Човечки ресурси

Дуња Фришт: Колку инвестираш, толку ти се враќа

11 Dec 2024
Одржувањето високи нивоа на ангажираност и мотивација на вработените е од клучно значење за зголемување на продуктивноста и задоволството на клиентите во малопродажната средина

Пишува: Дуња Фришт

Малопродажната индустрија е еден од темелите на глобалната економија, обезбедувајќи стоки и услуги за потрошувачите низ светот. Сепак, во заднина има голем број предизвици со кои се соочуваат трговците на мало, особено во поглед на нивните вработени. Сите ги знаат предизвиците на пазарот на трудот, недостигот на луѓе и големиот промет. Од изборот и задржувањето на вработените до обуката и развојот, управувањето со работната сила во малопродажбата носи свој уникатен збир на комплексности.

Оваа статија ги истражува различните предизвици со кои се соочуваат трговците во поглед на вработените и истражува стратегии за ефикасно решавање на овие прашања.

Предизвици во изборот на вработени

Една од главните пречки во малопродажниот сектор е изборот и вработувањето соодветни вработени. Високите стапки на обрт, сезонските флуктуации и конкуренцијата од другите индустрии претставуваат значителни предизвици во привлекувањето и задржувањето на врвните таленти. Трговците мора да инвестираат време и ресурси во развивање силни стратегии за регрутирање, користејќи социјални медиуми, саеми за работа и програми за препораки за да привлечат квалификувани кандидати.

Но, не е доволно само да се фокусираме на изборот на вистинските вработени, важно е работодавецот да биде посветен на своите вработени и да се грижи за задоволството на вработените за да ги задржи во својата организација.

Тешко дека можете да привлечете нови вработени доколку постојните не се задоволни.

Неопходно е постојано да се подобруваат искуствата на вработените и да се осигури дека секоја точка на контакт меѓу вработените и компанијата е поставена на здрава основа.

Затоа е важно да се инвестира во функцијата на човечките потенцијали и да се постават ЧР-процесите на вистинскиот начин.

Во процесот на селекција постојат голем број можности за подобрување на квалитетот.

На пример, запрашајте се дали одговарате на секој кандидат, во која временска рамка, колку долго трае процесот на селекција, каков впечаток оставаат вашите колеги кои го водат процесот на селекција и дали се обучени да управуваат со процесот на селекција на вработените.

Едукација и развој на вработените

Осигурувањето дека вработените ги имаат потребните вештини и знаења за да обезбедат извонредна услуга за клиентите е од суштинско значење во малопродажната индустрија.

Сепак, обезбедувањето сеопфатни програми за обука и можности за професионален развој може да биде голем предизвик за многу трговци. Спроведувањето структурирани процеси за воведување во работата, тековните програми за обука и менторство може да помогнат да се надминат празнините во вештините и да се подобрат перформансите на вработените.

Големите малопродажни синџири инвестираат во дигитална обука на нивната продажна сила.

Денес постојат одлични апликации кои можат да ви бидат одлична поддршка во едукацијата на вработените и постојаното ажурирање на знаењата и стекнувањето нови знаења. Вашите вработени можат на интерактивен и забавен начин секој ден да го повторуваат и усвојат тоа што е суштинско за нивната работа. Можете да спроведувате тестови на знаење на едноставен начин, вработените собираат поени, учат и се забавуваат додека го прават тоа, а работодавецот добива јасна слика за нивото на знаење.

Многу е важно да имате ефикасен, делумно автоматизиран и дигитализиран систем на образование и професионално знаење и менаџерски компетенции бидејќи само така можете да обезбедите пренос на знаење во услови на висока флуктуација, што е карактеристично за малопродажбата.

Недоволно образованите вработени претставуваат голем ризик за вашиот бизнис.

Секоја инвестиција во вработените е најдобрата можна одлука.

Ангажирање и мотивација на вработените

Одржувањето високо ниво на ангажираност и мотивација на вработените е клучно за зголемување на продуктивноста и задоволството на потрошувачите во малопродажната средина.

