Џебно шкотско виски - нов производ од палетата на „Гемак трејд“

17 окт 2019

Во портфолиото влегуваат следниве производи: Johnnie Walker Red Label 0.2цл, J&B Rare 0.2цл и The Singleton 0.2цл

„Лидл“ ќе инвестира 15 милијарди фунти во Велика Британија

17 окт 2019

„Лидл“, кој работи во Велика Британија веќе 25 години, сега има 6 отсто удел на пазарот. До крајот на годинава синџирот планира да отвори уште 60 нови продажни места ширум земјата

Видео вести
Анализи

Малопродажбата на транзитни локации: Во чекор со потрошувачот во движење

08 окт 2019

На транзитните локации низ целиот свет купувачите бараат брзо и ефикасно искуство, кое ќе се вклопи во нивниот динамичен живот

Идентитетот на брендот го зголемува угледот на трговецот

04 окт 2019

Приватните трговски марки со додадена вредност од органски, вегетаријански/вегански и еколошки прифатлив асортиман што имаат ознака за одржливост се водечки на европската сцена на иновации

„ЛЗ ретеилитикс“: Малопродажните кооперативи го губат уделот на европскиот пазар

19 сеп 2019

Според истражувањата на „ЛЗ ритеалитикс“, тие ќе сочинуваат 27% од продажбата на мало во 2024 година, што е за 3% помалку во споредба со 2014 година (графикон 1). Бројот на продавници (ќе) се намалува за 300 годишно во текот на деценијава

Анализа: Револуцијата е во тек

17 сеп 2019

Аугментираната реалност, која може да се манифестира на различни начини – од екрани и монитори до рачни уреди и очила, ќе биде еден од клучните двигатели за партнерства меѓу трговците и брендовите

ИГД: Лојалност на купувачите во секторот здравје и убавина

24 јун 2019

Во услови на висококонкурентен пазар, лојалноста треба да се заработи за купувачите повторно да се вратат...

ИГД: Пораст на глобалната онлајн-продажба за 163% до 2023 година

07 јун 2019

Според новиот извештај на ИГД, во соработка со „Консумер гудс форум“, до 2023 година онлајн-продажбата на FMCG-производи ќе се зголеми за 257 милијарди долари...

Интервјуа

За да останеме релевантни за нашите потрошувачи, мораме постојано да бараме можности за натамошен развој на пазарот

Горан Арсовски, „Арис“: Не правиме отстапување во квалитетот

Во интервјуто за InStore генералниот менаџер Горан Арсовски не поведе низ патување назад во времето на отворање на фирмата, но и напред кон идните планови и новитети

 
Веге салати: Современите трендови ни одат во прилог

Како резултат на зголемената побарувачка на пазарот, во тек е процес на изградба на нов погон, со кој планираме двојно поголемо производство. Новиот простор ќе ни овозможи да воведеме и нови производи, меѓу кои и хумус со неколку различни вкусови

 
Биоплант: Сè почнува од една луда идеја...

Ванчо Зрнцев по професија е градежен техничар, а по вокација и електроинженер и агроном... Тој е сопственик на „Анима“, компанија што се занимава...

 
Весна Матијевиќ: Нема успешен бизнис без успешни иновации

Потрошувачот на 21 век е пообразован, помоќен и попребирлив. Тој бара брендот да ги задоволи не само неговите физички и емотивни, туку и социјалните потреби

 
Јанинка Чупаркоска, „Кожувчанка“: Потрошувачите не можат да се измамат

Како и досега, ќе ги слушаме потрошувачите, ќе ги согледуваме недостатоците, ќе се насочиме кон долго постоење, задржување и проширување со цел наредно прославување на успешни 50 години, или век постоење.

 
Елико олива гарден: Сериозното количество е императив

Бизнисменот Раде Петровски речиси три децении ја води софтверската компанија „Елико софт“, а веќе 12 години раководи и со градежна компанија. Третата, најмладата „Елико олива гарден“, која е основана во 2016 година, е еден сосема нов бизнис за него

 
Најчитано
НОВ БРОЈ НА INSTORE И ВОДИЧ НИЗ КАТЕГОРИЈА
Октомври 2019 / Број. 71
Маалска продавница
Видео интервјуа на InStore

Дигитална трансформација на царинското работење: Дали сте подготвени за новите процедури и системи?

16 окт 2019

Со модернизацијата на царинското и шпедитерското работење се отвори простор за развој на софтверски решенија кои би овозможиле поедноставна и побрза комуникација со новиот систем СОЦДАД

Планирање на човечките ресурси

Стратешкото планирање на човечките ресурси во социјалните претпријатија се заснова на насоките и стратешките цели и на дефинираните описи за работни позиции
08 окт 2019

Антонио Зрилиќ: Како да ги одредите целните залихи?

Политиката на залихите мора да се дефинира за да знаеме во секој момент како стоиме во поглед на целите што сме ги поставиле и, без повикување на чувствата, да дознаеме дали имаме премногу, премалку или сме ОК
30 сеп 2019

Ениса Селмановиќ-Салкиќ: Како да унапредите некој што не сака унапредување?

Како одлуката за развој и напредување да ја направите на задоволство на двете страни? Како да имате консензус или парламентарно мнозинство (или каков и да е сега модерниот изговор во политиката?) некако и во бизнисот...
26 сеп 2019
Обуки и самити

Како успешно да управувате со брендот?

03 окт 2019

На 14 и 15 ноември, во организација на магазинот InStore, ќе се одржи дводневната работилница за бренд-менаџмент, наменета за бренд-менаџери, сениор бренд-менаџери и маркетинг-менаџери, која ќе ја води Дарко Лукиќ...

Како да го совладате стратешкиот KA-менаџмент?

На 7 и 8 ноември, во организација на магазинот InStore, ќе се одржи дводневната работилница за КА-менаџмент, наменета за професионалци за продажба, КА-менаџери и менаџери за продажба, која ќе ја води Дарко Лукиќ...
01 окт 2019

(ФОТО) Бренд-менаџери од големите компании задоволни по работилницата со Лукиќ

Успешно заврши работилницата за бренд-менаџмент во соработка со предавачот Дарко Лукиќ, организирана од страна на тимот на магазинот InStore.
04 апр 2019

Како да станете успешни маркетинг или бренд-менаџери?

Работилницата за сите маркетинг-менаџери и бренд-менаџери ќе се одржи на 21. и 22. март. Главниот фокус на дводневната работилница е ставен на ефикасното управување со брендот, важноста на бренд аналитиката, оптимизацијата на медиумите...
14 фев 2019