Одржани
07 Apr 2022
Разликата меѓу brand и shopper-центрична стратегија, улогата на невронауката во shopper-маркетингот и како да се привлече купувачот чии одлуки за...
Одржани
07 Apr 2022
Доколку сакате полесно да го разберете и да го освоите купувачот на местото на продажбата, т.е. ги реализирате продажните резултати,...
Одржани
03 Mar 2022
Што е суштината на невромаркетингот и како тој може да помогне во декодирањето на однесувањето на потрошувачите е темата на...
Одржани
10 Feb 2022
На 9 февруари ќе се одржи еднодневна онлајн-работилница за унапредување на продажно-комуникативните вештини на професионалците за...
Актуелно
20 Jan 2022
На 9 февруари ќе се одржи еднодневна онлајн-работилница за унапредување на продажно-комуникативните вештини на професионалците за...
Актуелно
04 Oct 2021
Спонзорирањето на конференцијата е одлична маркетиншка алатка, која позитивно влијае врз препознатливоста на вашите брендови и услуги...