Министерството за економски развој и туризам, во соработка со претставници на трговските синџири, продавници на мало и големо, дистрибутери, како и други заинтересирани субјекти, договорија продолжување на акцијата „Стоп за инфлацијата“ под името „Стоп за инфлацијата 100+“. , која има за цел да го заштити животниот стандард на граѓаните и да ја намали инфлацијата.
Претходната акција „Стоп за инфлацијата“, која траеше од крајот на март до крајот на јуни годинава, даде одлични резултати, па цените на производите од опфатени со акцијата беа во просек пониски за 20 отсто, а за некои производи, до 30% и повеќе.
Дополнително, забележано е значително намалување на крајните цени на голем број производи од значително повеќе категории отколку што беа вклучени во акцијата, а како резултат на желбата на трговците да бидат поконкурентни на цените и да ги привлечат потрошувачите, се вели во соопштението.
Трговците се должни да дефинираат список од најмалку 100 производи за кои ќе ги намалат цените на начин што ќе воспостават максимална маржа на мало и големо од 5%, додека за трговците со помалку од 100 вработени, листата треба да содржи најмалку 50 производи.
Овие производи ќе бидат означени на ист начин како и во претходната кампања „Стоп за инфлацијата“. Изборот на конкретниот производ го врши трговецот и ја формира цената согласно претходно постигнатиот договор со Министерството. Сите трговци имаат можност да ја прошират листата на производи.
Се вчитува следна вест...