Во рамките на редовните годишни истражувања за купувачките навики, ГфК го спроведе синдицираното истражување GfK Shopping Monitor®. Оваа година истражувањето беше спроведено регионално од канцелариите на ГфК во јадранскиот регион. Во продолжение ќе го претставиме профилот на македонскиот купувач во поглед на купувањето храна и други производи за широка потрошувачка.
Автор: Боге Божиновски, директор за продажба, boge.bozinovski@gfk.com
Одговорајќи на сопствените навики при купување, речиси половината од испитаниците (48%) одговориле дека прават листа на производите што треба да ги купат пред да отидат на продажното место. Сепак, половината од нив изјавиле дека купуваат повеќе одошто им е потребно и исто толкав процент изјавиле дека купуваат приватни марки, што е значителен скок во однос на процентот луѓе кои минатата година изјавиле дека купуваат приватни марки (40%).
@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.