Една од најчестите грешки што многумина ја прават на „Линкдин" е нецелосно пополнетиот профил. Нецелосниот профил дава слика на немарност и на незаинтересираност, што, секако, не е впечатокот што сакате да го оставите. Богатиот профил сведочи за вашата професионалност и им помага на вашите сегашни и потенцијални клиенти и соработници да создадат вистинска слика за вас. Пополнете го профилот со релевантни и со концизни информации, за оние што го посетуваат да имаат конкретна идеја кој сте, кои знаења и вештини ги поседувате, каде работите во моментов и слично.
Со оглед на тоа што линкдин-профилите се создадени за претставување на професионалците од светот на бизнисот, оваа социјална мрежа овозможува и компаниите да имаат соодветна презентација. Ова е особено важно поради диференцирањето – луѓето со вашата компанија се поврзуваат затоа што сакаат да дознаат повеќе за производите, процесите, можностите и сл. во неа, а тоа секогаш не се информации што се соодветни за објавување на личниот профил. На пример, „Линкдин" нуди опција луѓето да даваат коментари за вашите производи и услуги, помагајќи ви на тој начин во создавањето на интерактивна и проактивна заедница.
Како и на „Фејсбук" и на „Твитер", така и на „Линкдин" има новости (news feed), но добрата вест е што тој не е „пренатрупан" со информации. И понатаму се ретки оние што го гледаат целосниот потенцијал на оваа социјална мрежа, затоа водете се од народната поговорка: Кој рано рани, две среќи граби! и искористете го тоа како предност. Ажурирањето на статусот, блог или објава на некоја актуелна тема, експертски совет..., можат да ве позиционираат како професионалец кој е вреден за внимание.
Споделувајте информации за себе, за своите искуства и знаења на „Линкдин", бидејќи тие никаде не се ценети како што се на оваа платформа. Тоа ќе ви се исплати повеќекратно во вид на верна заедница, која ќе ве препознава како експерт од одредена област. Можете да барате препораки од своите контакти на „Линкдин", а и вие бидете великодушни во давањето препораки за другите. Интеракцијата е најважна за изградба на заедницата – затоа бидете отворени во разговорите со сите!
„Линкдин" ви дава можност интеракцијата со другите корисници да ја остварувате на повеќе различни нивоа. Пронајдете ги групите што се поврзани со вашите интереси и знаења и бидете активен дел од нивниот развој. На тој начин ќе го проширите кругот на вашето влијание.
Исто така, линкдин-одговорите (answers) се одличен начин за поврзување со корисниците. Со одговарањето и со поставувањето прашања, помагате во развојот на заедницата и се позиционирате како експерт во одредена област. Тие се моќна алатка за компанијата, ако научите да ги користите на вистинскиот начин. Може да ви помогнат во комуникацијата за мисијата, визијата и за вредноста на вашата компанија, во истражувањето на конкуренцијата или во потрагата за соработници, клиенти и за нови вработени.
Веќе ги споменав групите како одлична алатка за поврзување на „Линкдин", затоа што тие привлекуваат индивидуи со слични интереси и афинитети. Креирањето линкдин-група може да биде од повеќекратно значење за вашето работење: може да дознаете повеќе за заедницата (кои се и какви се луѓето во неа, како да комуницирате со нив), групата е одлично место за стекнување нови знаења, како и за евалуација на вашата работа. Најдобро би било да направите линкдин-група со поширок контекст од она со што се занимавате, за да соберете што повеќе луѓе и да го проширите кругот на влијание.
@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.