Маја Веселиновиќ, директор за хипермаркети и посебни канали за продажба, Меркатор-С, Србија
Со директорката на Секторот за хипермаркети и посебни канали за продажба во компанијата „Меркатор-С" во Србија разговараме за Idea Organic, новиот концепт на продавници, во состав на компанијата, кој на купувачите им нуди сеопфатно решение за малку поздрава исхрана
Разговараше: Ана Филиповиќ, ana@instore.rs
|
Маја Веселиновиќ: Верувам дека постои сè поголема свест на потрошувачите за важноста на квалитетната и здрава исхрана и дека нашиот концепт на органска исхрана е одличен одговор за нивните потреби, што од ден на ден растат. Тоа е дефинитивно една од сигурните насоки за развој на продавниците во иднина и многу сум горда на фактот што први направивме исчекор, пред сите поважни трговски синџири во нашата земја |
Во октомври ги отворивте првите три органски продавници во Белград. Кои беа основните мотиви за да покренете еден ваков концепт?
Ги определивме клучните нешта што нè прават различни, а што сакаме посебно да ги истакнеме, а тоа се најширокиот асортиман на органски производи на едно место, ѕидот со органски рефус-производи со 40 различни органски артикли на мерење, асортиманот To Go, што го развивме само за продавниците Idea Organic, и стручниот персонал и нутриционисти што можат да му помогнат со совет на секој купувач.
На почетокот од годината, заедно со кетеринг-сервисот Fresh square, создадовте сосема нов бренд на нашиот пазар - производите за носење Fresh square. Кажете ни нешто повеќе за оваа понуда?
Со кетерингот Fresh square, односно со хотелот „Сквер најн" имаме соработка веќе подолго време. Претходно за хипермаркетите Mercator креиравме линија квалитетни суши-производи, што се покажаа многу успешни. Кога ги отворавме продавниците Idea Organic, сакавме во понудата да имаме и здрави, вкусни и квалитетни готови јадења. Побаравме помош од партнерите и заеднички дојдовме до специфични и многу квалитетни производи што може да се најдат само во нашите продавници.
Имате ли во план да воведете некои слични брендови?
Засега планот ни е асортиманот да го шириме преку брендот Fresh square.
Со кои снабдувачи соработувате? Каков е соодносот меѓу домашните и странските производи?
Нашите органски продавници се излегување во пресрет на потребите на луѓето што се грижат за начинот на исхраната и за сопственото здравје. Idea Organic е истовремено и мал едукативен центар, каде што на купувачите им даваме можност да дознаат за сите придобивки од здравата исхрана |
Дали потрошувачите можат да ги набавуваат артиклите од овие продавници и електронски?
Во електронската продавница Idea Online, во категоријата здрава храна, е достапен и асортиманот на Idea Organic. Во моментов преку нашата интернет-продавница можат да пазаруваат купувачите во Белград и во Нови Сад, на начин што е, морам да истакнам, многу практичен и едноставен за користење. Имајќи предвид колку е значајна заштедата на време за сè поголем дел од нашите потрошувачи, наскоро планираме продажбата преку интернет да ја прошириме и кон други градови во Србија.
Во колкава мера се, според Вашите сознанија, луѓето во Белград и во Србија посветени на здравиот начин на живот и на здравата исхрана?
Според резултатите од истражувањето, повеќето се во Белград, во споредба со другите градови. Тука има влијание не само факторот дека трендовите тргнуваат од метрополите, туку и самата достапност на информациите за здравата исхрана, како и самите производи од тој вид. Во прашање е процес на учење. Не се преминува тукутака на нешто што е ново. Потрошувачите се распрашуваат, пробуваат и полека преминуваат на поинаков начин на исхрана. Тоа е долг, но сигурно исправен пат на грижа за себеси.
Кои се потрошувачите на продавниците Idea Organic?
Податоците од нашите социјални мрежи покажуваат дека 85% се жени и дека се на возраст од 25 до 44 години, во 60% од случаите (36% се само во старосната рамка од 25 до 34 години).
Каде се српските потрошувачи, во споредба со потрошувачите во опкружувањето и во светот, кога станува збор за свесноста за предностите на органските производи?
Во Србија тоа сè уште е на ниво на индивидуален пристап кон исхраната. Во истражувањето што го направивме органското најчесто се поврзува со овошјето и со зеленчукот. За таа област има уште многу да се учи. Оттука произлезе идејата за создавање мал едукативен центар во кој ќе можеме, со нашите нутриционисти, да им приближиме што сè има во понудата.
Има ли простор да се отвори уште некоја продавница во Белград?
Има. Сега сме присутни во Врачар и во Дорќол, а во моментов бараме локации во Сењак, на Дедиње и во Нов Белград.
Размислувате ли за отворање вакви објекти во некој друг град во Србија и, ако планирате, каде?
Планираме да отвориме во Нови Сад. Сигурни сме дека таму концептот може да заживее, така што подготвуваме понуда од Idea Organic и за Војвоѓаните.
Какви се, генерално, плановите за развој на концептот понатаму и од што се условени?
Планот е да отвориме нови продавници и да им се приближиме на купувачите на повеќе локации во Белград и во Нови Сад. Понатаму, да го развиеме концептот Idea Organic и во нашиот формат IDEA Super, со отворање одделенија како дел од нив, а и да овозможиме тргување преку интернет со повеќе локации за испорака.
Какви се Вашите лични очекувања што се однесува на понатамошниот развој на овој концепт?
Верувам дека постои сè поголема свест на потрошувачите за важноста на квалитетната и здрава исхрана и дека нашиот концепт на органска исхрана е одличен одговор за нивните потреби, што од ден на ден растат. Тоа е дефинитивно една од сигурните насоки за развој на продавниците во иднина и многу сум горда на фактот што први направивме исчекор, пред сите поважни трговски синџири во нашата земја.
@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.