На 14 и 15 ноември, во организација на магазинот InStore, ќе се одржи дводневната работилница за бренд-менаџмент, наменета за бренд-менаџери, сениор бренд-менаџери и маркетинг-менаџери, која ќе ја води Дарко Лукиќ.
ЦЕЛИ НА РАБОТИЛНИЦАТА:
- Како да ги користите резултатите од истражувањата на пазарот за да донесете ефикасни и ефективни одлуки;
- Дознајте зошто продажната бренд-аналитика е најважна основа за ефикасно управување со брендoвите;
- Совладајте ја вештината за ефикасен бренд-менаџмент;
- Пристапи, управување и развој на противните кампањи на сосема поинаков начин;
- Совладајте го ефикасното управување и оптимизацијата на медиумите;
- Откријте како да го привлечете и задржите вниманието на потрошувачите, а потоа и како да го конвертирате во купување на вашите производи;
- Дознајте кои техники од продажен менаџмент ви се неопходни за подобро да управувате со вашите брендови.
ЗА КОГО Е НАМЕНЕТА?
- Бренд-менаџери
- Сениор бренд-менаџери
- Маркетинг-менаџери
АГЕНДА
1. ден
- Клучни техники и типови на истражувања на пазарот за успешно поставување на бренд и маркетинг-стратегијата;
- Примарни, секундарни, квалитативни, квантитативни и невромаркетиншки истражувања;
- Студија на случај: невромаркетиншко истражување и примена на тестирање на амбалажа;
- Бренд-аналитика, основа за ефикасен бренд и портфолио-менаџмент;
- Студија на случај: Brand Equity Destination;
- Како успешно да управувате со процесот на креирање промотивна кампања;
- Брифинг за креативна агенција;
- Моделот „Brand Diamond“.
2. ден
- Клучни медиумски индикатори за перформанс;
- Медиумска менаџмент и оптимизација на медиа-миксот;
- Брифинг за медиумска агенција;
- Студија на случај: медиумски менаџмент;
- Шопер-маркетинг: Како да победите во FMOT (First Moment of Truth);
- Студија на случај: шопер-маркетинг, најдобрата практика;
- Како да се инспирирате за развој, WOW иновации;
- Студија на случај: саемот SIAL во Париз;
- Продажни фундаменти за бренд-менаџери DPSM (distribution, pricing, shelving, merchandising);
- Студија на случај: Пенетрирачки маркетинг.
ЗА ПРЕДАВАЧОТ:
Дарко Лукиќ, м-р по економски науки и консултант
Вкупно 20 години работно искуство во маркетинг, од кои 5 години искуство во агенции за истражување на пазарот и адвертајзинг, а 15 години во водечки мултинационални компании од областа на банкарството и FMCG („ING Bank“, „Nestle Adriatic“, „Henkel CEE HQ Austria“, „Henkel Srbija“).
Од 2007 до 2015 година на позицијата регионален директор за маркетинг за Србија, Косово, Црна Гора, Македонија и Албанија во компанијата „Henkel Srbija“. Портфолио: Persil, Merix, Perwoll, Silan, Bref, Mer, Somat.
Потоа, работи на позицијата регионален извршен директор на агенцијата „Firma: FCB Afirma“ од Белград. Клиенти: „Beiersdorf“, „Mondellez“, „Telenor“, „Whirlpool“, „Lesaffre“, „Ikea“. Територија: регионот на поранешна Југославија и Албанија.
Моментално работи како маркетинг-консултант за водечки српски компании и невладини органи-зации во Агенцијата за менаџмент и маркетинг-консалтинг, што ја има основано тој. Клиенти: UNICEF, Yuhor, Mioni, Fun&Fit, Danubius, Nectar Group (Nectar, Fructal). Територија: Србија.
КОТИЗАЦИИ:
- 1 лице – 230 евра
- 2 лица од компанија – 220 евра по лице
- 3 лица од компанија – 210 евра по лице
- 4 и повеќе лица од компанија – 200 евра по лице
(Цените се без ДДВ)
Во котизацијата се вклучени:
- Две паузи за кафе;
- Ручек;
- Материјали за работилниците во печатена и во електронска форма;
- Сертификат за успешно завршена работилница.
ЛОКАЦИЈА
„Јавна соба“
ПРИЈАВИ И КОНТАКТ:
Мери Каталиниќ
е-пошта: meri@instore.mk
моб.: 071 262 441
е-пошта: edukacija@instore.mk
тел.: 02 3067 572
Се вчитува следна вест...