Сепак, факторите како што се долгото работно време, повторливите задачи и ограничените можности за развој може да доведат до неангажираност на вработените во оваа индустрија. Трговците на мало мора да дадат приоритет на создавањето позитивна работна средина, да поттикнуваат отворена комуникација, да ги препознаваат придонесите на вработените и да понудат стимулации за зголемување на моралот и мотивацијата.

Важно е да се обезбеди најдобар приход и бенефиции за вработените.

Можете да го постигнете тоа со фокусирање на зголемување на продуктивноста.

Секогаш има простор за оптимизација и зголемена продуктивност, само треба да се фокусирате на тоа. Малку по малку ја кревате границата на очекувањата и паралелно ги подигнувате условите за работа. На овој начин, чекор по чекор, растат резултатите, вработените се попосветени и мотивирани, а работодавецот дополнително ги наградува за тоа. И така, имате win-win и за работодавецот и за вработените.

Рамнотежа меѓу работата и животот и грижата за вработените

Урамнотежувањето на работните барања и личниот живот е вообичаена борба за многу вработени во малопродажбата, особено за време на шпицовите во периодите на одмор. Физичките и емоционалните барања на работата, директната работа со потрошувачите, која може да бара многу, заедно со нередовните распореди и смените, може да влијаат врз благосостојбата на вработените и задоволството од работата. Трговците можат да ги поддржат своите вработени нудејќи флексибилни работни аранжмани, промовирајќи иницијативи за ментално здравје и обезбедувајќи пристап за управување со стресот и ресурси за самопомош.

Транспарентното следење на работното време, навремената подготовка на распоредот за работа може многу да придонесе за задоволството на вработените. Од друга страна, одредена флексибилност на работодавецот да покаже добра волја и разбирање кога вработениот треба да го промени распоредот за работа може да биде многу позитивна. Доколку сте коректни во тој дел, ќе добиете поддршка од вработените кога ќе треба да дојдат на работа при промена на распоредот.

Давање приоритет на благосостојбата на вработените, професионалниот развој и отворената комуникација е од клучно значење за надминување на предизвиците во малопродажбата и за градење мотивирана и високопродуктивна работна сила.

Односите со вработените и решавање конфликти

Управувањето со односите со вработените и ефективното решавање конфликти се од клучно значење за градење хармонична работна средина во малопродажните поставки. Може да се појават спорови меѓу вработените, несогласувања со претпоставените и загриженост за работните услови и да влијаат врз моралот и продуктивноста. Воспоставувањето јасни канали за комуникација, спроведувањето стратегии за решавање конфликти и промовирањето култура на транспарентност и правичност може да помогнат во ублажувањето на проблемите во односите со вработените.

Многу е важно да се инвестира во развојот на менаџерските вештини кај раководниот кадар бидејќи од него во најголема мера зависат мотивацијата и задоволството на вработените. Како претпоставените комуницираат со својот тим, дали даваат јасни повратни информации, дали даваат јасни насоки, дали се праведни и доследни, сето ова се фактори на кои е важно да се фокусирате.

Вашиот менаџерски персонал има најголемо влијание врз задоволството на вработените. Затоа, важно е да се инвестира во развојот на менаџерските компетенции за да се изгради здрава тимска култура.

Компанијата мора да постави јасни стандарди за тоа што се толерира, а што не и треба да се грижите за своите вработени.

Заклучок

Навигацијата низ предизвиците поврзани со управувањето со малопродажната работната сила бара проактивен и стратешки пристап од трговците.

Со адресирање на сите допирни точки на компанијата-вработен во текот на целиот циклус на човечки ресурси, од селекција, образование, ангажман, рамнотежа меѓу работата и животот, односите со вработените, работните услови, лидерските компетенции и други клучни области, трговците може да создадат поддржувачка и инклузивна работна средина која ги овластува вработените да обезбедат извонредна услуга за потрошувачите и да го поттикнат деловниот успех.

Да се ​​даде приоритет на благосостојбата на вработените, професионалниот развој и отворената комуникација е од клучно значење за надминување на предизвиците во малопродажбата и градење мотивирана и високопродуктивна работна сила.

Колку ќе инвестирате во вашите вработени, толку ќе ви се врати.

Секоја инвестиција во вработените е најдобрата можна одлука.

 

 

 



@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира. 





Се вчитува следна вест...