано донесување одлуки, помагајќи им на бизнисите, меѓу другото, и да се движат низ комплексноста на лажните вести и да ја заштитат нивната репутација. Со спроведување темелно истражување на пазарот и користење напредни аналитички алатки, компаниите добиваат вредни увиди за однесувањето на потрошувачите, трендовите на пазарот и конкуренцијата. Особено во FMCG-индустријата, каде што преференциите на потрошувачите постојано се менуваат, овие сознанија се особено важни за разбирање на навиките и ставовите на потрошувачите, детектирајќи ги незадоволените потреби во однос на продукт-категоријата.
Компаниите треба да бидат водени од податоците, но и емпатични. Да ги урамнотежат увидите кои се произлезени од податоците со искрено раскажување приказна за сопствениот бренд користејќи факти и докази за да ја подржат приказната.
Овие сознанија може да им помогнат на компаниите во развојот на производи, стратегии за цени и позиционирање на пазарот. Истражувањето и точните податоци се од суштинско значење и за управување со брендот и ангажманот на потрошувачите. Со следење на трендовите, повратните информации од потрошувачите и расположението на пазарот, компаниите можат да ја проценат перцепцијата на брендот, да идентификуваат области за подобрување и соодветно да ги приспособат маркетинг-стратегиите.
Како заклучок, низ распространетоста на дезинформациите, стратешката употреба на соодветно спроведено истражување и точните податоци се неопходни за поттикнување и одржување долгорочен успех на бизнисот. Со донесување одлуки базирани на докази, компаниите можат да ја подобрат ефикасноста, да ги ублажат ризиците и да ја одржат конкурентноста во динамичното деловно опкружување.
@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.