„Келогс“ ги објави плановите за реорганизација на северноамериканската дивизија и за продажба на бизнисот со кекси и овошни барови.
Како што наведуваат од компанијата, размислуваат за продажба на брендовите Keebler и Stretch Island, со цел да се фокусираат на главните брендови.
Како и другите производители на пакувана храна, и „Келогс“ се бори да ја зголеми продажбата, а од друга страна, конкуренцијата од е-трговците резултира со интензивен ценовен притисок.
Овие брендови се соочија со тешкотии да се изборат за ресурси и инвестиции во нашето портфолио, изјави Стив Кахалин, извршен директор на компанијата.
@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.