Свет

FMCG-индустријата во Италија бележи децениски пораст

22 Dec 2020

Во 2020 година, продажбата на FMCG во Италија достигна највисоко ниво на пораст во последната деценија - врвот беше забележан во март, кога прометот беше 20% поголем од просекот.

Покрај тоа, секторот стока за широка потрошувачка порасна трипати повеќе во 2020 година отколку во 2019 година, со продажна вредност поголема за 4,3%.

Исто така, според „Нилсен“, во 2021 година се очекува закрепнување на хорека-секторот, кој беше најпогоден од мерките воведени за да се спречи ширењето на коронавирусот.



@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира. 





Се вчитува следна вест...