Hashtag: 'анализа'
Македонија

„Фајнанс тинк“: Регионалниот пазар може дополнително да ја испразни Македонија од работници

22 сеп 2023
На македонскиот пазар на труд постои вишок на работници кај професиите со повисоки квалификации, со исклучок на работниците од...
Анализи

Како органската храна да се етаблира на пазарот?

14 јун 2023
Дел од националниот извештај во рамките на проектот Извештаи за статусот на органското земјоделство и индустријата во Средна и Источна...
Анализи

Што сакаат потрошувачите и зошто – сега и во иднина

10 мај 2023
Трендовите и пазарот се менуваат од ден на ден. Поради тоа, особено е важно да се биде во тек со новитетите и да се слушаат потребите на...
Работење

Причини поради кои добрите стратегии не успеваат

29 дек 2022
Да се сонува е одлично, но потребно е соништата и да се остварат. Сепак, реалноста е дека повеќето компании не се во позиција за ефективна...
Анализи

Топ - 10 потрошувачки трендови за 2022 (втор дел)

31 мар 2022
Купувачите се менуваат. Бизнисите мора да се менуваат заедно со нив или ризикуваат да ги изгубат
Анализи

Ипсос: Како компаниите го градат општествено-одговорниот имиџ?

21 окт 2021
Општествената одговорност не треба да биде ад хок активност во моменти на криза, туку организиран и структуриран начин на работа...
Свет

„Гардијан“: Малопродажен феномен во Велика Британија

20 сеп 2021
Кризата на работна сила во Обединетото Кралство – која ги зафаќа бизнисите со превоз на храна, земјоделски производи, малопродажба и...
Анализи

Македонија во бројки: Вирусот го стопи порастот кај сладоледите

14 јул 2021
Прогнозите се дека категоријата ќе достигне вредност од 3,6 милијарди денари во 2025 година
Анализи

Ренак: Секој играч на македонскиот пазар ќе го почувствува доаѓањето на „Лидл“

10 мар 2021
Она што е најважно е што „Лидл“ игра на картата на квалитет, користејќи го германското потекло
Македонија

„Фајнанс тинк“ - Колку Ковид-19 влијае врз сиромаштијата?

20 окт 2020
Анализата на „Фајнанс тинк“ покажа дека заради пандемијата, стапката на релативна сиромаштија во земјава ќе се зголеми за 1,2 процентни...
Свет

Брендови против приватни трговски марки

23 мај 2020
Дали брендираните производи се навистина со подобар квалитет од приватните трговски марк на трговските синџири? Австриското здружение...
Актуелно

„Нилсен“: Шест фази на купување во време на криза

10 мај 2020
Анализирајќи ги глобалните трендови и однесувањето на потрошувачите за време на епидемијата, „Нилсен“ идентификуваше шест фази низ...
Вчитува уште новости...