Анализи

„Еуроспин“ го шири својот концепт на хибриден дисконт низ Југоисточна Европа

10 Jan 2025

Италијанскиот дисконтер „Еуроспин“ се шири низ Југоисточна Европа. Според пишувањата на локалните медиуми, овој северноиталијански дисконтер во моментов се подготвува за влез на српскиот пазар. Во последните пет години, компанијата, која работи со повеќе од 1.200 продавници во Италија, 60 во Словенија и 30 во Хрватска, ги интензивираше своите активности за проширување во регионот. Операцијата во Хрватска започна во 2020 година, додека првата продавница во Малта беше отворена претходната пролет.

Автор: Себастијан Ренак, меѓународен аналитичар за малопродажба

Концептот на „Еуроспин“ за хибридна продавница, која ги комбинира карактеристиките на хард дисконтер и супермаркет за сувомеснати производи, е единствен во каналот на дисконтери. Новите продавници се со продажна површина од 2.000 метри квадратни и нудат 2.200 артикли. Во категориите на трајни производи, дисконтот има 45 ексклузивни линии за приватни трговски марки и не нуди брендови на ниту еден производител. Посебен фокус има на линиите „Amo Essere“ (Сакам да бидам), кои вклучуваат органски, без глутенски, без лактозни, вегетаријански и еколошки производи.

Фокусна точка на продавницата е гастрономскиот дел со тезги за сувомеснати производи како што се антипасти, пршута и сирења, како и месара во внатрешноста на продавницата. Месните производи се достапни само во супермаркетот, но купувачите можат да го видат процесот на сечење и подготовка преку отворена месарница.

Хибридниот концепт успешно се справува со конкуренцијата, вклучувајќи ги и меѓународните гиганти како „Лидл“ и „Хофер“ (Алди Суд). Во своето последно соопштение, „Еуроспин“ објави нето приход од повеќе од 9 милијарди евра за 2022 година во Италија. Во Словенија, каде што е присутна од 2004 година, просечниот годишен раст на приходите од 2020 до 2023 година беше 16,9%, со вкупен приход од 286 милиони евра во 2023 година. Во истиот период, „Хофер“ и „Лидл“ ги зголемија своите приходи во просек за 5,9% на 688 милиони евра и за 12,6% на 639 милиони евра.

Од перспектива на профитабилност, „Еуроспин“ во Словенија исто така успешно се справува со своите дисконтерски ривали. Во 2023 година, дисконтот постигна профитна маржа пред оданочување (EBT) од 3,9%, додека „Лидл“ имаше 3,1%, а „Хофер“ 4,9%.

На влезот во продавницата, „Еуроспин“ прикажува мапа на новиот распоред на продавницата. Купувачите со намалена подвижност

можат да повикаат помош со притискање на специјално копче.

Првиот оддел е секторот за овошје и зеленчук, организиран како пазарен концепт. 

    

Веднаш потоа започнува палетата на свежи производи во ѕидни фрижидери.

Голем дел од ексклузивната палета на приватни трговски марки е посветена на производите од тестенини.

Месните производи и пршутата се исто така добро застапени на полиците.

Вината се изложени во стандардни шишиња од 0,75 литри, како и во шишиња до 3 литри и во картонска амбалажа.

Гастрономскиот дел нуди регионални специјалитети како што се антипасти, пршута и сирења на сервисните шалтери.

Веднаш зад сервисните шалтери се наоѓа дел за месо за самопослужување. Купувачите можат да видат отворена месарница каде локалниот тим на „Еуроспин“ подготвува месни производи.

На оваа локација, купувачите можат да научат како да подготват одредени јадења со месо преку информативна табла, која вклучува и QR код со линкови до рецепти од познатиот италијански готвач.

Трговецот на мало ги истакнува специјалните линии на својот бренд „Amo Essere“ (Сакам да бидам) за производи без глутен и органски производи на специјално означените краеви на полиците.

Широките патеки и јасниот распоред овозможуваат брзо и практично искуство за купување.

Во секторот на трајни производи, сосовите од домати и доматно пире заземаат повеќе од десет метри полици.

„Еуроспин“ користи бели ценовници за стандардниот опсег, а жолта за артикли со попуст („Рибасато“) и нови производи („Новита“).

Во многу категории, трговецот на мало нуди поголеми пакети на производи отколку што е стандардно во другите супермаркети.

На враќање до касата, трговецот на мало постави сезонски непрехранбен асортиман. Предметите подложни на кражба се прикажани во заклучени витрини.

Замрзнатите производи се наоѓаат непосредно пред касата, за да се избегне одмрзнување при купување.



@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира. 





Се вчитува следна вест...