Регион
19 мај 2021
Во јануари 2021 година, „Нилсен“ почна со услугите за TV Ad Intel (Advertising Intelligence) за телевизиските станици во Косово
Свет
02 мар 2021
„Нилсен“ известува дека онлајн-уделот во продажбата на британскиот пазар со прехранбени производи достигна рекордни 16% во јануари...
Свет
28 дек 2020
Истражувачката агенција „Нилсен“ гледа можност за пораст на приватните трговски марки во 2021 година, кога се очекува нормализирање на...
Свет
05 авг 2020
Интернет-продажбата на прехранбени производи на британскиот пазар достигна до 13 отсто од вредноста на сите потрошени прехранбени...
Актуелно
16 јун 2020
Приватните марки продолжуваат да го зголемуваат пазарниот удел низ цела Европа, покажува најновата статистика на „Нилсен“, со која се...
Анализи
20 мај 2020
Приватните трговски марки продолжуваат да освојуваат сè поголем пазарен удел низ цела Европа...
Актуелно
10 мај 2020
Анализирајќи ги глобалните трендови и однесувањето на потрошувачите за време на епидемијата, „Нилсен“ идентификуваше шест фази низ...
Регион
22 окт 2019
Претходните години, на купувачите најважно им беше да најдат во еден маркет се што им треба. Годинава, најважни им се ниските цени
Анализи
15 ное 2018
Потрошувачите не ги купуваат производите - тие ги „вработуваат“ да извршат одредена работа во нивниот живот...
Свет
20 јул 2018
Минатата година трговските брендови го зголемиле пазарниот удел во 11 од 19 анализирани земји...
Регион
11 јул 2018
Мирослав Тасиќ е новиот раководител за пазарите од Адриатик Регион.
Регион
14 мај 2018
Организаторите на првото истражување „Избран производ на годината“, што меѓу потрошувачите го спроведе истражувачката агенција...