Локално

Јован Донев, „Крашкомерц“: Брендот - адут за пазарен натпревар

18 окт 2019
Го надминавме пристапот од национален карактер и поспецифично се позанимававме со секој купувач посебно. Тоа бараше поголем и...

Горан Арсовски, „Арис“: Не правиме отстапување во квалитетот

25 сеп 2019
Во интервјуто за InStore генералниот менаџер Горан Арсовски не поведе низ патување назад во времето на отворање на фирмата, но и напред кон...

Јанинка Чупаркоска, „Кожувчанка“: Потрошувачите не можат да се измамат

21 авг 2019
Како и досега, ќе ги слушаме потрошувачите, ќе ги согледуваме недостатоците, ќе се насочиме кон долго постоење, задржување и проширување...

Климент Србиноски, „Тамаро“: Свежина во малопродажбата

21 јун 2019
Од разговорот со Климент Србиноски, генерален менаџер на трговскиот синџир „Тамаро“, веднаш се забележуваат амбициозноста и желбата...

Зоран Китанов: Годината ќе ја завршиме со 700 километри рехабилитирани патишта

13 мај 2019
Aко зборувам за тоа што го затекнав кога дојдов, нема да бидам многу критичен и ќе кажам дека патиштата се тројка. Ако зборувам како...

Сафет Емрули: Не треба да има проблем со Грција за трговските марки „македонска/о/и“

19 мар 2019
Заводот за заштита на индустриска сопственост уште не добил насоки затоа што се чека да се формира Комисија во која би членувале...

Интервју со Габријел Панталер, „МЛ-Гари“: Голтка чиста природа и квалитет

20 фев 2019
За првиот број на InStore годинава имавме можност и чест да поразговараме со човек кој 24 години работи во FMCG-индустријата...

Јованче Ѓошевски, сопственик на маркетите „Жито“

17 дек 2018
30 години работење и опстојување во трговијата значи дека низ годините имало пропусти и грешки, но и исправни одлуки донесени во тешки...

Марика Караџова, генерален менаџер на „Европа“

15 окт 2018
Фокус на модернизација на компанијата

Лукас Бисиас, генерален директор на „Веропулос“

14 сеп 2018
Фокусирани на програмата за лојалност
прикажани (од 1 до 12) од вкупно: 68 | следни