Македонија
14 окт 2021
Со настанот посветен на Германија, „Веро“ продолжува на своите потрошувачи да им претставува традиционални и други карактеристични...
Регион
27 мај 2021
Компаниите „Фруктал“ и „Раденска“ потпишаа договор за соработка, според кој „Раденска“ до крајот на овој месец ќе ја преземе...
Македонија
31 мар 2021
Тука е и потребата да се сочуваат нашите „златни“ брендови преку текст, фотографија, сведоштво од луѓе кои биле непосредно вклучени во...
Свет
02 фев 2021
Велика Британија ќе воведе сериозно ограничување на промоциите на храната и пијалаците што имаат високо ниво на масти, сол или шеќер до...
Македонија
09 окт 2020
„Веро“ видливо ги обележа домашните производи во маркетите за кои следи целосен поврат на платениот данок
Маркетинг
04 сеп 2019
Дури 65 отсто од купувачите ги проверуваат цените на производите онлајн преку мобилните телефони додека се во физичката продавница
Маркетинг
17 мар 2017
Квалитетните и забавните стикери многу бргу стануваат виртуелни и водат до голем број следбеници, со што ја зголемуваат свесноста за...
Маркетинг
16 сеп 2016
Многу трговци и маркетари се обидуваат со промоциите да ја прошират привлечноста на своите производи или услуги на поширок сегмент на...