Свет

„Монделез“ објави продажба на бизнисот со гуми за џвакање

20 May 2022

„Монделез“ објави дека планира да го продаде својот бизнис со гуми за џвакање, вклучувајќи ги брендовите Trident и Dentyne, како и брендот Coughs Halls, бидејќи компанијата се фокусира на чоколада и грицки.

„Монделез“ ќе ги задржи своите брендови за гуми за џвакање на пазарите во развој. Целта на компанијата е да ја преобликува својата производна линија за да генерира 90% од приходите од чоколадо и бисквити.

„Монделез“, кој објави продажба од 7,76 милијарди долари минатиот квартал, почна ревизија на бизнисот со гуми за џвакање пред една година, откако побарувачката за брендови беше сериозно погодена за време на затворањето поради ковид-19.

Оттогаш продажбата на гуми за џвакање е опоравена, бидејќи луѓето почнаа да излегуваат и да се враќаат на својата рутина.

Компанијата додаде дека има за цел да го зајакне своето присуство во нејзините основни категории на големите пазари преку надградба на постојната дистрибуција, проширување на канали со висок пораст и користење на своите култни брендови за воспоставување лидерски позиции во повеќе категории.

Нашата конкурентна предност на пазарот и фокусираната стратегија на глобално лидерство во категоријата грицки ни дава голема доверба да одржиме силен пораст задржувајќи се на врвот и задржувајќи го крајниот резултат во годините што доаѓаат. Врз основа на нашето лидерство во категоријата, поволниот географски отпечаток и силата на нашите култни брендови, ние сме добро позиционирани за посилен пораст во следната деценија, изјави Дирк Ван де Пут, претседател и извршен директор на „Монделез“.



@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира. 





Се вчитува следна вест...