Свет

„Теско“ влезе во ценовна „војна“ со дисконтерите

02 јул 2020

Раководството на „Теско“, водечкиот трговски синџир во Велика Британија, им најави на добавувачите дека овојпат е подготвено за ценовна „војна“ со дисконтерите, која ќе следи по пандемијата со коронавирусот.

Британските медиуми пишуваат дека во таа насока, „Теско“ ја подобри понудата на приватните трговски марки, во која можат да им понудат пониски цени на своите купувачи. 

Исто така, го унапреди и системот на картичките за лојалност, кои опфаќаат околу 19 милиони луѓе. За сите нив „Теско“ сега обезбедува дополнителни попусти при купувањето и низа други поволности. 



@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира. 


Слична содржина



„Волмарт“ ќе ги продолжи разговорите за „Асда“

28 јул 2020

Русија сака да ги контролира цените во малопродажбата

28 јул 2020

Американската економија потона за рекордни 33 проценти

28 јул 2020

Австрија во „рецесија од историски размери“

28 јул 2020

Германскиот БДП го допре дното

28 јул 2020

„Карфур“ заштеди 480 милиони евра во првата половина од 2020 година

28 јул 2020
Вчитува уште новости...