Свет

„Питерочка“ ги вклучува купувачите во креирањето на асортиманот

26 јун 2020

Лидерот на рускиот пазар „Питерочка“ ги вклучува купувачите во процесот на создавање на асортиманот во продавниците.

Со помош на апликацијата за лојалност, купувачите можат да го оценат секој купен производ. Од крајот на минатата година собрани се 35 милиони оценки, што резултираше со оптимизација на 300 производи.

Како што соопштија од компанијата, во иднина целта е да се истакнат најпопуларните производи на полиците со посебни ознаки.



@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира. 


Слична содржина



„Фич“ го намали кредитниот рејтинг за 33 земји

02 јул 2020

„Волмарт“ направи кина на отворено на своите паркиралишта

02 јул 2020

„Амазон“ руши рекорди, Безос се збогати во кризата

02 јул 2020

„Едека“ ги купува преостанатите 10% во „Нето“

02 јул 2020

Бугарите направија робот за дезинфекција

02 јул 2020

„Крогер“ произведе тестови за Ковид-19 за домашна употреба

02 јул 2020
Вчитува уште новости...