Што е суштината на невромаркетингот и како тој може да помогне во декодирањето на однесувањето на потрошувачите е темата на еднодневната онлајн-работилница, закажана за 2 март.
Работилницата во организација на агенцијата „Кликер маркетинг“ и магазинот InStore, ќе ја води Дарко Лукиќ, директор на AMMC (Agency for Management and Marketing Consulting).
На онлајн-работилницата, насловена „Невромаркетинг – инструмент за декодирање на однесувањето на потрошувачите“, ќе добиете одговори на бројни прашања:
ПРОГРАМА
9:00 – 10:30
КАКО ПОТРОШУВАЧИТЕ ДОНЕСУВААТ ОДЛУКИ И ЗОШТО НЕВРОМАРКЕТИНГОТ Е ПОТРЕБЕН
Традиционални истражувања за однесувањето на потрошувачите
10:30 – 10:45
Пауза
10:45 – 12:15
НЕВРОМАРКЕТИНГ: „СВЕТИОТ ГРАЛ“ НА КРЕАТИВНОСТА
Техники за истражување на невромаркетингот
12:15 – 13:15
Пауза
13:15 – 14:45
НЕВРОМАРКЕТИНГ – КЛУЧ ЗА УСПЕХ НА POS
Потрошувачот и донесувањето одлуки на продажното место
14:45 – 15:00
Пауза
15:00 – 16:30
СТУДИЈА НА СЛУЧАЈ: НАЈИНТЕРЕСНИТЕ НЕВРОМАРКЕТИНШКИ СТУДИИ И ИСТРАЖУВАЊА НА СВЕТОТ
КОТИЗАЦИИ
1 лице – 129 евра
2 лица од компанија – 119 евра по лице
3 лица од компанија – 109 евра по лице
4 и повеќе лица од компанија – 99 евра по лице
(Цените се без ДДВ)
ПРИЈАВИ И КОНТАКТ
Виолета Видоевска
е-пошта: violeta@kliker.mk
моб.: 075 301 927
ЗА ПРЕДАВАЧОТ:
Дарко Лукиќ, директор на AMMC (Agency for Management and Marketing Consulting)
Дипломирал, магистрирал и моментално е на докторски студии на Економскиот факултет во Белград, насока бизнис-менаџмент. Работи на докторската дисертација на тема „Примена на невромаркетиншките техники како поддршка за позиционирање на брендот во свеста на потрошувачите на пазарот на FMCG-производите“.
Своето дваесет и три годишно работно искуство во бизнисот го стекнува на менаџерски, маркетинг и продажни позиции во домашни и меѓународни компании. Во текот на неговата 17-годишна корпоративна кариера тој се унапредувал на менаџерски и лидерски позиции во следните компании: Partner Marketing Research Agency, ING Bank, Nestle, Henkel Central and Eastern Europe Austria, Henkel Srbija, FCB.
Нуди консултантски, менторски и едукативни услуги на следните компании и организации: UNICEF, Delta Holding, Philip Morris, Lesaffre, Pernod Ricard, Imperial Tobacco, Stihl, Western Union, Garmin, Yuhor, Fun&Fit, Danubius, ComTrade, Nectar, MD International, Vital, Omnico distribucija, G3 Spirits, Gorki List, Gomex, Orbico, Fructal, Perutnina Ptuj, Atlantic Trade, Badel 1862, Alca Trgovina, AWT, Alkaloid, Vitaminka, Tikveš, Pelisterka, Makprogres, Prilepska pivarnica, Vitalia, Kola, Ramstore, Reptil итн.
Тој е на листата на меѓународни консултанти на ЕБОР (Европска банка за обнова и развој), член е на IAA (International Advertising Association), AMA (American Marketing Association) и водечки предавач за маркетинг и продажба на „Мокрогорската школа за менаџмент“.
@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.