Видео вести

„Апатинска пивара“ со новата реклама повикува на одговорност

28 мај 2020

Два метри растојание е главната порака на рекламата, а компанијата повикува на тоа да се почитуваат мерките за физичко растојание за време на коронавирусот.

„Апатинска пивара“ го препозна моментот во општеството кога е важно да се повика на лична и колективна одговорност, сето тоа со нераскинлива врска меѓу брендот и неговите потрошувачи.

Според соопштението на компанијата, новата ТВ-реклама покажува дека брендовите што имаат што да кажат не се ангажираат само кога се слави, туку јасно зборуваат и кога е особено важно сите да ги слушаат.

Што е најважно, ја одржуваме препознатливата, силна, пријателска врска меѓу брендот и потрошувачите, што ја одржува силата на пивото Jelen. Покрај тоа, покажавме дека суштината на вистинското пријателство не е само физичка, опиплива интимност, туку искуства за запомнување и споделени моменти што допрва ќе дојдат. Пивото со традиција се сеќава на старите собири, но како сведок на секогаш доброто друштво, тој знае дека новите ќе бидат уште посреќни, велат од компанијата.

Погледнете го видеото: 



@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира. 


Слична содржина



(ВИДЕО) Прва реклама на „Кока-кола“ во време на пандемија

22 јан 2020

(ВИДЕО) Nike порачува: Не прави го тоа!

22 јан 2020

(ВИДЕО) Ковид-19 како осамено чудовиште

22 јан 2020

(ВИДЕО) Нов спот на Lavazza-бурни реакции од сите што го видоа

22 јан 2020

Budweiser го враќа Whassup

22 јан 2020

Храброста е убава – нова кампања на Dove

22 јан 2020
Вчитува уште новости...