Свет

„Бренд фајнанс“: Nestle и Coca-Cola се највредните брендови во светот

26 Aug 2024

Според најновиот извештај на „Бренд фајнанс“, Nestlé ја задржа позицијата на највреден светски бренд за храна, со вредност од 20,8 милијарди долари и покрај падот на вредноста од 7% на годишно ниво.

На второто место е брендот на компанијата „Пепсико“, Lay's, чија вредност во 2023 година пораснала за 9% или на 12,1 милијарди долари, надминувајќи го кинексиот бренд Yili чија вредност има пад за 6% или на 11,6 милијарди долари.

 Потоа следува „Тајсон фудс“ со вредност од 8,3 милијарди долари, „Данон“ со вредност од 8 милијарди долари, „Квикер“ со вредност од 7,5 милијарди долари и „Келог“ со 6 милијарди долари.   

Во катергоријата безалкохолни пијалаци на првото место е Coca-Cola, со вредност од 25 милијарди долари, а на топ листата во првите 10 се и Pepsi, Dr Pepper и Sprite.

Како најак бенд со оценка AAA+ (91/100) на скалата на „Бренд стрејт индекс“ се издвојува Amul, додека за набрзорастечки бренд со пораст на вредоноста од 37% е Viterra.

Во извештајот се наведува дека целокупниот сектор на храна и пијалаци годинава доживеал пад на брендовите за 4% или на 268 милионо долари, при што потрошувачите фавозирале помали брендови или приватни трговски марки.

 

 

Извор: InStore.rs

Фото: „Нестле“



@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира. 





Се вчитува следна вест...