„Амазон“ блокираше околу 3.000 трговци на мало преку интернет, поврзани со 600 кинески електронски марки.
Иако најблокираните продавачи се од Кина, „Амазон“ наведува дека тоа не е антикинеска акција, туку дел од кампања против фалсификувани и платени рејтинзи и прегледи на оваа платформа за онлајн продажба. „Амазон“ тврди дека клиентите се потпираат на прецизноста, автентичноста и вистинитоста на описите што честопати играат голема улога при одлучувањето за купување. Со давање лажни описи и лажни оценки, клиентите се доведуваат во заблуда и измамени да купат нешто што не одговара на нивните потреби и барања.
Ова е најголемата акција од тој тип што „Амазон“ ја спроведе досега. Блокадата вклучува замрзнување на средствата на овие продавачи и компании од страна на „Амазон“, а се проценува дека вкупната вредност на сето тоа може да надмине 15 милијарди долари.
@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.